нет, не без тебя

2.9K 163 3
                                    

Reggel egy hangos csattanásra keltünk. Majd egy robbanásra eszméltünk fel. Bucky ilyedten nézett rám. Derekamnál fogva közelebb húzott magához. Kezem hasához símult.
-Nyugalom- kezdtem bele.- Megnézem.- mondtam majd ki akartam szállni az ágyból de vissza tartott.
-Nem. Nem élném túl ha bajod esne- mondta majd visszanyomott az ágyba és ő indult felderítő útra.
Pár percig nem történt semmi. Szó szerint semmi. Bucky nem jött vissza.

Ma van 5 hónapja hogy nem jött vissza. Azóta a "munkámnak" semmi értelme. Nincs kiért meghalnom. Már semmi sem köt ehez az élethez. A Hydránal azóta minden nap megvernek mondván hogy az én hibám hogy Bucky elment. Minden nap edzéseket szerveznek nekem de Nélküle egyeltalán nem jó. Egyetlen egy dolgot "kaptam" Tőle. A kését. A pengét még azután kaptam amikor elment. Azóta azzal védem magam. Nemtudom hogy hova vitték és hogy ki. De meg kell találnom.
Az ajtó kivágódott és egy katona jött be rajta. Kirángatott az ágyból majd kivitt a szobámból.
-Wanda- köszöntött a jól ismert nő.
-Asszonyom- hajoltam meg előtte.
-Ma lesz az első bevetésed- mondta magabiztosan.
-Amerika kapitányt kell kiiktatnod.- szemem leszegeztem ennek hallatán.
-Wanda. Mióta Bucky elment te vagy a legerősebb katona a Hydránál. Tudom hogy menni fog- mondta és megfogta a vállam majd kivezetett a szobából át az én szobámba.
Ott felöltöztem. Most rám került a térdvédő és a fegyverek sokasága. Kezembe vettem a Kést. Nézegettem egy kis ideig majd zsebre tettem. Maszkomat arcomra illeszetttem hajamat hagytam vállamra omlani. Kiléptem az ajtón. A katonák elvittek a kijelölt helyemre ahol Kapitányék lesznek. Egy kávézóból jöttek ki.

Vasember azaz Tony Stark, egy fekete sapkás ember és a Kapitány. Láthatatlanná tettem magam és közelebb mentem. Kapitány nyakához léptem majd megszorítottam azt. Elkezdtett fuldokolni persze a többiek nem értették ezt a cselekedetét. Egy idő után Tony levágta hogy valami itt nincs rendben majd elkezdett kapálózni.

Az utcán járó kelők biztos hogy furcsán néztek rá. De elérte a célját mert kizökkentett a szorításból így elengedtem a nyakát. Visszajöttem saját kis világomból majd farkas szemet néztem áldozataimmal. Arcukra döbbenet és meglepően félelem ült ki. Megragadtam Rogerst majd elhajítottam. Tony kezére egy vaskéz feszült. Közelebb rohant letámadni de semmi sikerrel. A Kapitány mellé hajítottam. Fegyverem felemeltem hogy a feladatom elvégezzem de egy kéz állított meg. Kezével Bucky kését markolta ami ezek szerint kiesett a szebemből. Fegyverem rászegeztem.
- ле.большинство!/ Tedd le. Most!- parancsoltam rá.
Ennyi idő elég is volt hogy Tony feltáplászkodjon és hogy támadás indítson ellenem. Könnyen hárítottam az ütést. Kezét kicsavarva földre vittem. Mellkasára léptem így nemtudott szabadulni. Jobb kezemmel pedig egy fegyvert fogtam a kapitányra. Nem volt menekvés. Azonban a Kapitány elött egy férfi jelent meg. Arcát még mindig árnyék fedte. Magabiztosan közelebb jött.
-Gyere el onann- ordított rá Kapitány.
De a férfi csak közeledett. Fegyverem rá szegeztem majd csak néztem ahogy jön. Majd egyszer csak megállt.

A Pajzs BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant