16.Bölüm

66.1K 2.2K 305
                                    

-Gamze-

   Barışların evine döndüğüm an herkesi salonda beni bekliyor buldum. Tam teşekküllü rapor istiyorlar.

Annem-" Nasıl karşıladılar seni."

Melahat teyze -" Nasıl bir kadın?"

-" Aslında beklediğimden daha iyi geçti. Bizim o aileden haberimiz yoktu ama babam bizi anlatmış onlara. Kardeşlerim çok tatlı, aynı benim gibi turuncular. Anneleri de bana karşı oldukça nazikti. "

   Babamın diğer eşi çok hamarat, güler yüzlü, ben geleceğim diye birsürü şey hazırlamış diyemedim anneme. Zaten depresyonda, kendini yetersiz hissetmesini istemiyorum.

Barış -" O lavuk kimmiş? "

-" Kimden bahsediyorsun?" Bal gibi de anladım. Üvey kardeşimi soruyor. Toparlayıp anlatabilmek için zaman kazanıyorum sadece.

-" Bu sabah babanın yanında gördüğümüz herif."

-" Üvey kardeşim Murat. Zeynep hanımın ilk evliliğinden olan oğlu."

Melahat teyze -" O kadın da eşini mi bırakmış, baban için?!"

Melahat teyzenin ses tonundaki saldırı dikkatimden kaçmadı.

-" Zeynep hanım, evli adamları ayartan kadınlardan değil bence. Eşi öldüğünde Murat 4 yaşındaymış. Zor zamanlar geçirmiş."

Barış -" Murat mı? Ne ara bu kadar samimi oldunuz?"

Annem-" Bakıyorum da avukatlığını yapmaya başlamışsın 'Zeynep hanımın(!)'"

-" Biraz sakin olur musunuz lütfen. "

   Telefonuma gelen mesaj sesi, içinde bulunduğum duruma tuz biber ekti.
Bütün gözler bende,telefonuma gelen mesajın sahibin kim olduğunda. Mecbur açıklama yapma gereği duydum.

-" Yarın kardeşlerim Ömer ve Faruk'u okula yazdıracağız. Murat onu hatırlatıyor. "

  Ali'ye "işe biraz geç gelebilir miyim" diye mesaj attım. Anında cevap verdi.

" Tabiki"

Barış-"Olmaz öyle şey, o lavukla hiç bir yere gidemezsin!"

-" Murat da benim kardeşim sayılır. Kıskanman çok yersiz."

-" Siktirme kardeşini, ana ayrı baba ayrı, ne kardeşliğinden bahsediyorsun.  Saf mısın sen?"

-"Barııış!"

Yürü be Melahat teyze..

Annem-" Barış haklı kızım. Elin dölü nerden kardeşin oluyor? Sen gene de tanımadan etmeden samimi olma. Babanın işi ne, gidip yazdırsın çocukları."

   -" Babam yarın işe gidecekmiş. Üstelik Murat'ın bana karşı davranışları hiç de 'sapık üvey abi' gibi değildi.(annem ile Barış ı işaret ederek konuştum)  ikiniz de çok önyargılısınız. Zamanla yanıldığınızı anlarsınız."

  Barış da, annem de tam ağzını açacaktı, susturdum. Ne dersem diyeyim, anlamak istemiyorlar.

-" Bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum. Ben yatacağım.."

Telefona gelen ikinci mesajla cümlem yarıda kaldı. Murat olduğunu görünce açıp yüksek sesle okudum.

-" Yarın işle ilgili acil işim çıktı. Konya'ya dönmem gerek. Okul işini sen halledebilir misin kızıl kafa?"

-" Gördünüz mü?  Yarın Murat yokmuş. Kardeşlerimi okula yazdırmama birşey demezsiniz artık!"

Barış -" Kızıl kafa?"

BENEKLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin