Beérve a szobánkba Buckyt újból elvitték egy másik helységbe. Viszont most maradt velem is egy katona. Bent ült velem szemben a szobában. Nem szólalt meg. Pár percig még csend uralkodott. Aztán újból meghallottam a Katona ordítását. Szenvedtem. Nem bírtam rajta segíteni. Hallgattam ahogy szenved.
Az őröm Bucky ágyára ült le. Szépen elrendezte a párnát majd lefeküdt rá.
- не трогай./Ne érj hozzá- motyogtam oroszul.
- почему то, что ты будешь делать?/ Miért különben mi lesz?- válaszolta egy pimasz mosoly kiséretében.
A fegyverét rám szegezte majd közelebb jött.
- мы не можем потерять много/ Nem vesztünk sokat- mondta és meghúzta a ravaszt.
Pár másodperc múlva már mögötte álltam láthatatlanul. Keresett. Fegyverét és fejét ide-oda forgatta hátha meglát.
Hirtelen az ajtó kinyitódott. Bucky és az őre jött be. Az őr kérdően nézett társára de Bucky engem keresett. Meg is talált. A sarokban álltam várva hogy mikor jönnek vissza. Rám nézett majd szája egy féloldalas mosolyt vett fel.
- где щит?/ Hol a pajzs?- ordította az őr a másikra.
-Nemtudom. Egyszer csak eltűnt.- kelt fel a földről a másik.
-Tudom hogy hozzuk vissza- mosolygott kegyetlenül.
Buckyhoz lépett majd a fegyvert a fejéhez szegezte. Bucky kezét kifordították így a földre vitték.
- выходи, иначе вы увидите теле вашего партнера./ Gyere elő különben a társad hulláját fogod látni.- ordította el magát a kis helységben.
Erre a mondatára visszatértem. Mögé rohantam majd a nyakába ugrottam. A fejét ütve levittem a földre. Miután a másik őr végignézte a 'produkciót' elengedte Buckyt. Elment a társáért majd kihúzta a szobából.
Utánna nem szóltunk egymáshoz csak ültünk az ágyon. Majd elnyomott minket az álom. Este vihar volt. Az eső csak úgy kopogott az ablakon. A szél fújt, néha-néha még egy faág is nekirepült az ablaknak. Bucky megint nemtudott aludni. Hihetetlen szegénykém. Bekuporogtam mellé az ágyba és átöleltem derekát. Kezét megint kezemre vezette majd óvatosan megszorította azt. Ott az egyszer jót aludtam ezen a helyen.
Reggel arra keltem hogy valaki birizgálja hajtincseimet. Hunyorogva pillantottam fel ahol Buckyt láttam meg.
Nem szólt semmit csak kezét visszahúzva szállt ki az ágyból. Engem is maga után húzott egy kis idő után. Újból felöltöztünk majd kimentünk a szobánk elé. Az őrők erőszakosan megfogták a kezem majd előre toltak. Beavattak a tervbe amiben az volt a lényeg, hogy Kapitányt, Fekete özvegyet, és egy úgynevezett Sam Wilsont kell elkapnunk. Természetesen Bucky fog először 'beköszönteni' majd utánna én. Mert mostmár nekem is kell harcolnom.
Az autóban ültünk. Elöttünk hajtottak Kapitányék. Bucky egyszer csak kiszállt menet közben. Felugrott a motorháztetőnkre majd az előttünk lévő kocsi tetejére. A másik kocsi utasteréből kirántott egy embert és átdobta a szemben lévő sávra ahol elcsapta egy autó.
ESTÁS LEYENDO
A Pajzs BEFEJEZETT
FanficJAVÍTÁS ALATT! [A könyvben sok helyesírási és forgalmazási hiba van, javítás alatt áll! ] "-Ki a franc ez?- nyöszörgött a fájdalomtól. -A Pajzs- morogta a másik az orra alatt." #1 Hydra 2019.4.25. #1 Shield 2019.4.30. #1 NatashaRomanoff 2019.4.25 #...