Върнах се на мястото си, което беше точно до мъжът, на когото принадлежах по договор. Обстановката не се беше променила от последният един час и това още повече ме напрягаше. Тримата си подхвърляха различни теми, за които едва ли някога щях да имам възможността да разговарям с тях. Джесика разказваше за медения и месец с Марк, който са прекарали е Дубай и чак се осъзнах, че те бяха женени от едва 5 месеца. Малко преди нашаха сватба с Дейвид, а ми се струваше сякаш бяха минали години оттогава.
- Мъничка, защото не се храниш? - прошепна той, докато сестра му и зет му си говореха сладко.
- Не ми харесва. - захапах устна, поглеждайки го виновно, но вместо да се ядоса, той се засмя. - Кое му е забавното? - изпъшках, поставяйки длан на празния си корем, който продължаваше да къркори.
- Дори не си опитала, а твърдиш, че не ти харесва? - широката усмивка не слизаше от лицето му.
- Мирише ужасно! - сбръчках вежди, а той реши да ме нахрани, взимайки със среборния прибор от своята чиния и го приближи до устните ми.
- Обещавам, че ако не ти хареса, след това ще ти купя бургер с каквото поискаш! - заяви с все още усмивка на лицето.
Примирих се с изкушаващото му предложение и реших да вкуся от храната, поемайки бавно хапката, която той сам ми даваше. Едва вкусих от ястието, което всъщност не беше чак толкова зле, но и не беше по мой вкус. Аз обичах простите храни, като пицата например. Това може би беше и причината за не толкова перфектното ми тяло. Още от дете, майка ми се мъчеше напразно да изкара от мен дама, а аз не спирах да тичам след брат си и да му подръжавам. Затова повече приличах и се държах като него, отколкото като майка си. Бях едно диво мъжко момиче, което мечтаеше един ден да държи в ръцете си своя собствена книга, което от части беше невъзможно.
- Е? - настоятелния му поглед ме накара да излъжа.
- Хубаво е! - усмихнах се леко, надявайки се това да го заблуди.
- Изобщо не те бива в лъжите. - поклати глава през смях, докато продължаваше да се храни.
О, напротив! Толкова ме бива в лъжите! Извиках на ум, след което се проклех.
- Но си искам бургера. - добавих тихо, за да ме чуе само той.
- Ще получиш много повече от един бургер, скъпа. - прошепна в близост до ухото ми и за втори път тази вечер изпрати ледени тръпки по тялото ми.
BẠN ĐANG ĐỌC
SOLD (Erotic & Love) 🔞
Lãng mạn"Когато те видях се влюбих, а ти се усмихна, защото го знаеше." - Дейвид Джоунс "В един живот ще обичаш много пъти, но една любов ще изгори душата ти завинаги." - Кара Денвърс