-Keljetek- kelt ki az ágyból Steve.
-Valaki van itt- nézett kürül gyanakvóan Nat.
A másik pillanatban egy ember termett elötte.
-Scott?- nézett végig rajta Tony.
-Hello belo- nézett körül a cellában.
-Mindenki oké?- kérdezte és végig nézett rajtam.
-Téged nem ismerlek- nézett rám.
-Scott te hogy kerülsz ide?- állt vele szembe Steve.
-Nem csak én vagyok itt.- nézett hátra ahol Clint kukucskált be a rácsok között.
-Hello- intett Sólyomszem.
-Jó akkor most szedjük le ezt a lakatot- mondta Clint és egy nyilat lőtt a lakatra majd pár pillanat múlva letört onnan.
-Gyerünk gyorsan.- hajtotta a többieket Steve.
T'Challát felkarolta Shuri és úgy menekültek.
-Én megkeresem Ericet- engedte el hugát T'Challa.
-Nem. Nem bírnád ki- nézett rá a hercegnő.
-Wakanda fontosabb- mosolygott a király makd megfordult és rohat.
-Gyorsan erre- hívott minket Clint.
-Vigyázz!- ordított Bruce és Nat elé ugrott az ő vállába fúródott a lövedék amit egy katona lőtt.
Megragadtam a katon és hajítottam.
-Bruce- ült le mellé Natasha.
-Minden oké?- kérdezte és a férfihez térdelt.
-Igen- morogta majd megkapaszkodva Natban, felállt.
-Mehetünk- mondta magabiztosan és elindultunk. Kiértünk a börtönből és a szabadlevegőn találtuk magunkat. Rohantunk kifelé. Ránk támadtak a Wakandai katonák.
-Éljen Wakanda- ordították és ránk rontottak.
Mindenkinek jutott egy katona. Éppen hogy elhajítottam az egyiket a másik már rám is vetette magát. Hasba rúgott amitől a földre rogytam. Gyomromhoz kaptam és összegömbölyödtem. Nem csak szimplán belém rúgott. Mikor még ott feküdtem a földön mellém állt és végig nézett rajtam.
-Ez lenne a híres Pajzs?- nézett nevetve.
Még egyszer belém rúgott, majd megint. Nem is tudtam hogy hova kapjak már. Fogtam már a fejemet, a hasamat is. Utoljára még belém rúgott. A mellkasom felé rúgott, eltalálta az egyik bordámat. Nagyon nagyot reccsent, szerintem eltört.
-Akkor most én leszek az első aki boszorkámyt öl- mondta és felemelte a fegyverét. A ravaszra emelte újját, majdnem eldütötte a fegyvert de nem. Bucky ellökte így a fegyver messze csúszott tőle.
-Ne merd bántani- mondta és elém állt.
-Majd meglátjuk- vette fel a támadóállást.
Bucky egy jobb horoggal indított amit a férfi könnyedén kivédett majd lendített egyet a jobb kezével. Próbáltam felállni de nem ment. Nem voltam képes rá. Bucky fejbe rúgta a katonát aki a földre esett. Akkorát rúgott Bucky hogy elájult az ellenfele. Hozzám sietett és leguggolt mellém.
-Minden oké?- nézett aggódva végig rajtam.
-Nem. Szerintem eltört a bordám- fogtam a fájó helyen.
-Istenem, ha itt lettem volna akkor- kezdett bele de leállítottam.
-Ne. Ne is gondolj ilyenekre- fogtam meg lágyan fejét.
-Nem hagyom hogy bántsanak- emelt fel, karjaiba vett és elindult velem együtt a röbbiek után.
YOU ARE READING
A Pajzs BEFEJEZETT
FanfictionJAVÍTÁS ALATT! [A könyvben sok helyesírási és forgalmazási hiba van, javítás alatt áll! ] "-Ki a franc ez?- nyöszörgött a fájdalomtól. -A Pajzs- morogta a másik az orra alatt." #1 Hydra 2019.4.25. #1 Shield 2019.4.30. #1 NatashaRomanoff 2019.4.25 #...