50. Bölüm.. Final..

15.6K 613 80
                                    

  
       İlk hikayemin sonuna geldik arkadaşlar.. Umarım beğenmişsinizdir.. İki yıldır beni yazmak için zorlayan ve yazmama vesile olan canım arkadaşım Saime Sultana gönülden teşekkürlerimi sunuyorum...
     Ben bu konuda kendime güvenmez iken, o bana güvendi ve hep destek oldu. Seni seviyorum Saime Sultan..

Arkadaşlar , sizden yorumlarınızı ,ve Vote için desteklerinizi bekliyorum.
Hepinizi seviyorum. Şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim.




   Genç kadın evlerinin bahçesinde oturmuş bir taraftan soğuk limonatasını yudumlarken bir taraftan da bahçesinin keyfini çıkarıyordu.

   Yaz ayının başlarında olmalarına rağmen hava oldukça sıcak ve nemli idi.
Evde oturmak Elif'e göre olmasa da başta Aras ve Emir olmak üzere tüm aile bireylerinin zorlaması ile son günlerini evde geçirmek zorunda kalmıştı.

   Evlendikten sonra yeni evli çift önce balayına gitmişti.
Döndüklerinde Aras ne kadar uğraşsa da Elif' e söz geçirememiş ve karısı eski işine tekrar geri dönmüştü.
Tabi ki Aras'ın koyduğu kurallar çerçevesinde .

   Aras , Elif' e sadece şirket içerisinde çalışmasına izin vermişti.
Elif her ne kadar fabrikaya gitmek istese de Aras buna müsaade etmemişti.
Karısının ve bebeğinin sağlığı için zaten tedirgin olan Aras , Elif'in fazla yorulmaması için elinden gelen her şeyi yapıyordu.
Ama her zaman ki gibi aşırıya kaçtığı çok zaman oluyordu.
Bu anlarda Elif'in iki kurtarıcısı Anıl ve Asya genç kıza destek olmak için hemen yanına koşuyor ve Elif'i kocasından koruyorlardı.

Bir gün toplantı sırasında Elif'in hafif bir kasılması olmuştu.
O an genç kadın farketmeden acı ile inlemişti ve kocası sayesinde soluğu hastanede almışlardı.

Elif bu duruma hem çok utanmış , hemde çok kızmıştı.
Aras toplantıyı önemsemeden herkesin içinde karısını kucaklamış ve şaşkın gözler ile onları izleyen çalışanları eşliğinde şirketten çıkmıştı.

Daha sonrasında ise günlerce arkadaşları onlarla dalga geçmişti.

Elif bazen kocasının yoğun ilgisinden bunalmış olsa da ses çıkarmıyordu.
Çünkü Aras karısını öyle güzel seviyor ve üstüne titriyordu ki , Elif sevdiği adama kıyamıyordu.
Emel hanım bile Aras'a laf söyletmiyordu.

" Sakın oğluma laf söyleme cadı , çocuk senin etrafında pervane gibi oldu. Birde utanmadan şikayet ediyorsun."

Bu konuda sadece Emel hanım değil Emir ve Sedat beyde Aras'ın yanında idi.
Sedat bey damadının kızına olan tavırlarını gördükçe Aras'a tavırları çok değişmişti.
Artık Sedat bey ve Aras , baba oğul gibi olmuşlardı.

Aras karısına aşerme hakkı bile tanımamış , akla gelen tüm meyveleri ve yiyecekleri eve yığmıştı.
Sanki inat eder gibi Elif bu süre içinde hiç aşermemişti.

Bir ay önce Lorin doğum yapmış ve çok yakışıklı , tosuncuk bir oğlu olmuştu.
Lorin bu yakışıklının adını 'Demir Boran' koymuştu.
Hayatını ona geri veren iki kahramanın adını gurur ile taşıyacaktı oğlu.

Elif küçük kara böceği kucağına aldığında cennet kokusu dedikleri o mis kokuyu içine çekmiş ve sonrasında gözünden bir damla yaş süzülmüştü.

Hepsi bu masum yavruya kol kanat gerecek ve baba eksikliğini en aza indirmek için uğraşacaklardı.
Zaten Kıvanç , Aras'ın eski evine taşınmış ve doğum öncesi de ,doğum sonrası da Lorin'i yanlız bırakmamıştı.
Kıvanç , Lorini bir abi sevgisi ile koruyor ve kolluyordu.

Adını Sonra Koydum(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin