19

3.9K 152 82
                                    

Julia POV

Po zakończeniu lekcji pożegnałam się ze wszystkimi i ruszyłam do domu.
Wchodząc odłożyłam wszystko, poszłam do kuchni aby się napić. Nagle usłyszałam jak dzwoni mój telefon, spojrzałam na ekran i zobaczyłam że Mateusz dzwoni, trochę się zdziwiłam ale odebrałam.

-No hej co tam? - zapytałam.

-Cześć, Julka robisz dzisiaj coś ciekawego?

-Hmm... Nie zbyt a co?

-Mógłbym wpaść? Obejrzelibyśmy coś albo pograli. Cokolwiek?

-Jasne czemu nie możesz wpadać -uśmiechnęłam się.

-Okej o 16 będę. Siemka - pożegnał się.

-Okiś papa - rozłączyłam się.

A więc mam godzinę na ogarnięcie chaty. Gdy skończyłam sprzątać uszykowałam różne przekąski i napoje. Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi więc poszłam otworzyć.

-Hej - przywitałam się z Mateuszem.

-No hejo - uśmiechnął się i mnie przytulił przez co się lekko zdziwiłam.

-Wchodź i idź do salonu, przygotowałam nam jedzonko - powiedziałam.

Mateusz POV

Miałem zamiar dziś powiedzieć Julii co do niej czuje więc pomyślałem że zadzwonie do niej i zapytam co dziś robi, może się zgodzi aby obejrzeć coś na necie bynajmniej miałem taką nadzieję. O 16 byłem pod jej drzwiami przywitaliśmy się i ruszyłem w stronę salonu siadając na kanapie i czekając na dziewczyne. Po 10 minutach przyszła.

-No to co chcesz oglądać? - Zapytała.

-Hm... Może Zimna Wojna? - zaproponowałem.

-Nie oglądałam ale może będzie ciekawe - odparła.

Wciągnęła na kolana laptopa i odpaliła film. Oglądaliśmy w przyjemnej ciszy jedząc i śmiejąc się. Po zakończeniu filmu stwierdziłem że to ten moment gdy jej powiem.

-Julka słuchaj bo jest sprawa - Zacząłem.

-Hm no słucham - uśmiechnęła się.

-Próbowałem już dawno ci to powiedzieć ale nie wiedziałem jak więc uh... Jesteś naprawdę bardzo piękną i cudowną dziewczyną. Gdy na ciebie patrzę serce zaczyna mi bić szybciej i.. i chciałem powiedzieć że cię kocham - powiedziałem na wydechu i po chwili nachyliłem się w jej stronę całując ją.

Julka POV

Słuchałam uważnie Mateusza i gdy chciałam powiedzieć aby powtórzył to co przed chwilą mówił nagle mnie pocałował, nie wiedziałam co się dzieje nie oddawałam tego pocałunku a wtedy nagle usłyszałam trzask drzwi i głos Sebastiana.

-Julka? Mateusz? Kurwa co wy odpierdalacie! - krzyknął.

Odsunęłam się szybko od Mateusza.

-Seba to nie tak.. - próbowałam wyjaśnić. Czułam że muszę to zrobić jednak przerwał mi.

-Co nie tak? Przecież widzę na własne oczy jak się kurwa liżecie. Nie wierzę, nie wiedziałem że po tym wszystkim  możesz zrobić mi takie coś... Jesteś zwykłą szmatą -Zaśmiał się i wyszedł.

Łzy napłynęły mi do oczu. Odwróciłam się do Mateusza który był zszokowany.

-Co ty sobie myślałeś co? A nie ty w ogólnie kurwa nie myślisz! - wykrzyczałam w jego stronę.

Livin' La Vida Loca 🚬 White2115 ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz