2. Bölüm '

22.6K 780 13
                                    

      
          Merhaba arkadaşlar, yorumlarınızı ve Vote larınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Yeni hikayelerimin bildirimlerinin gelmesi için lütfen TAKİP tuşuna basın..


               Güneş iki katlı ahşap yalının üzerinde yükselirken, içindeki aile fertleri de güne neşe içinde başlamışlardı. Evin daimi yardımcısı Saime hanım, her zaman ki heyecanlı haliyle yanındaki yardımcısına direktifler verirken, bir yandan da öğle yemeği için hazırlık yapıyordu.

Saime hanım, kırklı yaşlarda, orta boylu, hafif toplu, esmer , çok neşeli ve oldukça saf bir kadındı.
En büyük özelliği unutkanlığı ve anlatılanları yanlış anlamasıydı. Bu da onu ailenin neşe kaynağı olmasını sağlıyordu. Evdekilerin her biri ona takılmadan edemezdi. Çocukların ikinci annesiydi.

Saime hanımın koşturması devam ederken ,Emel hanım her zaman ki çekici gülümsemesi ile içeri girdi.
"Günaydın kızlar"diye neşe ile şakıdı. Sanki bir genç kız edasıyla salınarak yanlarına geldi.

Yaşına göre çok hoş , çekici ve bakımlı bir kadındı. Sarı, uzun dalgalı saçları, kızının ki gibi çimen rengi gözleri ve genç kızlara taş çıkartacak fiziğiyle, oldukça zarif ve güzel bir kadındı. Sedat beyin eşini hala kıskanması da bundan dolayı idi. İkisi hala aşk böcekleri gibi birbirlerinden ayrılamıyor ve çocuklarının bitmez tükenmez homurtularını duymamazlıktan geliyorlardı.

İki çocuklarının da idolleri idi annesi ve babası. Kızları Elif  "Anneciğim dünyada var olan tek centilmen erkeği sen kaptın. Bize de kütükleri bıraktın." diye hep hayıflanırdı.
Emel hanım ise "Küçüğüm , aşk kütüğü bile bülbül eder. Gerçek aşkını bulunca, eminim sende benin sözlerimin doğruluğunu anlayacaksın "derdi.

Emel hanım pencereden dışarıya bakınca bahçedeki, çiçek açmış ağaçların güzelliğiyle iç çekip yardımcısına döndü. " Bizim cadı uyanmadı mı Saime".
Saime hafif kıkırdayarak " Uyanmadı Emel hanım, hala 'ben tatildeyim beni rahat bırakın' diye söylenip duruyor."dedi.

Emel hanım derin bir nefes verip,

" Ne yapacağım ben bu çocuklarla,sürekli birbirlerini yiyorlar. Biri yanımda çalışacaksın, başka yerde çalışmana asla izin vermem diyor. Diğeri ise benim özgür iradem var, sen karışamazsın diyerek, abisiyle inatlaşıyor. Sedat'a da üzülüyorum, ikisinin inadı bitirecek adamcağızı." 

Saime hanım hafif tebessüm ile Emel hanıma baktı." Bence , ne Sedat bey , nede siz bunları kafanıza takmayın. Eninde sonunda Elif'in dediği olacak !  Bu zamana kadar hep böyle olmadı mı zaten. Emir biraz bağırır çağırır sonra, Elif her zamanki taktiğini kullanır. Kedi gibi dudaklarını büzüp,' sen bebişini hiç sevme zaten' dedi mi, akan sular durur."demesi ile ikisi de kahkahalarla gülmeye başladı

O sırada mutfak kapısına yaslanmış, uykudan şişmiş gözleri ile yaramaz çocukları andıran ve onlara neşeli bir gülümseme ile bakan Elif'in " Ooo sabah şerifleriniz daim olsun hanımlar. Neşeniz hep böyle bol olsun." demesi ile iki kadın aynı anda kapıya döndü.

Emel hanım hafif imalı bir tebessüm ile kızına cevap verdi.

"Tünaydın küçük hanım, neredeyse öğlen olacak." 

Elif annesinin yanına nazlı nazlı gitti ve yanağına sulu bir öpücük bıraktı.

" Sultanım ben tatildeyim ama" demesi ile, Saime hanım kıkırdayarak Emel hanıma döndü.

" Ben size demiştim . Bizim küçük cadı bu aralar prenses olma çabasında" .

Elif , Saime hanımın yanına giderek, ona da sulu bir öpücük bıraktı.

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin