40. Bölüm.

7.2K 430 9
                                    

                   Genç kadın elinde dumanı tüten kupayı dudaklarına götürdü.
Bir taraftan filtre kahvesini içerken bir taraftan da balkonundan karşısında ki muhteşem manzarayı seyrediyordu.
Ama aklındaki düşüncelerin yoğunluğundan manzaranın keyfini tam olarak çıkaramıyordu.

Bu zamana kadar yaşadıklarını , önündeki hedefini ve hedefine ulaşmak için kendinden verdiği tavizleri düşündü.

Bu rahat yaşamı elde edene kadar ne zorluklar çekmişti.
Nefret ettiği , iğrendiği , yüzüne bakmaya tenezzül dahi etmeyeceği adamlara bacaklarını açmıştı.

Şimdi ise iyi bir işi, güzel bir evi ve kendince lüks bir yaşamı vardı.
Ama bu onun için yeterli değildi.
O tırnakları ile zirveye tırmanacaktı.
Ve Zirveye ulaşmasına çok az kalmıştı.

Onun zirvesi 'Aras Varlı ' idi.

Aras'ı magazin sayfalarında görmüş ve çok yakışıklı olduğunu düşünmüştü.
Daha sonra bir gece kulübünde görmüştü genç adamı .

Adam kendisi için söylenen her şeyi fazlası ile hak ediyordu.
Zengin olması bir tarafa, yakışıklılığı ve etrafa yaydığı güç ,hayranlığını daha da arttırmıştı.

Genç kadın bu güçlü adama ve onu bu kadar ulaşılmaz kılan servete sahip olmak istiyordu.
Onun için sadece güç yada yakışıklılık yeterli değildi.
O her ikisine de sahip olan adama sahip olmanın hayalini kuruyordu.

Bu adama ulaşmalıydı ve Aras Varlı onun olmalıydı.
O bu adamı istiyordu ve ne olursa olsun Aras onun olacaktı.

Şans eseri Varlı Holding de açık olan boş kadrodan haberi olmuş ve iş için başvurmuştu.
Her zamanki gibi yine şansı yaver gitmişti.

İnsan kaynaklarının sorumlusu tatilde olduğu için görüşmeyi yardımcısı ile yapmıştı.
Eğer Canan hanım izinde olmasaydı, işe alınmayacağından emindi.
Canan hanımın yardımcısının erkek olması genç kadının çok işine yaramıştı.

Bir çok erkekte denediği yöntemler , onda da işe yaramıştı.
Dolgun göğüslerini ve bacaklarını sergileyip biraz cilve yaptığında bir çok kapı önünde rahatlıkla açılmıştı.
Burada  da bu işine çok yaramıştı ve bir engeli daha aşmıştı.

Adım adım hedefine ulaşıyordu.

Son varış noktasına bir durak kalmıştı.
Hedefine ulaşmak için bir çok müdüre yalakalık yapmış hatta bir kaçı ile yatmıştı.
Artık hayallerini gerçekleştirmesine az kalmıştı.

Kısa bir süre sonra emeklerinin sonucu sonunda almış ve Aras Varlı 'ya ,şirkette olabileceği en yakın konuma gelmişti.
Bu kadar özveriden sonra artık Aras Varlı'nın özel sekreteriydi.

Onun dikkatini çekmek için elinden geleni yapıyordu.
Patronuna karşı resmi davranıyor görünse de , aslında kadınsı hareketleri ve giydikleri ile Aras'ın dikkatini çekmekti amacı.
Ve bunu başardığının farkında idi , yavaş yavaş dikkatini çekmeye başlamıştı.
Patronunun onu süzdüğünü farkediyordu.
Bundan sonra ki tek hedefi patronunu kendisine aşık etmekti.

Ama hedefinde küçük bir sapma olmuş, ortaya  Şeyda adında sarı bir yelloz çıkmıştı.

Şeyda genç kadın için önemli bir rakip değildi.
Çünkü Aras'ın Şeyda ya karşı tavırlarından kısa süreli olduğu belli oluyordu.
Şeyda onun gözünde rakip olacak özelliğe bile sahip değildi.

Aras eninde sonunda onun olacaktı.

Genç kadın Aras'ın Şeyda dan ayrılması için gün sayıyor , bu sırada da kendisini sürekli patronunun göz zevkine sunuyordu.

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin