Merhaba arkadaşlar , dün daha önce de belirttiğim gibi yeni hikayem BERFE LORİN 'in ilk bölümünü yayımladım. Kapakta sadece Berfe yazıyor ama değiştireceğim . Okuyup yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olurum.
Bir de sizlere bir sorum var. İlk bu hikayemi bitirip , Berfe ye sonra mı devam edeyim , yoksa Berfe ile dönüşümlü olarak mı yazayım. Düşünceleriniz benim için çok önemli !!! Hepinizi öpüyorum.Çok yoğun geçen bir günün ardından genç kız odasına geçmiş, duşunu almış ve yatağına uzanmış dinleniyordu.
Sıkıcı geçen günlerin yerini yoğun ve yorucu iş hayatı almıştı.Zaten onunda istediği bu değil miydi ?
Evde tek başına kaldığında sürekli düşünüyor ve gururuna dokunan, yaşadığı o olay aynı sıcaklıkta aklına geliyordu.Yaşadıklarının haricinde, aklından çıkaramadığı adam içinde kendisine kızıyordu.
Ona bu kadar acıyı ve aşağılamayı yaşatan adamı hala düşündüğü için kendisine deliler gibi kızıyordu.
Ne kadar gurursuz bir kız oldum diye düşündü.Bu yüzden çalışmak onun için bulunmaz bir nimet idi.
Çalıştığı zaman aklında hiç bir düşünce barındırmıyor sadece işine yöneliyordu.Ama ne yazık ki boş kaldığı her an yine aynı düşünceler içine giriyor ve yine aynı özlemi çekiyordu.
Şuan bile aynı şeyi yapıyordu işte .Bu düşünce ile yerinden doğruldu ve kafasını dağıtmak için telefonuna uzanıp can dostu ,aynı zamanda müstakbel yenge adayını aradı.
Karşı taraftan gelen ses ile gülümsedi.
" Kızıl Merinosum nasılsın?"
"Abim ile fazla bir arada kaldığın belli yengeciğim!!."
"Bak kızıl cadı bana bir daha yenge dersen ,senin o yenge diyen cırtlak sesini bir daha kimse duyamaz!!"
Elif neşeli bir kahkaha attı. İşte bunu özlemişti , bir kelimesi ile onu karanlıklardan aydınlığa çıkara bilen arkadaşlarını özlemişti.
Bu kız onun neşe kaynağıydı, abisinin de aynı fikirde olmasına çok seviniyordu.Emir bu cadı sayesinde ya çok yaşayacak , yada onun cadılığından hayattan erkenden göçüp gidecekti.
Ama Elif'in çok iyi bildiği bir şey varsa, oda abisinin bu cadının her haline aşık olduğuydu."Yapma ama Nefes sen benim müstakbel yengem değil misin?"
" Bana bak çıtır çerez her konuşman da yaşamla arandaki bağ biraz daha azalıyor. Sen beni katil olayım diye mi aradın ?"
"Yok Nefes'im abime olduğun gibi bana da nefes ol diye aradım."
" Abisine bak kardeşini al . Nedir benim bu Atabey'ler den çektiğim anlamadım."
"Birincisi sen o Atabeylere bayılıyorsun hele ki büyüğüne ve ikincisi yakında sende bir Atabey olacaksın."
"Halt etmişsin sen onu, birincisi kütük olan Atabey ile evlenmeyi boşver aynı ortamda bile olmak bir işkence, ikincisi artık bana yenge diyen kardeşine de gıcık oluyorum."
Elif arkadaşının sözleri ile abisinin ve Nefes 'in arasının bozuk olduğunu anladı.
"Çabuk anlatıyorsun Nefes neden yine sevgili abicim kütüklüğe terfi etti ?"
Nefes sinirli bir şekil de söylendi.
"Ne deme mi bekliyorsun, istersen 'K' harfinden bitki yerine hayvan ile devam edeyim. Mesela 'Kakalak' oldu mu Elif'cim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)
Ficção Geral"Adını sonra koydum" dedi. " Sen olmayınca, içimdeki hislerin anlamını çözmek çok daha kolay oldu. Sen hep vardın ve yanımdaydın ama yokluğunda, sensizliği tattım o zaman anladım. Bu zamana kadar, ben hep sana aşıktım ama sen olmayınca o zaman adını...