45. Bölüm.

7K 426 20
                                    

     Emir ve Nefes , Sedat beyin söylediği sözler ile bir an ne tepki vereceklerini şaşırmıştı.
Birbirlerine şaşkınca baktılar, olayın bu boyuta geleceği akıllarının ucundan bile geçmemişti.

Emel hanım kocasının sözlerini hiç umursamadan sevinç içinde Nefes ve oğluna sarılıp onları tebrik etmişti.

" Teşekkür ederim yavrularım, ben bu habere çok mutlu oldum. Siz kafanıza hiç bir şeyi takmayın, her sorunu hallederiz."

Daha sonra eşine gülümseyerek baktı.

" Sedat bey dede oluyorsun. Artık yaşlandığını kabul et..."

Sedat bey eşinin sözleri ile mesajı almıştı.
Emel hanım konuyu uzatma demek istiyordu eşine.
Sedat beyde eşini haklı bulmuştu , sonuçta olan olmuştu ve kendisi dede oluyordu.
Hiç bozuntuya vermeden o da eşinin neşesine dahil oldu.

" Ben her zaman genç ve yakışıklı kalacağım hatun. Eh.. Kader de genç dede olmak da varmış..."

Emir ve Nefes birbirlerine bakıp yutkundular.
Bu yanlış anlaşılmayı hemen düzeltmeleri gerekiyordu.
Emir genzini temizlemek için bir kaç kez öksürdü.
Annesine ve babasına bakarak söze başladı.

"Sizden bir isteğim olacak , lütfen ben konuşmamı bitirene kadar sözümü ne olursa olsun kesmeyin. Duyduklarınızdan sonra tepki vereceğinizi biliyorum ve konuşmam bitene kadar sabretmenizi istiyorum."

Emir' in sözleri ile annesi ve babası meraklanmıştı.
Meraklı gözler ile oğullarına baktılar ve oğullarını başları ile onayladılar.

Emir söze nereden başlayacağını bir türlü bilemiyordu.
Sakin olmaya çabalıyordu.
Aslında içinde fırtınalar kopuyordu.
En çok babasının vereceği tepkiden korkuyordu ama kardeşinin mutluluğu için babasını bile karşısına alırdı.
Önce annesine ,sonrada babasına baktı ve sakin bir şekilde konuştu.

" Anne , baba ben size bazı şeyleri yanlış ifade ettim üzgünüm. Bunu benim heyecanı ma verin. Yanlış ifade ettiğim şey şu. Nefes hamile değil."

Sedat beyin kaşları bir anda çatıldı.

" Nefes hamile değilse, sen nasıl gelip bunu bize Nefes ile söylemeye cesaret edebiliyorsun. Biz gelinimiz olarak sadece Nefes'i görüyoruz."

Sedat bey Nefes ' e döndü.

" Kızım sen nasıl böyle bir adamın hala yanındasın ? Bunu nasıl kabul edersin ?"

Emir işinin zor olacağını biliyordu ama bu kadar zorlanacağını düşünmemişti.
Babası Elif' e böyle bir şeyi hiç yakıştıramadığı için türlü senaryolar üretiyordu.

" Baba lütfen sözümü kesme ve sakin ol.. Baba Elif evlenmek istiyor ve sevdiği adam ile sizi tanıştırmak istiyor.."

Sedat bey ve Emel hanım oğullarının ne demek istediklerini anlamıştı.
Sedat bey yerinden kıpırdamadan öylece oturuyordu.
Emel hanımın gözleri dolmuştu.
Kızının bir bebeği olacaktı ve kızı bunu ondan saklamıştı.
Ama şuan bunları düşünecek zaman değildi eşinin nasıl bir tepki vereceğini bilemiyordu.

Sedat bey başını oğluna çevirdi.

" Benim ne tanışacak damadım , nede göreceğim bir kızım var..."

İşte bu sözleri hiç biri beklemiyordu.
Sedat bey kızını deli gibi seven ve onun gözünün içine bakan bir baba idi.
Aslında Sedat bey şuan büyük bir hayal kırıklığı içindeydi.
Gözünden sakındığı ve oğlundan bile çok güvendiği kızı bunu nasıl yapabilmişti.

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin