Selam tayfa,yeni bölüm için bir hafta bekleyemedim. Aklımdaki bölüm beni çok heyecanlandırınca hemen yazıp sizinle paylaşmak istedim. İyi geceler, öpüldünüz..
-Barış -
Benim kadınımın o evde kalmasını yediremiyorum. Heleki Murat itiyle aynı evde uyuyacak olması sinirlerimi alt üst ediyor. Halam gelmişmiş, ayıp olurmuşmuş, ben senin halamı si.. Tövbe estağfurullah..
Sabaha kadar gözüme uyku girmedi. Kafamda kurdukça kurdum. Eğer ki o it, Beneklime bir metreden fazla yakınlaşırsa kendine mezar taşı beğensin!
Kahvaltı falan edesin yok, erkenden çıktım evden.
-" Günaydın komşu! "
-" Sabah sabah belanı mı arıyorsun? "
-" Alt tarafı Günaydın dedik, ben belamı aramıyorum ama sana kaçırdığın keçilerini bulmanda iyi şanslar."
Konuşurken bana doğru geldi. Tam vurma mesafemde duruyor.
Ama bu Gamzenin kokusu! Hem de Murat'ın üzerinde! Allahım ne olur, Gamzenin kokusu aynı evde kaldığı için üzerine sinmiş olsun. Zaten sabaha kadar bin türlü senaryo kurdum kafamda. Buram buram da kokuyor!
-" Sustun bakıyorum! Burnuna tanıdık kokular mı geldi.( elindeki poşeti havaya kaldırdı) sıcak ekmek!"
Herşeyin farkında Piç.
-" Ya Barış birşey sorucam sana. Bursa da yasadışı dövüş yapan bir çete varmış, var mı haberin?"
-" Bilmez olurmuyum, gel götüreyim seni oraya. Hem kozlarımızı da paylaşmış oluruz."
-" Dalga geçme! Sadece haberin var mı diye sordum. "
-" Barış! Günaydın canım. Beni de okula bırakır mısın? "
-" Kahvaltı edelim, ben bırakırım seni turunçgil."
-" Sağol Murat, ben bu yakışıklıya kahvaltı ısmarlıyacağım. Maaşımı dün aldım da."
-"Sustun bakıyorum Murat! Biryerine birşey mi girdi? Gel sevgilim, çok açım bir an önce yemek istiyorum."
Gamzenin kızarmasına bakılırsa ima ettiğim şeyi anladı.
Sunayı da evinden aldık. Yol boyunca pek konuşmadım. Gamzeye çok kızdım. Hiçbirşey yokmuş gibi davranacak değilim. Sunayı dershaneye bırakıp benekliknin okulunun önünde durdum.
-" Niye okula geldik? Kahvaltıya gideceğiz sanıyordum."
-" işim var"
-" işin falan yok! Bana trip atmayı kes. Halamı ve yeğenlerimi nezamandır görmemiştim. Hem kaldığım ev babamın evi yabancı..."
-" Murat, sen kokuyordu. Ne kadar yakınlaştınız da adam buram buram senin kokuna bulanmış?
-" Ne.. ne saçmalıyorsun.?"
Gözlerini kaçırdı. Bu hiç iyi değil. Arabadan inmeye kalkıştığında kapıları kitleyip, arabayı hareket ettirdim. Uludağ yolunda bir kahvaltı evinde durdum.
-" Neler oluyor anlat."
-" Birşey olduğu yok Barış. Salonda kuzenlerim ve kardeşlerimle birlikte yer yatağında yattık. Git bak onlarda ben kokuyordur. Aynı evdeyiz parfümlerimizin birbirine karışması çok normal."
-" Bana maval okuma benekli! Normal olan, birlikte yattığın o bebelerin senin gibi kokması. Murat'ın değil!"
-" Lütfen bu konuyu daha fazla uzatma. Seni seviyorum ( yüzüğü taktığım parmağını havaya kaldırdı) bak ben sana aitim. Hatta 1 ay sonra karın olacağım. Bu kıskançlıkların beni bunaltmaktan başka işe yaramıyor."
Dudakları o kadar davetkardı ki dayanamadım. Sipariş almak için gelen garsonun sahte öksürüğünü duymasam saatlerce öpebilirdim. Gerçi bu kadarı bile dudaklarının hafifçe şişmesine yetmiş. O utanıp kafasını eğerken, ben siparişlerinizi verdim. Gamze haklı sanırım, bu kıskançlık beni iyice paranoyak yapıyor. Evleneceğim kadına güvenmeyi öğrenmem gerek.
-" Barış, birşey daha var, karşı çıkmadan önce lütfen kendini benim yerime koy olur mu?"
-" Dinliyorum.. "
-" Halam yarın dönüyormuş. Bu gece kuzenler amcamda kalacakmış. Burada kalır mısın, sabaha kadar oturur sohbet ederiz dedi. "
-" Olmaz! "
-" Azıcık düşünseydin!"
-" Hep birlikte amcanda kalırsanız olur. Ama babanın evinde o it varken kalmanıza daha fazla katlanamam."
-" Tamam anlaştık. Ben halama söylerim. "-Gamze -
Karnemi alıp dershanenin yolunu tuttum. Elimde son 4 yılın en iyi karnesini tutuyorum. Aferim bana.
Sunayı dershanedeki odamda bulmayı bekliyordum ama yerinde yeller esiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENEKLİ
RomanceO kızıl güzel, masamıza ilk oturduğu an içime kor bıraktı. Onu asla kardeşim olarak görmedim. Yüzündeki her bir çilin yerini ezbere biliyorum. Bir gün benim olacak. Tek yapmam gereken büyümesini beklemek. - Komşu çocuğu Barış- ...