Bab 28 DCA

166 7 10
                                    

"Sayang.."

"I'll make sure that, you'll be mine,sayang.."

"Just, nikmati memori indah kita.."

"Siapa kata aku nak rosakkan hidup kau?Aku tak akan rosakkan hidup kau,sayang.Kau tak akan rasa malu.Lepas je kau jadi milik aku,aku akan bunuh kau.Jadi,kau tak akan rasa trauma.Senang,kan?"

"Tak.. taknak.."

"Lisya? Kenapa ni sayang,ibu?"

"Jangan dekat! Aku benci kau!"

"Sayang ibu.."

"Taknak! Pergi! Jangan sentuh aku!"

"IBU TOLONG BU!"

"Hey,Lisya! bangun,sayang!" Kejut puan Maizatul cemas.Dia yang baru sahaja ingin lelapkan mata terus membatalkan niatnya apabila Delisya tiba-tiba meracau.

Delisya bangun dari tidurnya dengan mengejut.Dia terus memeluk ibunya yang berada didepannya.Puan Maizatul tersentak apabila dipeluk anaknya tiba-tiba.Dia cuba menenangkan Delisya.

"Kenapa ni,anak ibu?"

"Ibu.. dia jahat bu.. dia nak rogol Lisya bu.. tolong Lisya bu.. Lisya takut.."Ucap Delisya dengan esakan.Kejadian hitam itu kembali diputar di mindanya.Puan Maizatul terkejut.Dia melepaskan pelukan lalu merenung wajah anaknya itu.

"Angah.. dah ingat ke?"

"Dia jahat bu.. Lisya benci dia bu..Dia rogol Lisya bu!"

"Shh.. dah sayang..ibu ada dekat sini."pujuknya.Dia kembali memeluk anaknya.Matanya mula berkaca.Seandainya dia tidak menyuruh anaknya keluar.. mesti benda ni tak akan jadi.

10 minit kemudian..

"Ibu.."

"Ye,sayang?"

"Maafkan,Lisya.." ucap Delisya dengan sisa esakkan.Matanya yang sembab kerana lama menangis itu menatap wajah ibunya.

"Kenapa minta maaf dengan ibu?"Tanya Puan Maizatul lembut.Tangannya mengusap lembut bawah mata Delisya.Menghapus air mata yang laju mengalir itu.

"Lisya tak jaga diri Lisya dengan sempurna bu..Maafkan Angah,bu.Mesti ibu kecewa dengan angah,kan?"

"Kenapa angah cakap macam ni?Jangan macam ni sayang.."pujuk ibunya.Dia menarik lembut kepala Delisya dan meletakkannya ke bahunya.Delisya memeluk erat ibunya.

"Jadi.. sebab ni kan Lisya masuk hospital?sebab ni kan, Lisya tak sedarkan diri hampir seminggu.. sebab Lisya tak jaga diri kan bu?"Delisya bersuara perlahan.Dia menyalahkan dirinya kerana terlalu bodoh melayan jantan itu.

Puan Maizatul tidak mampu bersuara.Dia menenangkan Delisya.

Walaupun Delisya selamat dari menjadi mangsa rogol.. tetapi dia dijumpai dalam keadaan yang sedikit mengaibkan.Bajunya dikoyakkan dengan kasar menyebabkan dirinya dalam keadaan seolah-olah berpakaian seksi.

Nasib saja ada hamba Allah yang menyelamatkan nya.Kalau tidak,masa depannya akan menjadi lebih gelap..

♡♡♡

"Rina.."tegur Aidiel.Dia bertongkat dagu memandang Rina disebelahnya yang sibuk membuat kerja.Rina menoleh sekejap sebelum dia menolehkan  kepalanya kembali ke tempat asal.Dia menelan liur.

Ya Allah,kenapa kau hensem sangat Aidiel oi!! Jatuh berterabur iman hakak dek non,oi! Dok perhati orang dengan bertongkat dagu.

Dia Crush AkuWhere stories live. Discover now