9'. Bölüm.

11.5K 624 18
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR, YAZDIĞIM HİKAYEDE MEDYA VE RESİM KOYMAYI DÜŞÜNMÜYORUM. ÇÜNKÜ HER KİŞİNİN HAYALİNDEKİ KAHRAMANLARIN FARKLI OLDUĞUNA İNANIYORUM.SİZİN HAYALİNİZDEKİ KAHRAMANLARLA BENİM RESMİNİ KOYDUĞUM KAHRAMANLAR UYMAZSA HAYAL KIRIKLIĞI OLUYOR. BEN BİR ÇOK HİKAYEDE BUNU YAŞADIM. ONUN İÇİN SİZİ HAYALLERİNİZDEKİ KAHRAMANLARLA BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM. HEPİNİZE İYİ OKUMALAR . ÖPÜLDÜNÜZ. 


             


               Elif sabah erkenden kalkıp şirkete gitmek için hazırlandı. Evden çıkarken, Tuğba da uyanmış kahvaltı hazırlıyordu.

" Günaydın kuzum, kahvaltı yapmayacak mısın? "diye sordu Tuğba.


Elif arkadaşının yanına gelip yanaklarına sulu bir öpücük bıraktı.

" Yok Tubiş'im, yoldan bir şeyler alır ofiste yerim. Sen ne yapacaksın bugün?"


Tuğba hevesli bir gülümseme ile arkadaşını cevapladı.

" Nakliye şirketi ile görüştüm. Yarın özel eşyalarını getirecekler. Bugün de mobilyalar ve temizlik şirketinden bir bayan gelecek."

Genç kız dirseği ile arkadaşını dürttü ve imalı bir gülüş ile arkadaşına baktı.


"Desene yarın benden kurtuluyorsun. O zaman bende abimi arayayım, yarın gelsinler" dedikten sonra, hızlıca evden çıktı.

Pastaneye uğrayıp Anıl ile kendisi için poğaça aldı. Arabaya binip şirkete doğru yol alırken telefonu çaldı. Arayan fabrikadaki iş arkadaşı Mehmet idi.

"Günaydın Mehmet? " diyerek telefona cevap verdi.


" Günaydın Elif, ofise gitmediysen fabrikaya gelebilir misin?"

"Hayırdır Mehmet, bir problem mi var?"

"Üretim ile ilgili küçük bir problem çıktı Elif."

Genç kızın yüzü sıkıntı ile asıldı.

"Umarım küçük bir problemdir Mehmet. Tamam, yola yeni çıkmıştım. Birazdan orada olurum. "
Hemen akabinde de Anıl'ı aradı, bilgi verip fabrikaya geçti.

Fabrikaya gittiğinde Mehmet'i buldu. Üretim hattındaki sorunla ilgilenip, problemi çözdüklerinde neredeyse akşam oluyordu. Çok yoğun bir gün olmuştu ve çok yorulmuştu.

Elif fabrikada ki sorunlar ile cebelleşirken, Aras ise, sürekli bahaneler bulup Elif'i görme bilme çabasındaydı. Elif'i nasıl bir oyuna getireceği düşüncesi ile işe bile odaklanamıyor  idi. Anıl dan nasıl Elif hakkında bilgi alabilirdi? Hiç huyu olmadığı halde öğle yemeğini bile şirketin yemekhanesinde yemiş ama kızıl şeytanı görememişti. 'Nerede bu kız 'diye düşünürken, o an kapının sesiyle düşüncelerinden sıyrıldı ve içeri Anıl'ın girdiğini fark etti.


"Dostum bu akşam bir şeyler yapacak mıyız?" diye sorunca, Aras hayretle arkadaşına baktı.
" Fabrikadaki problemi çözeceğini sanıyordum."


Anıl arkadaşının karşısındaki koltuğa keyifle yayıldı. Yüzünde geniş bir gülümseme oluştu.

" Ben artık rahat bir adamım. Öyle bir yardımcı almışım ki, artık işle ilgili problemleri o çözüyor. Ben de keyfime bakıyorum "

Aras tek kaşını kaldırıp gülümsedi.


"Desene, adamın senden çekeceği var. Hem ne zaman aldık, biz bu yeni elemanı?"
Anıl arkadaşının sorusuna kahkahalarla güldü.

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin