23. Bölüm.

10.1K 515 21
                                    

Genç kız evlerinin verandasında oturmuş karşısındaki muhteşem orman manzarasını dalgın bir şekilde seyrediyordu.
Elindeki kahvesinin soğuduğunun bile farkında değildi.

Abisini görmeyeli neredeyse bir aya yakın bir zaman olmuştu. Arkadaşlarını da çok özlemişti.
Ama burada olmanın huzuru ona iyi gelmişti.

Abisini hala affedememişti. Arkadaşına yaptıklarını da hala hazmedebilmiş değildi.
Abisi ile en uzun konuşması defile günü olmuştu.
Abisinin bütün aramalarını yanıtsız bırakmıştı.
Kızgınlığı geçermiydi hiç bilmiyordu.

Defile den sonraki gün artık İstanbul'da kalmanın cazip bir yanı kalmamıştı.
Genç kızda huzuru ,her zaman bulduğu yerde ailesinin yanında bulmuştu ve geri dönmeye niyeti yoktu.

Aslında Çağan'ı çok özlüyordu ve ne yaptığını merak ediyordu ama küçük beyimize belli etmek istemiyordu.
Anıl sağolsun Çağanla ilgili her bilgiyi arkadaşına aktarıyordu.
Zaten Çağan her hafta sonu peşinde Anıl'ı da sürükleyerek yanına geliyordu.
Bu genç kızın çok hoşuna gidiyor ama hiç belli etmiyordu.

Annesi ve babası abisi ile aralarında bir problem olduğunun farkındaydılar ama kızlarının üzerine gitmek istemiyorlardı.
Annesi ve babası Aras'ın geldiği günlerde Asyanın ortadan kaybolmasından iki kardeş arasında bir gerginlik olduğunun farkındaydılar ama iki evlatları da aralarında geçenler hakkında hiç bir şey anlatmıyordu.

Bu olaydaki suçlunun Aras olduğunun farkındaydılar çünkü adı geçtiğinde Asya ve Anıl'ın yüz ifadeleri birden değişiyordu.

Asya içini çekti ve elindeki kahveden bir yudum aldı.
Sonra kahvenin buz gibi olduğunu fark etti ve önündeki sehpaya bıraktı.

Dün Elif ile telefonda görüşmüştü ve özlemi daha fazla artmıştı.
Polis tarafından evinin girişine takılan kameralarda pek bir işe yaramamıştı.

Elif gittikten sonra sadece bir kez daha not bırakılmıştı . Bu da Elif 'in burada olmadığını bildiklerini gösteriyordu.

Kamera kayıtlarında, gelen kişinin üzerinde kara çarşaf olan bir kadın olduğu ortaya çıkmıştı.
Üstelik kadın olup olmadığı da tam belli değildi ,ellerine kadar her tarafı kapalıydı.

Notu bırakan kişi asansör ile gelmiyor merdivenin bulunduğu kapıdan geldiği için yukarıdan mı, yoksa aşağıdan mı geliyor belli değildi .
Çünkü merdiven boşluğundaki kameralar çalışmıyordu.
Bu da apartmanın güvenlik açısından pekte yeterli olmadığını gösteriyordu.
Apartmanda doksan altı daire olduğu için polis arama emri de çıkartamıyordu.

Tekrar düşünceleri Elif'e kaymıştı. Arkadaşı kendisini toparlamış gibiydi.
En azında son konuşmasında sesindeki huzur ve neşeyi fark etmişti.

İlk görüşmelerinde ne kadar neşeli konuşmaya çalışsa bile Asya arkadaşının sesindeki hüzünü anlıyordu .
Bu seferki görüşmelerinde öyle olmamıştı.
Elif gerçekten heyecanlı ve neşeli idi.

Bir aya yakın zamandır Montecatini'deydi.
Orası huzur demekti ama bir zaman sonra Elif gibi içi içine sığmayan bir kız için huzursuzluk olmaya başlamıştı.

Matteo da bunun farkına vardığı için hafta içini onunla birlikte bağ evine gelip kalmasını ,hafta sonu Montecatini ye gelmesini önermişti.

Matteo nun ailesine ait üzüm bağları ve şarap fabrikaları vardı.
Matteo yazları genellikle ,hafta içi ailesine ait bağ evinde kalır ,yanlız kalmak istediği zamanlar Montecatini ye giderdi.

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin