#maraton3
Julia POV
Spałam smacznie w swoim cieplusim nowym łóżku po ciężkiej podróży jednak mój sen przerwał telefon.
-Kurwa zabije tego kogoś... -mruknęłam i chwyciłam telefon.
-Nie masz co robić kretynie!? Spałam do cholery! -wydarłam się na Michała.
-Jezu sory noooo. Po prostu zadzwoniłem z info -zaśmiał się.
-No mów bo chce spać-mruknęłam przewracając się na plecy.
-Seba wydał nową piosenkę! Niedługo będzie 2 a Bediego nie wiem kiedy -powiedział.
-No i po co ja wyjeżdżałam skoro mi o nim przypominasz? Huh?
-No soryy, se zasubuj ich kanał to nie będę nic mówił-mruknął.
-Dobra, zadzwonie później. Dobranoc - rozłączyłam się nie czekając aż dredowiec się pożegna. No trudno...
Spojrzałam na ekran telefonu a po chwili weszłam na you tube. Wpisałam kanał Sb Mafija i faktycznie Seba wrzucił kilka minut temu nową nutę która miała już 4 tysiące wyświetleń.
Ten to dobry jest...
Włączyłam jego piosenkę pt. "Noc" i od razu mi się spodobała. Byłam z niego dumna że robi to co kocha...
Postanowiłam dać upust łzą i wsłuchać się w tekst.Stoję dziś przed twoim blokiem
mam przy sobie róże wino
miejsce w samochodzie
chodź
dajmy spokoju temu
co mamy na co dzień
chodź, pojedź ze mną
chodź w moim wozieWiem, wiem
twoi starzy będą wściekli
ty im nie odpiszesz,
ty tylko wyświetlisz
a gdy księżyc będzie w pełni
będziemy się pieprzyć
całą nocJa całą noc
Powiedz mi czemu kiedy jesteś tutaj obok
każdy alkohol lepiej mi smakuje z tobą
widzę ze lubisz, kiedy wciąż pachnę marlboro
a to że pale to zaleta a nie kłopot
ty wiesz ze ciebie mi mało wciąż
chcesz bym cię szarpał cała noc
a do rana jeszcze długa droga
ja, ja
nikt poza tobą mnie nie uratował
wiem ze mnie kochasz w rozpuszczonych włosachPo przesłuchaniu utworu mimowolnie się uśmiechnęłam, wiem że jest teraz szczęśliwy. Czuję to, a największą przykrość sprawia mi to kiedy wróci za kilka dni a mnie nie będzie. W gruncie rzeczy wiem że tak bedzie najlepiej i nie mogę inaczej.
Chciałabym być blisko niego, kłócić się a na końcu godzić co sprawia mi przyjemność. Chciałabym żeby tu był i mnie po prostu przytulił.
Dobrze że za marzenia nie karają...
CZYTASZ
Livin' La Vida Loca 🚬 White2115 ✅
FanficW momencie kiedy chcesz być normalnym nastolatkiem życie ci na to nie pozwala, bo przecież stara miłość nie rdzewieje czyż nie? I mimo wszystko to co przychodzi łatwo nie trwa długo. A to co trwa długo nie przychodzi łatwo. _______________________ ...