нет, я не пойду.я просто хочу быть осторожнее

3K 159 9
                                    

Az ágyamban ébredtem. Vállamon egy heg volt és egy kötés. Felemelkedtem az ágyamból. A szobában nem volt senki rajtam kívül. Ilyedtem kezdtem kémlelni a helységet. Bucky sehol. Hova a francba vitték? Kikeltem az ágyból és beálltam a szoba közepére. Pár perc múlva egy katona nyitotta ki az ajtót és jött közelebb. Megfogott, és kivitt a szobából át abba a szobába ahol edzeni szoktunk. A teremben Bucky ácsorgott. Ahogy meglátott engem kihúzta magát majd egy támadó állást vett fel. Én is követtem cselekedetét. Egy jobb horoggal indított amit könnyedén kivédtem. Utánna én rúgtam amit viszont Ő nem tudott kivédeni. Fém kezét felém lendítette de nem talált.
-ты слишком слаб/Túl gyenge vagy.- tepertem magam alá úgy hogy a két kezét térdemmel fogtam le. Az egész súlyommal ránehezedtem nehogy kiszökjön. Másodpercek alatt Bucky változtatott az álláspontunkon és egy könnyed mozdulattal maga alá gyűrt. Kezeimet a szivacshoz nyomta de nem nehezedett rájuk. Próbált minél óvatosabb lenni velem nehogy bántson vagy fájjon nekem. Bucky közelebb hajolt majd a fülembe súgta.

- нет, я не пойду.я просто хочу быть осторожнее/ Nem gyenge vagyok. Csak óvatos- suttogta fülembe majd leszállt rólam.

Egymás mellé álltunk. Vártuk a katonákat. Meg is érkezett kettő jól kiképzett katona. Mind a kettőnek az volt a "feladata" hogy kiiktassák Buckyt. Az egyik kezében egy kés pillantottam meg, a másikéban pedig egy fegyvert. Láthatatlanná tettem magam így az ellenfeleim nem láttak. A fegyveres felemelte a pisztolyt majd Buckyra szegezte. Elé léptem és egy energia pajzsot emeltem magam elé. A pajzsról a golyó könnyedén lepattant és hangos koppanással ért földet. Visszatértem láthatatlanságomból és nyugodtan néztem az ellenfeleimet. Elég érdekesen néztem rám. Majd amikor felfogták hogy nincsenek légyszámfölényben kicsikét meghátráltak majd újból támadást indítottak. De most nem Bucky volt a szélpont hanem én. Az egyik elterelte a figyelmemet a másik pedig hátulról lefogott. Bucky a másik ellenfelet fogta le így néztek farkasszemet egymással az én fogvatartóm és Bucky.
- отпусти его и убью себя.в противном случае./ Engedd el és öld meg magad. Különben- fogta szorosabban a nyakam.
Bucky tekintete össze-vissza  cikázott köztem és a támadó között.
Majd egy sóhajtás után elengedte rabját és a fegyvert a fejéhez szegezte. Tudtam hogy ez egy elterelés. Hátra rúgtam egyet így eltalálva a gyilkos lábát. Hangos jajjgatással rogyott a földre. Bucky elvette a fejétől a fegyvert majd a földön fekvőre szegezte. Lelőtte és a másik felé fordult. Megatta magát, feltartott kezekkel állt a szőnyeg szélén. Elvitték a katonák ahogy minket is. Visszakisértek  a szobánkba.

A Pajzs BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora