36. Bölüm.

8.4K 454 10
                                    

          Odanın içinde derin bir sessizlik hakimdi .
Hiç birisi bunu kimin yaptığını bilmiyor ve bu da hepsini geriyordu.
Bilinmezlik kadar insanları korkutan ne vardı ki zaten.

Odada bulunanların hepsinin korkusu aynıydı .
Artık düşünmeleri gereken bir değil iki can vardı.

Polis , bu tehtidleri fazla önemli görmemişti, eğer görse idi şimdiye kadar kesin çözülmüş olurdu diye düşünüyorlardı.

Aslında kabahat kendilerinde idi.
Kendileri de işi çok ciddiye almamıştı.
Elif'i yurt dışına gönderdikten sonra notlar kesilince , olay ilk baştaki kadar önemini yitirmişti.
Eğer ciddiye alsalar idi , kapıda ve Elif'in etrafında koruma ordusu olurdu.

Peki onlar ne yapmıştı?
Elif'i yolladıktan sonra kendi hayatlarına geri dönmüşler ve notlar gelmeyince de çok rahat davranmışlardı.

Aras arkadaşlarının, kendilerini boşu boşuna üzdüğünü ve ayrıca zaman kaybettiklerini düşünüyordu.
Elif ve bebekleri için zaman kaybetmemeleri gerekliydi.
Bunun içinde arkadaşlarının kafasını toplaması ve birlikte çözüm üretmeleri şarttı.
Yerinde kalktı ve arkadaşlarına ,

" Yeter artık oturmuş , kendi kendinize hayıflanıp duruyorsunuz. Olan olmuş biten bitmiş. Bundan sonra önemli olan ne gibi önlemler alıp , bu kişinin kim olduğunu nasıl bulmamız gerektiği. Atın artık üzerinizdeki ölü toprağını."

Ural da Aras gibi düşünüyordu.

" İlk olarak neler yapmamız gerektiği ile başlayalım bence.."

Nefes ortamın havasını değiştirmek için,

" Aç ayı oynamaz derler. Benim ayıcıklarım da yakında acıkmaya başlar. Hadi hanımlar biz yemek hazırlarken , erkeklerde beyin fırtınasına başlasın. Sonrasında bizde eşlik ederiz."

Nefes'in sözleri ile üç kız da Nefes'in ardından mutfağa doğru yönelmiş, erkeklerde kendi aralarında beyin fırtınasına başlamışlardı.

Aras, öncelikle bu zamana kadar yaşanılan olaylar ve arkadaşlarının, polis ile birlikte çalışmalarını dinlemişti.
Sonrasında ne gibi önlemler alacakları hakkında konuştular.
Aras karşısında oturan altı adama bakarak,

" Bu notları bırakan kişinin site içerisinden olduğuna emin misiniz ?"

"Tabi ki eminiz hatta apartman sakini olduğunu bile düşünüyoruz ama polis elimizde olmayan kanıtlar ile arama yapamıyor."

Burak'ın sözleri üzerine Aras biraz düşündü.

" Peki Elif'e belli etmeden onu nasıl koruyacağız. Onun sakin bir hamilelik geçirmesinin şart olduğunu biliyoruz.Ama onun evinden başka bir yere şuan için ayrılacağını zannetmiyorum."

Diğerleri de bunun farkındaydı.
Emir sıkıntılı bir ses ile,

" Önce çok güvenli bir ekip ile çalışmamız şart. Kendi güvenlik firma mı bu işte kullanmak bana çok mantıklı gelmiyor. Gerçek anlamda profösyonel olmalılar. Ölüm makinası gibi olan, bire bir yakın koruma bir güvenlik gerekli."

Aras, iki dostuna baktı ve sırıttı.      

" Çağan şu senin arkadaşın hala aynı işimi yapıyor?"

Aras'ın sorusu üzerine Anıl ve Çağan'ın bir anda yüzlerindeki ifade değişti.
İkisinin de asık olan yüzleri aydınlandı.

" Ömer den bahsediyorsan, işini daha da geliştirdi. Şuan ülkede ki ünlü iş adamları için yakın koruma hizmeti veren bir güvenlik şirketi var."

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin