ⅩⅩⅤ

785 81 26
                                    

Onlara şimdi bildiğin tek şeyi,
Çatı tepesinden bağırarak söyle...
Onu ufka yaz,
Sahip olduğumuz her şey artık gitti.

✎ ✐✎ ✐✎ ✐✎ ✐✎ ✐

''Anonim Batuhan...'' durup şok olmuş bir suratla ona baktığımda cümlesini soru cümlesine çevirdi. ''Mı acaba?''

''Saçmalama,'' diye çıkıştım. O olamazdı, olmamalıydı.

''Baksana, uzun boy, kumral saç ve ela gözler. Ayrıca bir anda gelmesine ne diyorsun?'' Ezgi'nin suratına bir şeyi çözmek ister gibi gözlerimi kısarak baktım. Sesi acı dolu çıkmaması için kendini zorluyordu ve ben onun eskisi gibi Batuhan'ı sevmesinden korkuyordum. 

''Batuhan bana kardeşim derken ve sana hala aşık olduğunu itiraf ederken böyle bir şerefsizlik yapabileceğini düşünüyor musun cidden? Ayrıca o kumral değil düpedüz sarı.''

İçine zorla derin bir nefes aldı. Bakışları evimin salonunda boşlukta geziniyordu. ''Belki de 1 ay sonra dediği şey buydu? İlk önce hayatına girip sonra karşına çıkmaktı?''

''Yapmaz, o olamaz lan. Sana aşık o, bana kardeş dedi.'' Bunları ona mı söylüyordum yoksa kendime mi emin değildim ama içimde her saniye artan kötü his bütün bedenimin titremesine sebep olmuştu. 

''Ezgi, bana bak canım.'' Canı yandığı her halinden belli olurken omuzlarından tutup kendime çevirdim. ''Sana tek bir şey soracağım ama bana dürüst ol.''

''Ne soracağını biliyorum,'' diye mırıldandı.

''Seviyor musun hala?'' dedim Batuhan'ı kast ederek.

''Cevabını bildiğin halde neden soruyorsun ki Banu?'' Sessiz kaldım. ''Peki ya sen? Affettin onu çoktan değil mi?''

''Hayır.'' Kaşlarını şaşkınlıkla kaldırdı. ''Affetmedim. Affetmeyi de düşünmüyorum. Asıl sen affettin mi?'' Susma sırası ondaydı, bakışlarını kaçırdı. Ne yapmam gerektiğini biliyordum. ''Batuhan, anonim değil. Birincisi, Batuhan sarışın biri kumral değil. İkincisi, anonimle aynı şehirde yaşamıyoruz. Üçüncüsü Batuhan'ın bütün kuzenlerini tanıyorum, biliyorsun ki eskiden dostken ailesiyle de tanışmıştık, Arda ve Rana adlı kuzenleri yoktu. Kısacası anonim o olamaz, olmamalı.''

''Nasıl bu kadar emin olabilirsin?''

''Neden canın yandığı halde kendini buna inandırıyorsun? Hem, Batuhan'ın baş harfi B, anonimin ise İ,'' deyip son kanıtı da öne sürdüğümde kollarını bana sardı. ''Ne yaşarsan yaşa Ezgi, ben yanında olacağım.''

●○●○●○●○●○

22.22

Ezgi haklı mı? Batuhan anonim mi?

Yazar 『texting』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin