30

3.2K 118 51
                                    

BARDZO WAŻNA NOTATKA POD ROZDZIAŁEM!

Sebastian POV

-Weź się ogarnij bo Paula tu jedzie kretynie! -warknął Borys.

-Kuźwa ziom ogarnij dupe -zaśmiałem się i odepchnąłem go od siebie.

-Przyćpany debil -burknął.

-Sam lepszy nie jesteś - prychnąłem i ruszyłem w stronę kuchni.

Będąc już na miejscu zobaczyłem Igora który lizał się z jakąś laską. Normalka..

Chwyciłem za czysty czerwony kubek i wlałem do niego wódkę oraz pepsi z dodatkiem lodu. Taaa dzisiaj postawiłem na wódkę a nie Jim beam'a. Tak wiem wielka nowość.

-Heej - usłyszałem piskliwy głosik po swojej lewej więc odwróciłem się aby zobaczyć kto do mnie mówi.

-No cześć-odpowiedziałam uśmiechnięty.

Przedemną stała średniego wzrostu blondynka o zielonych oczach, sięgała mi chyba jakoś do nosa? Taa coś w ten deseń. Była wyższa od Julki bo ta słodka brunetka sięgała mi do podbródka. To naprawdę słodkie kiedy zawsze próbowała być ode mnie wyższa i chociażby stawała na palcach.

Mimo iż dziewczyna przedemną nie była w moim typie no to coż nie mam już zobowiązań.

-Jestem Jasmina a ty? -uśmiechnęła się miło.

-Sebastian -odwzajemniłem gest.

-Masz może ochotę zatańczyć? -przegryzła wargę.

-Jasne, czemu nie -odłożyłem kubek i owinąłem dziewczyne ręką w pasie kierując nas w stronę parkietu.

Po chwili tańczyliśmy w rytm skocznej muzyki, dziewczyna co jakiś czas ocierała się o mnie jednak nie zbyt robiło to na mnie wrażenie no ale cóż. Nie mam zobowiązań..

Chwyciłem dziewczyne za rękę obracając w swoją stronę, po chwili wpiłem się w usta blondynki a ta od razu oddała pocałunek tak jak by na to czekała. Czemu nikt nie jest tak dobry jak Julka? W dodatku ta laska smakuje jak cheetosy... i to dosłownie.

Odsunąłem się od dziewczyny aby po prostu od niej jak najszybciej spierdolić.

-Muszę do łazienki-powiedziałem szybko i tak samo szybko już mnie nie było.

Wszedłem do łazienki i od razu zakluczyłem drzwi na klucz. Jeszcze by tu weszła. Załatwiłem moje potrzeby fizjologiczne i wyszedłem z pomieszczenia. Chwyciłem za mój telefon który przed chwilą zawibrował i przeczytałem smsa od Borysa że Paula już jest i mnie szuka.

-OO SUPER! TU JESTEŚ! -usłyszałem krzyk przed sobą a sekundę później ktoś chwycił moje policzki i posunął głowę do góry. No to zajebiście. Siostrzyczka...

-Eeee no -zmarszczyłem brwi.

-Znowu się naćpałeś kretynie. Zwijam Cię do domu -Warknęła zła i pociągnęła w stronę wyjścia.

-Co? -byłem w szoku -przecież ja się bawię nooo -mruknąłem niezadowolony.

-Było nie brać tego gówna -prychnęła i wyszła ze mną z domu. Wsiedliśmy do taksówki która pojechała w stronę naszego domu.

Gdy byliśmy na miejscu szybko wyszedłem z auta i pobiegłem do krzaków.

Jebany alkohol - pomyślałem kiedy zacząłem wymiotować.

-Kurwa matka cie zajebie -stwierdziła siostra kiedy przy mnie stanęła.

Kiedy przestałem zwracać dzisiejszy alkohol zobaczyłem że owymi krzakami były róże mojej mamy. No to nieźle...

Bez zastanowienia pokonałem odległość która dzieliła mnie do domu i do niego wszedłem. Zdjąłem buty i ruszyłem  schodach na górę. Zamknąłem się w pokoju i zdjąłem wszystko oprócz bokserek. Spojrzałem zza okna na dom Werbańskiej i w pewnej chwili zrobiło mi sie smutno.

Chwyciłem za butelkę wody na biurku której sie napiłem i odłożyłem potem na miejsce. Rzuciłem się na łóżko spoglądając na telefon. Mehh 2:37 nie tak źle.

Podłączyłem telefon do ładowarki i wszedłem pod kołdrę. Mam ochotę przespać wszystkie dni aż do dnia w którym znów spotkam Julie... Myśląc o mojej księżniczce po prostu zasnąłem.

_________________________________________

UWAGA UWAGA!
MAM DLA WAS WAŻNĄ SPRAWĘ!
MIANOWICIE:

1.WOLICIE ABY CIĄGNĄĆ ROZDZIAŁY CO BĘDZIE SIĘ DZIAĆ OSOBNO U SEBY I JULKI (NA CO NIE MAM POMYSŁU XD)

CZY

2. PO TYM ROZDZIALE ZROBIĆ "PARE MIESIĘCY POZNIEJ" (NA CO MAM POMYSŁ XD)

WIĘC PROSZĘ WAS O RADĘ!
OD RAZU MÓWIĘ ŻE KIEDY WYBIERZECIE NUMER 1 TO ROZDZIAŁY MOGĄ BYĆ O WIELE PÓŹNIEJ BO NIE MAM NA TO POMYSŁU  XDDDDD

WIĘC JAK WYBIERZECIE OPCJĘ NUMER 1 MOŻECIE DAĆ OD RAZU POMYSŁ I ILE MA SIĘ POJAWIĆ JESZCZE TAKICH ROZDZIAŁÓW (BO PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ MUSZĘ ZROBIĆ TĘ PARE MIESIĘCY PÓŹNIEJ)

DOBRA WIĘC MAM NADZIEJĘ ŻE TO PRZECZYTALISCIE I MI POMOŻECIE!

ENJOY GUYS! ❤👅

Livin' La Vida Loca 🚬 White2115 ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz