Genç kız derin bir nefes alıp kapıya ilerledi. Heyecandan dizleri titriyordu.Kendisini kanıtlaması ve bu işi alması şarttır. Dik ve vakur bir şekilde içeri girmeye çalıştı.Ayağındaki ayakkabılar buna pek izin vermese de belli etmemeye çalıyordu. Güvenlikten geçerek danışmadan bulunan sekretere yanaştı. Hafif bir tebessüm ile" İyi günler,insan kaynaklarından Canan hanım ile randevum vardı."dedi.
Sekreter Elif' i baştan ayağa süzdükten sonra telefona uzandı.
" Adınızı alabilir miyim?"
" Elif Atabey" dediğinde sekreter telefonun karşısında ki kişiye bilgileri verdikten sonra ,Elif'e döndü.
" Buyrun Elif hanım asansör ile beşinci kata çıkacaksınız.
Orada sizi yönlendirecekler"diyerek asansörü işaret etti.Elif sakin adımlarla asansöre ulaştı. Beşinci katta onu bekleyen sekreter, Canan hanımın odasına götürdü.
Canan hanım kırklı yaşlarda,esmer,badem gözlü, balyajlı kahve rengi saçlarıyla, oldukça hoş ve çekici bir bayandı. Üzerinde bordo hoş bir döpiyes vardı. Tanışıp el sıkıştıktan sonra Canan hanım masasının önündeki koltuğu işaret ederek " Buyurun lütfen Elif hanım " dedi ve oda kendi koltuğuna geçti.
Elindeki Elif'in Cv sini biraz inceledikten sonra genç kıza dönerek" Elif hanım okulunuzu başarı ile bitirmişsiniz.Yabancı dil olarak üç dil bilmeniz bir avantaj fakat mezuniyet sonrası hiç deneyiminiz olmamış, bu bizim için bir handikap, anladığıma göre iki yıl önce mezun olmuşsunuz ve bu süre içinde de hiç bir referansınız olmamış , özel değilse bunu açıklayan bilir misiniz?"
Elif gergin bir gülümseme ile Canan hanıma baktı." Bu süre içerisinde yurt dışında idim. Kısa bir süre önce ülkeye geri döndüm."
Canan hanım biraz düşündükten sonra , yüzünde kibar bir ifade ile Elif'e gülümsedi.
" Bakın Elif hanım" dediğinde ,Elif kadının sözünü kesti.
"Canan hanım tabi ki deneyimimin olmadığını biliyorum. Ama bana şans vermezseniz nasıl deneyim kazanabilirim ki? Gerekirse ücret almadan bile çalışabilirim. Lütfen sadece bir şans istiyorum!"
O sırada aralık kapının önünde , onları dinleyen kişiden habersiz olan Canan hanım, üzgün gözler ile Elif'e baktı.
" Maalesef Elif hanım, sizde haklısınız. Fakat bu göreve alacağımız kişinin deneyimli olması şart, ayrıca arkadaşlarım adına çok özür dilerim .Cv nizi detaylı okumayıp, sizi buraya kadar yordukları için" dediği an kapı açıldı ve içeriye Anıl girdi.
Genç adam önce Elif'i baştan aşağı süzdü, sonra kibar bir gülümseme ile Canan hanıma döndü." Canan hanım açıkta olan konum için başvuruda bulunan Endüstri mühendisi arkadaş ne zaman gelecek?"
Canan hanım bir Elif'e birde Anıl'a baktı." Elif hanım o konum için gelmişti ama" dediğinde, Anıl onu bir el hareketiyle susturdu, sonra Elif'e döndü.
Gülümseyerek elini Elif'e uzattı." Merhaba ben Anıl Yazgın" Elif karşısında ki adama şaşkın gözler ile baktıktan sonra , gülümseyerek ona karşılık verdi.
"Elif Atabey"
Anıl genç kızla tokalaşırken " Buyurun küçük hanım, sizinle biraz sohbet edelim." dedikten sonra, Canan hanım döndü .
" Yeni iş arkadaşımız ile benim odama geçiyoruz, siz giriş işlemlerini tamamlarsınız? Değil mi Canan hanım ? "
İki kadında şaşkınlıkla Anıl'a bakıyorlardı. Anıl kapıdan çıkınca Elif de onu sessizce takip etti.
Asansöre binip, birlikte on beşinci kata çıktılar. Anıl geniş koridordaki bir odanın kapısını açtı ve genç kıza girmesi için hafif bir reverans yaptı. Genç kız gülümseyerek içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)
Ficção Geral"Adını sonra koydum" dedi. " Sen olmayınca, içimdeki hislerin anlamını çözmek çok daha kolay oldu. Sen hep vardın ve yanımdaydın ama yokluğunda, sensizliği tattım o zaman anladım. Bu zamana kadar, ben hep sana aşıktım ama sen olmayınca o zaman adını...