SEDMÝ DRUH - 5. KAPITOLA (2 VERZE S UPÍRY)

3 0 0
                                    

Doběhla jsem tu směšnou trať a ani se nezapotila. Do týmu jsem se dostala já, Pam, Jeremy a Thomas. Takže jsem vlastně vykopla Caitlin, což Grace velice potěšilo.

Oblékla jsem si mikinu, abych nemusela sedět v tílku zmrzlá a šla zpět ke Grace a dvojčatům.

„Nevypadáš unaveně," komentovala Cam můj vzhled a já si uvázala culík a napila se vody.

„Byla to nuda."

„Někteří prváci se pozvracely," zamrmlala.

„Miluju, když slaboši zvrací," pronesla se smíchem Anna a já zvedla obočí.

Grace začala řešit s Cam Anninu nechutnost, když mě zazvonil mobil.

„Ano mami?" pozdravila jsem mámu a dívala se na kluky, kteří nastupovali už převlečení do dresů na hřiště.

Connie? Dlouho ses neozvala, jsi v pořádku?"

„Jo, jsem v pohodě," ušklíbla jsem se a položila láhev vody na lavičku pode mnou. Bylo to jedno z mála volných míst, protože na trénink fotbalistů šlo dost lidí.

A co děláš, zlato?"

„Tělocvikář si mě odchytl a donutil jít do běžeckýho týmu. Teď sedím na tribuně a dívám se na trénink fotbalistů."

A dostala ses do týmu?"

„Samozřejmě," odfrkla jsem si a holky na mě podívaly.

A našla sis tam už někoho?"

„Co tím myslíš? Jako někoho někoho nebo toho někoho někoho, o kterýho by se rodiče neměli starat?"

Máma se pobaveně zasmála. „Obojí. Máš tam nějaký... kamarádky?"

„Já nevím," vzdychla jsem a po očku se koukla na Grace, která mávala na Thomase.

Co to je za odpověď? To tam jsi teď sama?"

„Ne, jsou tu... tři holky..."

Co to má bejt? To by taky mohly být tři holky, které náhodou sedí vedle tebe."

„Fajn, je tu prostě Grace... Cam a Anna." Teď už se jejich pozornost na mě stočila úplně.

„S kým mluvíš?" zeptala se Cam.

„S mámou," odpověděla jsem a zaměřila se zpět na telefon. „Hele mami... můžeme si zavolat později?"

V žádném případě! Dej mě na reprák!"

„Cože? Nebudu tě dávat na reprák."

Pusť mě na reprák! Dej mě na reprák, dej mě, dej mě, dej mě!" začala mi ječet do ucha a já vzdychla.

„Fajn," odsekla jsem a oddálila mobil od ucha a zmáčkla reproduktor. „Mami, tohle je Grace, Cam a Anna," představila jsem je.

Ahoj holky!" zaječela máma a já protočila oči. „Ráda vás poznávám, i když jenom takhle přes telefon. Ale i to je dost, protože Connie si nepřivedla kamarády už roky a ani je nepředstavila nebo tak něco!" začala mluvit a já vzdychla. Grace zvedla obočí a Anna se zasmála.

„Dobrý," pozdravila ji Cam a uchechtla se. „Taky vás rády poznáváme."

To byla která?"

„To byla Cam," odvětila jsem.

Takže Cam jak se máš?"

„Mami, prosím tě," vzlykla jsem a plácla se do čela.

Š U P L Í KKde žijí příběhy. Začni objevovat