tohle jsem si ale fakt užívala psát... jsem teď měla skoro nostalgický slzy... plus jde vidět vliv upířích deníků lol
Bylo 5:30 ráno. Dena seděla u okna a dívala se do ulice. Do dlouhé ještě tmavé ulice. Zamračila se, když pocítila pálení v krku. Věděla, že dnes musí na lov. Pousmála se při vzpomínce na svoji poslední oběť. Jak běžela do Roseville. Jak počkala v garážích na člověka, kterého bylo poslední auto na patře. Jak se zahryzla do jeho sladkého krčku a jak mu agresivně utrhla přebytečnou hlavu.
S úsměvem vzpomínala na svůj výlet do Roseville. Dena se pomalu probudila z transu. Vstala od okna a odešla do koupelny, kde si dala dlouhou loudavou sprchu. Když jí stékala voda po obličeji, uvědomila si zase svoji neukojitelnou žízeň. Bude se muset snížit k tomu, že si teď zaběhne ještě pro nějaké nechutné zvíře.
Rychle vyskočila z koupelny a hodila na sebe oblečení, které měla nachystané do školy. Opatrně otevřela dřevěné okno, a vyskočila z něj. Tvrdě dopadla na zem, až to zadunělo. Pohlédla doprava a doleva a rozeběhla se k lesu. Vyskočila na první strom a rychle vylezla. Překonala několik dalších stromů, až zachytila pohled velkého vlka. Seskočila na zem a podívala se mu do očí. Velký šedý vlk nečekal a skočil po Deně. Ta obratně uhnula a chytila jej pod krkem. Rychle ho škrábla do tváře, v tu chvíli se její oči změnily na černé, tím se hnědé kontaktní čočky rozleptaly... Dena se jen nadechla a zakousla se do vlčího šťavnatého krku.
„Stephene!" zařval Spencer na spícího bratra a mrštil po něm polštář.
„Kolik je?" zeptal se naštvaně Stephen.
„Šest," odpověděl mu Spencer a hodil po něm další polštář. Stephen si ho nevšímal a něco si mumlal o tom, že je moc brzo. Spencer zapnul televizi.
„V centru Rosevillu proběhla před pár dny brutální vražda. Obětí se stal sedmadvacetiletý Thomas Gerrard. Jeho znetvořená hlava se našla o sedmnáct metrů dál. Stejný průběh měli vraždy Carla Ericsona a Tess Morricové, mají tyto vraždy spojitost? Sériový vrah? Více se dozvíte ve večerních novinách. Amanda Hoppkinová," Rozloučila se reportérka v televizi. Spencer sledoval televizi s nadzvednutým obočím.
„Páni," řekl a přepnul znuděně na sport. Stephen už konečně vstal. Rychle na sebe hodil zelené tričko a černé jeansy. Spencer si nasadil modré tílko, černou mikinu a šedé kalhoty. Stephen si vyčesal vlasy nahoru.
„Prosím tě, nikdo se na tebe stejně dívat nebude, když budeš stát vedle mě," zasmál se Spencer.
„Jsme stejní a noví, budou si všímat nás obou," řekl mu Stephen a vzal z postele svůj batoh. Spencer vzal svůj a oba společně sešly dolů do kuchyně.
Dena vzala svoji tašku přes rameno a seběhla dolů.
„Deno!" zavolal na ni strýc Gregg.
„Co?" zeptala se Dena.
„Deno, dneska hlásili, že v Roseville byla další vražda," řekl.
„Ou... to je taková smůla," pokrčila Dena teatrálně rameny.
„Nemůžeš ty oběti aspoň potrhat?! Myslí si, že je to sériový vrah!" řekl naštvaně Gregg.
„Myslíš si, že se nechám od tebe poučovat?" vyjela Dena na něj.
„Dělej si, co chceš, ale jestli na to někdo přijde, ty víš, kam budeš muset jet!" řekl jí Gregg.
„Aspoň se o to pokus. Vím, že když to potrháš a necháš tomu hlavu, bude to aspoň vypadat jako od zvířete," řekl.
ČTEŠ
Š U P L Í K
Randomrandom věci, které jsem začala a nikdy nedopsala postováno tak, jak bylo napsáno bez úprav lol co je to žííívot?