Asya aralık olan perdeden içeri giren sabah ışığı ile gözlerini açmaya çalıştı.
Ama bir türlü bunu başaramıyordu. Sanki başının içinde onlarca davul aynı anda çalıyordu.
Vücudunu hareket ettirecek takati kendisinde bulamıyordu.
Dili damağına yapışmıştı ve ağzının içi sanki çöplük gibiydi.Bir süre daha yatağın içinde kendisine gelmeye çalıştı.
Sonra ' Banyo yapmadan kendime gelemeyeceğim diye söylenerek, yavaş hareketler ile kalkmaya çalıştı.Ayaklarında bile kendisini taşıyacak kuvvet yoktu.
Bebek adımları ile, yalpalayarak duşa girdi.Duştan çıktıktan sonra kendisini daha iyi hissediyordu.
Uyandığında akşam giydiği kıyafetleri üzerindeydi ama eve ne zaman ve nasıl geldiğini hatırlamıyordu.Bir fincan kahve beni biraz daha kendime getirir düşüncesi ile odasından çıktı.
Evin içinden mis gibi kokular geliyordu.Eve Elif ile birlikte geldiğini düşünüp, mutfağa doğru yöneldi.
Mutfağa girdiğinde kahvaltı sofrasının hazır olduğunu gördü ama mutfakta kimse yoktu.Arkasından gelen " Günaydın" kelimesini duyduğunda, birden afalladı.
Bu adamın burada ne işi vardı ve hangi yüzle buraya gelmişti.Sinirli bir şekilde arkasını döndü
"Senin benim evimde ne işin var ?"
Çağan gülümseyerek" Seni akşam evine ben getirdim."Asya bunu duyduğuna inanamıyordu.
Sarhoş bir şekilde onu mu aramıştı.
Bunu yapmış olamazdı değil mi ?
Ama gardını hiç düşürmedi, Çağan'a küçümser bir bakış atarak."Bunun için teşekkür bekliyorsan , daha çok beklersin. Şimdi evimden defol." diye bağırarak kapıyı gösterdi.
"Asya lütfen önce beni bir dinlermisin ?"diye yalvarıyordu genç adam üzgün bir ifade ile.
" Ne seni dinlemek istiyorum, nede bir daha seni görmek istiyorum . Ne laf anlamaz şeysin hayatım da bundan sonra sana hiç bir şekilde yer yok" dedi.
Çağan bitik bir şekilde Asyanın yanına yaklaştı ve önünde diz çöküp kızın bacaklarına sarıldı.
Asya , Çağandan hiç böyle bir hareket beklemediği için şaşkınca ,ağzı açık bir şekilde genç adama baka kalmıştı.
Çağan başını kaldırıp Asya'ya baktığında, Asya adamın ağladığını farketti.
Çağan gerçekten kendisi için mi ağlıyordu, bunu rüyasında görse bile inanmazdı ama gerçek buydu.Genç kız nasıl davranacağını bilemiyordu.
Sevdiği adama karşı az da olsa yumuşamıştı ama dün yaşadığı o dehşet görüntüler aklına gelince ne yapacağını da bilemiyordu.Çağan sevdiği kadının gözlerinin içine bakarak
" Seni aldatmadım, gördüklerinin açıklaması var. Hepsi yanlış anlamaydı." dediğinde, Asya yeniden sinirlenmişti.
" O görüntüler nasıl olurda yanlış anlaşılabilir ve zaten birlikte olmadığım bir insan nasıl beni aldatabilir ?"diye avazı çıktığı kadar bağırdı.
Ayaklarını Çağan dan kurtarmaya çalıştı ama Çağan bacaklarına daha sıkı sarıldı.
" Lütfen konuşmama izin ver" diye inledi adam.Asya derin derin nefesler alıp biraz sakinleştikten sonra
" Peki seni dinleyeceğim ama konuşman bittikten sonra evimi terk edeceksin " dediğinde , Çağan başı ile onayladı.
Çağan ayağa kalktı ve ikisi masanın kenarında ki sandalyelere oturdular.Çağan kısa bir süre düşündükten sonra, başı eğik bir şekilde konuşmaya başladı.
" En başından başlamak istiyorum lütfen sözümü kesmeden beni dinlemeni rica ediyorum" diyerek Asyanın yüzüne baktı.
Asya'dan onay aldıktan sonra,başını tekrar eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)
Ficción General"Adını sonra koydum" dedi. " Sen olmayınca, içimdeki hislerin anlamını çözmek çok daha kolay oldu. Sen hep vardın ve yanımdaydın ama yokluğunda, sensizliği tattım o zaman anladım. Bu zamana kadar, ben hep sana aşıktım ama sen olmayınca o zaman adını...