Aras ve Elif, Sedat beyin söyledikleri ile şok olmuşlardı.
Onlar bu akşam aralarındaki ilişkiyi resmileştirmek ve evlilik adımlarının ilkini atacakları umudu içinde iken, şuan duydukları ile ne yapacaklarını ve nasıl davranacaklarını şaşırmışlardı.Arkadaşlarının ve diğer ev halkının da onlardan kalır bir farkı yoktu.
Odanın içinde bir sessizlik hakimdi.
Bütün bakışlar Sedat bey ve Kemal beyin üzerine kilitlenmişti.
Sessiz bir şekilde Kemal beyin tepkisini bekliyorlardı.Kemal bey oturduğu koltuğa iyice yayıldı ve Sedat beye gülümsedi.
" Sizin düşünceniz de ne kadar haklı olduğunuzun farkındayım Sedat bey. Bende Asyanın evlenmesine izin vereceğimi hiç düşünmüyorum. İnsan gözünden bile sakındığı prensesini büyütüp bir hıyar'a vermek ister mi ? Sonuçta çocuklarımız evlenmese de sizinle akrabalık ilişkimiz devam edecek. İkimizde bu iki hayta sayesinde torun sahibi olacağız."
Kemal beyin sözleri ile Çağan bir anda öksürük krizine girmişti.
Kemal beyin böyle düşüneceği aklının ucundan bile geçmiyordu.Aras ise bir anda ayağa fırlamış ve soluğu babasının yanında almıştı.
Önce babasına sert bir bakış attıktan sonra Sedat beye bakışlarını döndürdü.
Sedat beyin gözlerinin içine bakarak," Efendim, biliyorum başta çok büyük bir hata yaptık ama bu , babamın da söylediği gibi benim tam bir hıyar olmam yüzünden oldu.Bu konuda Elif' in hiç bir suçu yok. Eğer cezalandırmak için bir suçlu arıyorsanız tek suçlu benim, beni cezalandırın.. Ama lütfen beni Elif'in yokluğu ile cezalandırmayın. Ben Elif olmadan yaşamıyorum. O benim hayat özüm , lütfen ne isterseniz yaparım. Vereceğiniz her cezaya boynum kıldan ince, ama beni Elif ve bebeğim ile cezalandırmayın."
Kemal bey oğlunun sözleri ile Sedat beye imalı bir ifade ile baktı.
" Söylediklerim de haklıyım değil mi Sedat ?"
Sedat bey gülümseyerek başını salladı.
" Bunu gözümle görüp , kulağım ile duymadan rahat etmezdim Kemalcim.."
Elif ile Aras' ın anne ve babaları neşe içinde gülüşürken , diğerleri şaşkın gözler ile onları izliyordu.
Kemal bey , İstanbul'a geldikten sonra ilk işi Sedat beyi aramak ve onu ziyaret etmek olmuştu.
Sedat bey önce tereddüt içinde olsa da , Kemal bey oğlundan ve sevgisinden emin olduğunu söylemiş ve birlikte böyle bir oyun planlamışlardı.
Kemal bey ve Sedat bey çok iyi anlaşmışlardı ve bu da Sedat bey için bir artı idi, çünkü biliyordu ki iyi bir ailede yetişen bir birey kendi ailesini örnek alır ve ailesinin de öyle olması için uğraşırdı.
Kemal bey ve Sedat bey planlarından eşlerine de bahsetmişdi.
İki kadın önce karşı gelseler de, sonunda eşlerine boyun eğmiş ve plana ortak olmuştu.Aras babasına kaşlarını çatarak baktı.
Sedat bey ve babasının bu kadar samimi olması onu kuşkulandırdı." Bize anlatmak istediğiniz bir şey var mı Kemal bey ?"
Kemal bey keyifli bir şekilde sırıtarak ona merak ile bakan yüzleri süzdü.
" Ben daha önce Elif kızımı ,Sedat bey ve Emel hanımdan istedim ve o da bana, sana güvenmediğini söyledi. Bende senin Elif' i ne kadar sevdiğini görüp inanması için ona böyle bir plan sundum...Haa .. Bu arada Sedat daha önce Elif'i, sana istediğimde, evlenmenize izin vermişti... Biz ikinizin ebeveynleri olarak işinizi biraz olsun kolaylaştırmış olduk...Bu gün sadece yüzüklerinizi takacağız..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)
Ficção Geral"Adını sonra koydum" dedi. " Sen olmayınca, içimdeki hislerin anlamını çözmek çok daha kolay oldu. Sen hep vardın ve yanımdaydın ama yokluğunda, sensizliği tattım o zaman anladım. Bu zamana kadar, ben hep sana aşıktım ama sen olmayınca o zaman adını...