16. Bölüm.

10.4K 537 25
                                    


Merhaba arkadaşlar, hikaye mi beğendiğinizi ümit ediyorum . Sizlerden ricam, hikayem ile ilgili düşünceleriniz ve yorumlarınızı göndermeniz ve beğendi iseniz aşağıda ki yıldız tuşuna basmanız.
Emin olun ki her beğeni oyunuz ve her mesajınız beni daha çok motive edecek. Öpüldünüz.



Asya, Elif den aldığı telefon ile neşesi yerine gelmiş, ardından olayları kısaca Anıl'a anlattıktan sonra abisinin yanına gitmişti.

Abisini masasında , bilgisayar ekranına odaklanmış bir halde buldu.

Asya abisine neşe içinde şakıdı." Abilerin en yakışıklısı neler yapıyormuş? " diyerek abisine sarılıp, öptü.

Aras kardeşinin bu hareketlerinden, Asyanın ondan bir şey isteyeceğini anlamıştı.

Yandan bir gülümseme ile " Söyle bakalım başımın tatlı belası, yine ne isteyeceksin ?" diye kardeşine baktı.

Asya yaramaz çocuklar gibi dudağını büzerek , " Aşkolsun ağabeyciğim, sanki her zaman bir şey istiyorum ? "deyince

Aras kahkahayı patlattı. " Hadi ,hadi anlat bakalım, ne istiyorsun ?"

Asya abisine tekrar sarıldı. " Abicim, Anıl ile ben bir kaç gün burada olamayacağız. Bizi idare edebilirmisin diye soracaktım. "dediğinde

Aras kaşlarını merakla kaldırıp kardeşine " Yine ne işler karıştırıyorsunuz ?"diye sordu.

Asya " Mardin'e gidiyoruz. Arkadaşımız evleniyor. "dediğinde,
Aras olayın ne olduğunu az çok anlamıştı.

Asya'ya gülümseyerek " Tamam canım ne kadar kalacağınız belli mi?" diye sorunca,
Genç kız kıkırdayarak " Elif ile konuştum , düğün hafta sonu olacakmış ama hazırlıklar için biz akşam Emir' uçağı ile yola çıkacağız" dedi

Aras'ın kaşları çatılmıştı, Emir denilen lavuğun, onlar ile ne işi vardı ?
O adamda mı onlar ile gidecekti ?

Dayanamayıp kardeşine " Kimler ile gidiyorsunuz? diye sordu.

Asya " Oooo çok kalabalığız, Elif, Emir ve Damat beyin kardeşi, onlar daha önce gittiler.
Biz de akşam yedi kişi gidiyoruz." dediğinde ,
Aras daha bir sinir olmuştu.

Bu kızın yanın dan hiç erkek eksik olmuyordu ve Emir denen lavuğun nasıl bir çapkın olduğu da aşikardı.

" Bu Emir denen adam pek tekin ayakkabı gibi gelmedi bana ? "diye homurdandı.

Asya kıkırdadı " O eskidendi. Şimdi gözü , Tatlı bir cadı dan başkasını görmüyor ve peşinden bir dakika olsun ayrılmıyor. Aşk böyle bir şey demek ki " diye abisini yanıtladı Asya.

Aras her zaman ki gibi yanlış çıkarımlarda bulunmuş ve Emir'i , Elif'in sevgilisi zannetmişti.
Bu kızın kaç tane sevgili vardı arkadaş?
Genç adam kafayı yemek üzere idi.
Gururu yüzünden de , Elif hakkın da hiç bir şey sorup öğrenemiyordu.

Sinirini belli etmemeye çalışarak. " Senin arkadaşların da ne kadar aptal aşıkmış öyle ?"

Asya imalı bir şekilde güldü. " Tıpkı senin gibi, neredeyse Şeyda ile yapışık yaşıyorsun. "

Aras kardeşine bakıp sırıttı." Artık özgürüm bir adamın Prenses, Şeyda dan ayrıldım " dediğinde
Asya derin bir nefes bırakarak "Şükür , onun gibi bir yengem olduğunu düşünmek bile istemiyorum. Sana göre birisi değildi. Annem ve babam Şeydayı görselerdi yüreklerine inerdi, anne baba katili olmaktan son anda yırttın ."dediğinde

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin