-Barış -
Eminim herkesin gözü, bahçe kapısıdan giren gelin ve damattadır. Ama ben ateşte hipnoz olmuş, yanacağımı bile bile ona doğru gidiyorum.
Yeterince güzel değilmiydin be insafsız? Bu elbiseyi giyip devrelerimi niye yaktın?
-" Güzel olmuş muyum sevgilim? "
-" O elbiseyi üzerinden parçalayarak çıkartmak için geberiyorum desem!"
Kıkırdaması hiç iyi olmadı. Küçük dev uyanmak üzere haberi yok. Acilen kafamı çevirip başka birşeye odaklanmam lazım. Zor da olsa başarabildiğimde, piyango Olcaya vurdu.
-" Çok güzel olmuşsun Olcay."
-" Buyur? "
Kafamı sikeyim. Toparlan oğlum yoksa düğünü Olcayla Hollanda da yapacaksın.
Gelin ve damada yapılan alkış ve tezahüratlar bitince nikah masasına oturduk. Beneklimle ben şahid olacağımız için yan yanayız.
Ona bakmadan duramıyorum. Bu güzel kadın benim, 3 hafta sonra da resmiyete dökülmüş olacak.Suna'ya gelecek olursak, şokun etkisinden hala çıkamamış olacak ki , Keremin yönlendirmesiyle hareket ediyor. Arkadaşlar arasında, basit bir nikah yapılacağını sanıyordu.
Nikah memurunun sorduğu soruya, Kerem'in yüksek sesli evetine karşın, Suna nın sesi oldukça ürkek çıktı. Karşı masada 32 diş sırıtarak oturan babasının etkisi büyük tabi.
Tuna itine dünkü ziyaretimde "etrafa gülümseyeceksin, özellikle kızına" demiştim ama adam durumu fazla abartıyor. Bunun adına tıpta "göt korkusu" diyoruz. Çünkü Tuna yı azıcık tehdit etmiş,hatta biraz da canını yakmış olabilirim.
Memur bize dönüp
-" Siz de şahitlik ediyor musunuz? " dediğinde aynı anda " evet "dedik. Ama bu evetler kalbimin ritminin hızlanmasına sebep oldu. Bizim nikahımız bir an önce kıyılsa da rahatlasam artık. Bu enfes güzellik bir an önce benim olmalı.
Etrafımızı çeviren mahalle çocukları, bakışlarını Gamzeye kitlemiş, aç aç bakıyorlar. Mahalle düğünlerini bilirsiniz, oyun alanının etrafı, kız seçmeye gelen erkeklerle çevrili olur. Allahım sen sabrını ver, şu 2 çocuğu gözüme kestirdim bile. Resmen ağızlarından salyalar akıyor itlerin.
-" Eh be kızım, bu kadar güzel olmak zorunda mıydın?"
-" Barış ne diyorsun Allah aşkına?"
-" Of diyorum off."
ilk danslarını yapmadan önce anne babalarının ellerini öptüler. Bu arada Keremin ailesi de tam kadro burada. Kerem arayıp evleneceğini söylediğinde, oğullarının sert kalbini yumuşatan kızı görmek için koşarak geldiler. Dün akşam aile yemeği yemişler, duyduğuma göre çok iyi geçmiş. Hepsi de Sunaya bayılmış. Şuanda da yüzlerinde güller açıyor.
Dans müziğinin yarısında, gelinle damada biz de katıldık. Beneklimin incecik beline ellerimi koyduğum an yine nabzım hızlandı.
-" Sadece sen yanımdayken huzurlu ve sakin olabiliyorum beneklim, üstelik kalbim bu kadar hızlı atarken."
-" Romantik miyiz ne?"
-" Sen ne istersen o olurum. Romantik, aşık, tutkulu.."
-" sapık?"
-" Evet, senin sapığınım "
Kıkırdaması, kulağıma gelen en güzel melodi. Hatta şuanda çalan müziği bile geride bıraktı.Yemek servisi başladığında masalarımıza geçtik.
-" Sevgilim daha iyi bir menü seçemezdin inan.! "
-" Afiyet olsun yakışıklım!"
Tatlıyı yerken çalan oyun havasına kayıtsız kalamadım. Ağır abi rolü yapacak değilim. Misket çalıyorsa asla yerimde duramam.
Arda, Kerem, Ali, Ahmet ve Murat la ortaya çıkıp oynamaya başladığımızda, bizi izlemekten kimse yemeğine devam edemedi.
Şarkının ikinci defa çalışında, kızlar da bize katıldı. Beneklimi kolumun altına alıp oynarken, kendimi hiç bu kadar güçlü hissetmemiştim.
Ahmet-" Beyler tatlılardan sonra halaya geçiyoruz. Hadi şimdi enerji depolayalım !"
Gamze , masaları dolaşıp herşeyin yolunda olup olmadığını kontrol etmeye gitti. Ben de gözüme kestirdiğim o iki çocuğu bulmaya..
O hıyarları tek tek yakalayıp karanlığa çektim. Tek yumrukla çeneleri dağılınca bıraktım. İyi, fazla uğraştırmadılar beni.Şimdi 2. porsiyon tatlımı yiyebilirim.
"" İçeride seni bekliyorum yakışıklım!"""
Çatalımın altındaki notu Gamzeden başkası yazmış olamaz. Gerçi yazı biraz tuhaf ama.. Herhalde aceleyle yazmış olmalı. Ah benekli, beni öldürüyorsun.!
Etrafıma bakındım, işte orada. Onu farketmemek imkansız zaten. Benekliden önce içeri geçip beklemeye karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENEKLİ
RomanceO kızıl güzel, masamıza ilk oturduğu an içime kor bıraktı. Onu asla kardeşim olarak görmedim. Yüzündeki her bir çilin yerini ezbere biliyorum. Bir gün benim olacak. Tek yapmam gereken büyümesini beklemek. - Komşu çocuğu Barış- ...