43. Bölüm.

7.4K 432 4
                                    

       Nefes' in ortaya attığı bomba tek kişinin elinde patlamıştı.
Aras' a , Nefes' in neşe ile söylediği sözler sanki bir ölüm fermanı gibi gelmişti.
Bir taraftan sevdiği kadını üzmemek için çaba göstermesi gerektiğini biliyordu ama bu kadarı da fazlaydı.

Tamam bundan sonra giydiğine , yediğine içtiğine fazla karışmayacaktı ama Elif' in bu hali ile kamyon tepesinde dolaşması Aras' ı gerçekten çok endişelendirmişti.

Odada bulunanların hepsinin başı bir anda Aras' a dönmüş ve nasıl bir tepki vereceğini bekliyorlardı.

Genç adam bunun farkına vardı ve içinde patlamaya hazır olan volkanı söndürme çabasına girdi.
Çünkü biliyordu ki Nefes' in bu sözleri ona oynanan planın bir parçası idi.
O cadının ne yapmaya çalıştığını gayet iyi anlamıştı ve onun eline koz veremezdi.

Sakin olmaya çalışarak gülümsedi.
Bir kaç adımda sevdiğinin yanına gitti ve Elif' e sarıldı.

Elif ise sevdiği adamın nasıl bir tepki vereceğini merakla bekliyordu.
Bu zamana kadar Elif' in nerede ise nefes alışlarına bile karışan Aras' ın bu sessizliği onu da çok şaşırtmıştı.
Nefes'in sevdiği adamı çileden çıkartmak için böyle bir şey yaptığını biliyordu.
Zaten Nefes böyle bir şeyi ciddi olarak söylese bile Elif asla öyle bir şey yapmazdı.
Artık onun tek sorumluluğu vardı o da karnında taşıdığı bebeğini bütün kötülüklerden korumaktı.

Aras genç kızın saçlarının mis kokusunu içine çekti.
Sonra Elif'in kulağına doğru eğildi.

" Bu çatlak seni kamyonla gezdirip , bebeğimi karnında yayık ayranı yapma derdinde gibi geldi bana aşkım."

Elif sevdiği adamın sözleri ile neşeli bir kahkaha attı.

Diğerleri Aras' ın, Elif' e ne söylediğini duymamış ve merak etmişlerdi.

Nefes dayanamayarak ,

" Çok ayıp ama , toplum içinde kulaktan kulağa konuşulmaz. Bunu size hiç kimse öğretmedimi?"

Aras sırıtarak Nefes' e baktı.

" Allaha şükürler olsun Elif ile aranızda kan bağı yok Nefes . Doğacak çocuğum genlerini senden alması düşüncesi bile insanı ürkütüyor."

Emir , hemen sevdiği kadına sarıldı.

" Benim sevdiğimin nesi varmış Aras bey. Ben doğacak çocuklarımın Nefes' e benzemesinden gurur duyarım."

Aras gülümseyerek Emir' e baktı.

" Ona ne şüphe abi , onun için ben Elif ile sende Nefes ile evleniyorsun. Ama abi bu cadı benim damarıma basmak için her şeyi yapıyor . Sonra sen bana kızlar ile alıp veremediğin ne diye soruyorsun. İlk önce sen kendi cadına sor bakalım benimle alıp veremediği ne ?"

Bir anda Nefes' in çemkirmesi duyuldu.

" Sen de dağdan gelip bağdakini  kovmaya çalışmasaydın o zaman. Bizi hastanede, Elif' in odasına sokmadığını unutmadım Aras bey. Daha benden çok çekeceksin. Hele ki kızın olursa , onu kendime benzetmek için elimden geleni yapacağım."

Nefes' in söyledikleri ile bütün grup kahkaha ile güldü.
Aras , Nefes' in bu şirin haline dayanamadı.
Yanına gitti ve Nefes' e sarılıp alnına bir öpücük kondurdu.

" Unutma artık sen benim iki kız kardeşimden birisin. Bundan sonra ne yaparsan yap her zaman senin yanında olacağım. Senin en kötü günümde bana nasıl destek olduğunu hiç bir zaman unutmam Nefes. Ama lütfen çok acımasız da olma. Bir Nefes hepimize yeter bence."

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin