Chapter 39 // You make me happy!

1.4K 74 11
                                    

КАРА

Напрежението във въздуха се усещаше повече, отколкото когато трябваше да призная истината за миналото ми на Дейвид. В тази жена имаше нещо толкова гнило и миришеше от километри.

- Някой желае ли кафе или чай? - изправих се, нарушавайки неловката тишина.

- Чай, моля те. - отвърна Мадисън на мига.

- Не, благодаря! - добави Роуз.

- Скъпи? - обърнах се към него, но той поклати отрицателно глава. - Хубаво! - извъртях очи, отивайки право в кухнята, където Даяна мърмореше нещо под носа си. - Малко помощ? - попитах на висок глас, за да не я стресна, но тя въпреки това подскочи.

- Какво прави тази луда кучка тук? - измрънка недоволно.

- За злата мащеха ли говориш? - усмихнах се широко.

- Не е хубаво да се говори така за хората. - изцъка и ми подаде чаша чай.

- Ще направиш ли и на Мадисън един? - помолих.

- Вие от кога станахте приятелки? - повдигна вежда, слагайки водата да заври.

- Тя не е лош човек, за разлика от майка си. - направих се, че повръщам, а тя се засмя.

- Ето, отивай да не ти се карат. - подаде ми още една чаша с чай и ме подкани с поглед.

Върнах се с двете чаши в двете си ръце, където и тримата все още мълчаха, а Дейвид беше свел поглед.

Посегнах към Мадисън, за да и подам чашата, но в следващия миг всичко се намираше върху мен, защото майка и бутна ръката ми неволно.

- По дяволите! - изкрещях, отстъпвайки назад.

- Кара! - извика съпругът ми, но преди да стане го спрях.

- Ах, ти! Манипулативна кучка такава! Дойде в дома ми! Държиш се като господарка и най-нагло се опитваш да ме накараш да се чувствам зле, в моят дом! - изкрещях на предела на силите си. - Търпя те само защото си майка на Мадисън и се опитвам да съм мила, но ти прекрачваш границата! - изплюх в лицето и, изливайки останалата част от кафето в чашата, право върху нея.

- Скъпа.. - започна Дейвид, но смръзяващия поглед, който му хвърлих, го накара да замълчи.

SOLD (Erotic & Love) 🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora