Genç kız sabah erken saatte kalkmış eksik olan ve devretmesi gereken işlerini bir an önce halletmek için Matteo ile birlikte fabrikaya gitmişti.
Elif işe başladığından beri kafasını dağıtmak için kendisine ait olmayan işleri bile üstlenmişti.Şimdi elindeki dosyaları konu ile ilgili birimlere vermesi ve kendisine ait olanları da birimdeki diğer arkadaşlarına devretmesi gerekiyordu.
Bu iş en fazla iki gününü alır diye umuyordu.
Türkiye'ye ne kadar gitmek istese de Matteo yu asla zor durumda bırakamazdı.
Matteo nun desteğini hiç bir zaman unutamazdı.İşlerinin yoğunluğundan öğle yemeğinin geldiğini fark etmemişti.
Midesinin gurultusunu duyduğunda saate baktı.
Gülümsedi ve midesini ovdu.
' Saat gibisin maşallah sen olmasan ben ne yapardım.'
Sonra yerinden kalktı . Bütün vücudu tutulmuştu ve kemikleri sızlıyordu.Kapıdan çıkıp yemekhaneye doğru ilerlerken sağ tarafındaki kolonun arkasında iki kişinin konuştuğunu duydu.
Karnı çok acıktığı için umursamadı.Daha iki adım atmıştı ki yanından sırıtarak geçen Rosa'yı gördü.
Elif bir anda arkasını dönüp diğer kişinin kim olduğunu büyük bir merak ile bekledi.
İçine kıskançlık tohumları ekilmişti .
Çıkan kişiyi gördüğünde gözlerini açmış gelen kişiye bakıyordu.
Matteo sırıtarak yanına geldi. Dudağında ki ruj hala duruyordu." Rujun çok yakışmış !!"
" Teşekkür ederim. "
Matteo nun yüzündeki ifade hiç değişmemişti.
" Yanılmıyorsam Rosa dün Aras'a karşı çok ilgiliydi. Bir günde nasıl bu kadar çabuk yön değiştirebildi?"
Elif'in sorusu karşısında Matteo gülümsedi.
" Bildiğim bir şey varsa , siz kadınlar biz erkeklerin kıskançlığını çok iyi kullanıyorsunuz. Rosa ile ilişkimiz sen gelmeden kısa bir süre önce bitmişti ve sen geldiğinde seni çok kıskandığının farkındaydım. Buda çok hoşuma gitmedi değil ama o bunun hıncını dün Aras ile çok güzel aldı."
Elif duydukları ile şok olmuştu.
" Yani beni kullandın mı ?"
Matteo biraz utangaç bir tavır ile Elif'e baktı.
"Savaşta ve aşkta herşey mübahtır."
" Sağol yaa, bende Rosa'yı nasıl öldürmem gerektiği ile ilgili senaryolar hazırlarken, bir de öğreniyorum ki zaten tiyatro gösterisinin içindeymişim. Rosa ile beni düşman edebilmek için güzel bir yöntem Matteo !! "
Elif'in kızdığını farkeden Matteo , onu yatıştırmak için yanına gidip sarıldı.
" Üzgünüm kızılım ama sana söyleseydim benim değil onun yanında olacağından eminim."
" Kim haklı ise onun yanında olurdum Matteo. Konuşmandan anladığım kadarı ile haksız olan taraf şuan karşımda duruyor. "
" Bu tezinde de haklısın biraz kıskançlık yapmış olabilirim ama hangi erkek sevdiğini kıskanmaz ?"
Elif , Matteo'nun haklı olduğunu biliyordu çünkü aynı ayıdan onda da bir tane mevcuttu ama duydukları ile yüzünü buruşturmadan da edemedi.
Matteo , genç kızın yüzündeki ifadeyi görünce kahkahasına engel olamadı, aynı zaman da Elif'i yemekhaneye doğru sürükleyip,
" Hadi karnım çok acıktı . Konuşmamıza yemek yerken devam ederiz."
Yemek sırasında Elif'in hareketleri ve tavırları Matteo'nun bol bol gülmesi ile sonuçlanmıştı.
Matteo gülerken başka masada yemeğini yiyen ve onları kıskançlık dolu gözlerle seyreden birisi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)
Ficción General"Adını sonra koydum" dedi. " Sen olmayınca, içimdeki hislerin anlamını çözmek çok daha kolay oldu. Sen hep vardın ve yanımdaydın ama yokluğunda, sensizliği tattım o zaman anladım. Bu zamana kadar, ben hep sana aşıktım ama sen olmayınca o zaman adını...