27. Bölüm.

9.4K 507 8
                                    


       İki kardeş genç kızın sözleri üzerine bir Nefes 'e ,birde Aras 'a bakıyorlardı.
Kıvanç kaşlarını çatarak Nefes 'e baktı.

"Kızım bak benim canımı sıkma Emir 'e kızgın olabilirsin ama bu yaptığın kabul edilebilir değil. Her kavga ettiğinizde ona nispet mi yapacaksın?"

Nefes duydukları ile şok olmuştu.

"Yuuuh!!! Seni gidi embesil tavuğu seni, seni beynindeki nöronların izine mi çıktı ? Ama bende kabahat , etrafımda bu kadar çok tek hücreli yaratıkla dolaşan benim,sonrada onlara kızıyorum. Senin beynin hücre yenilemesi yapmıyor mu veya hard disk'in veri girişlerini mi engelledi? Bu ahtapot suratlı dana ile benim ne alakam olabilir söylesene?"

Nefes'in söylediklerine yetişmeye çalışan Kıvanç

"Nefes tamam özür dilerim ama sende ne olursun bir yavaşla. Vallahi Emir'in tek hücreli olduğuna bende inanmaya başladım."

"Sen ne demek istiyorsun? Ben sevdiğim adama istediğimi söylerim ama sen söyleyemezsin. Hem sen bana hakaret mi etmek istedin o küçük beynin ile?"

Aras gördüklerine ve duyduklarına inanamıyordu. Emir Atabey gibi bir adam bu kıza deli gibi aşık mıydı şimdi ? Kader denilen bu olsa gerek kimse aşık olacağı kişiyi pazardan seçemiyordu.

" Yok öyle bir şey demek istermiyim hiç Nefescim,sen yanlış anladın,ben sadece sana hak veriyorum. Senin kıymetini bilmediği için"

Kıvanç Nefes'e böyle konuşurken içinden de
' Senin çenene edeyim Kıvanç niye bu cadıyı başına bela aldın ki şimdi" diye kendisine kızıyordu.

"Yemezler Kıvanç bey ama şuan seninle uğraşamayacak kadar önemli işlerimiz var."

"Aras paşaya Elif ile barışması için yardım edeceğiz ve bundan kesinlikle Emir sultanımızın haberi olmayacak."

Burak ve Kıvanç anlamaz gözlerle Nefes'e bakınca

" Bunuda mı anlamadınız kıt zekalar ? Niye bana ,Ufo görmüş salak köylü gibi bakıyorsunuz ?"

Burak arkadaşının sarf ettiği hakaretleri hiç umursamamıştı bile , biliyordu ki Nefes sevdiği insanlar ile bu şekilde konuşurdu.

Dışarıda ki Nefes ise  çok resmi ve sert bir kızdı ve onlar Nefes'in bu doğal halini çok seviyorlardı.
Eşine dönerek,

" Senin haberin varmıydı ?"

"Evet ama Elif ile ilgili olduğu için sırrını sana söyleyemezdim aşkım."

Burak sessizce başını salladı ve Nefes'e döndü.

" Bizden istediğin ne Nefes ?"

" Bu ucubenin İtalya ya gidip sevdiği kızı rahatlıkla görmesini istiyorum. Biliyorum ki bu dümbelek oraya gitse bile Matteo kalkanı ile Elif 'e ulaşamayacak. Burada da sizin üstün zekalarınız devreye giriyor."

" Vaav .. Geldiklerinden beri ilk defa sizi onure etti . Bu tarihe geçmeli..."

Anıl 'ın bu sözü ile herkes gülmüş ve ortam yumuşamıştı.

" Abi bu kuru kuruya olmaz ama kızlar ilk önce bir kahve yapsın . Sonrada bizi doyursun."

Kıvanç'ın sözlerini duyan kızlar hep bir ağızdan bağırdı.
Tuğba artık ne ahçılık nede hizmetçilik yapmak istemiyordu.

"Yeter ama haftalarca Elif ve benim evimi işkal edip birde hizmet ettirdiniz. Sabahlara kadar sizin 'PS' de yok maçlarınız yok araba yarışlarınız derken işe bile uykusuz gittik. Bundan sonra ağzınızı havaya açarsınız. Ben sadece size kahve yaparım , fazlası benden işlemez."

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin