41 kere maşallah diyelim mi❤
Gözden kaçan hatalı kelime ve cümlelerim için şimdiden af ola! 🙏
Keyifli okumalar ❤
-Barış-
-"Levent acil hangara gel."
-" Alo kimsin? Lan saat kaç? "
-" Barış ben, Barış! Aç gözünü Levent, Gamze fenalaştı."
-" Hastaneye gitsenize oğlum. Nöbetten yeni geldim, insaf lan! "
-"Dövüşten çıktık, benim şekil de kayık. Hastane polisi beni bu halde, Gamze'yi de baygın görürse yakamı bırakmaz. Nezarete gidersem de, Gamzeyi yalnız bırakmış olurum."
-"Yeter artık ya, sikicem dövüşünüzü, tamam, çıkıyorum evden, yarım saate oradayım."
Gamzeyi o karmaşanın içinden çıkarmak kolay olmadı.
Gamzeye yanaşan o sarhoş it, radarıma girdiği an , Benekliyi buraya getirmiş olmama, lanet okumaya başlamıştım.
Vurduğum her adamın kanı da gidip Gamzeyi bulmak zorundamıydı? Zaten hassas olan midesi, yüzüne sıçrayan kan konularına dayanamayıp isyan etti.
Kusunca rahatlar sanmıştım ama Gamze bayılınca bende film koptu. Onu kucağıma alıp, kime vurduğumu görmeden önümdeki insan kalabalığını yararak dışarı çıkmayı başarmıştım.Beneklimi arabanın arka koltuğuna dikkatlice yatırınca, yüzündeki kanları beceriksizce silmeye çalıştım ama daha beter yapıp heryerine bulaştırdım. Dokunmasam daha iyidi. Kan damlacıkları kızıl bebeklerine uyum içinde duruyordu ne güzel .
Anlamlısız birşeyler mırıldanmaya başlayınca içim rahatladı. Şuan yedi ceddime sövse, gıkımı çıkartmam.
Durumu çok da kötü değil galiba. O kalabalığın içinde darbe almaması için elimden geleni yaptım. Bırak vurmayı, kimse kılına bile dokunamadı.
Hareket etmeden önce, telefonun kulaklığını kulağıma takıp Leventi aradım.
Şimdi o da yoldadır.
Nasıl böyle bir aptallık yaptım bilmiyorum.
Gamzeyi maça götüren aklımı sikeyim.Hangara geldiğimizde Gamzeyi tekrar kucağıma alıp, büyük sürgülü kapıya ayağımla birkaç kere sertçe vurdum. Kapıyı açan Olcayın gülen yüzü, kucağımda heryeri kan içinde olan Gamzeyi görünce anında soldu.
-" Ne oldu Gamzeye? "
-" Bayıldı. "
-" Kan?"
-" Başkasının kanı."
-" Doğru dürüst anlatsana be adam."
Ben Gamzeyi üst kata çıkarırken, Olcay da bitmek tükenmek bilmeyen sorularıyla peşimden geldi. Ali ve Ahmet de yanında tabi.
-" Bu akşam ringe çıktım. Gamze de yanımdaydı. Kavga çıktı..( başımla Gamzeyi işaret edip) ve işte durum bu. "
Gamzeyi büyük yatağın üzerine yatırıp ayakkabılarını çıkarmaya başladım. Olcay da banyodan sıcak suyla ıslattığı havluyu getirip, arkadaşının yüzünü silmeye başladı. Başka şartlarda olsa asla dokunmasına izin vermezdim. Ama o Olcay, yani sorun yok.
Gamze mırıldanıp, yavaş yavaş kendine gelemeye başladı.
Aşağıdaki büyük kapının kapanma sesinden sonra, koşarak üst kata çıkan ayak seslerini duyduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENEKLİ
RomanceO kızıl güzel, masamıza ilk oturduğu an içime kor bıraktı. Onu asla kardeşim olarak görmedim. Yüzündeki her bir çilin yerini ezbere biliyorum. Bir gün benim olacak. Tek yapmam gereken büyümesini beklemek. - Komşu çocuğu Barış- ...