КАРА
Вятърът брулеше голите клони на дърветата, принуждавайки белите снежинки да се сипят недоволно по земята, образувайки дълбока снежна покривка. Изглеждаше като в истинска приказка, от онези с вълшебствата и магиите. Онези, които мама ми четеше, когато бях малка, и аз мечтаех да бъда една от тези принцеси, за да срещна своя чаровен принц.
Не станах принцеса, и не открих своя принц, но се сдобих със съвършена форма на префектен съпруг. Той правеше всичко да изглежда лесно и така просто. Превръщаше безполезното в безценно. Той не беше принцът, беше героят, който спасява принцовете.
- Скъпа, какво има? - гласът на Дейвид не извади от дълбочината на мислите ми, които бяха превзели целият ми ум.
- Наслаждавам се на времето. - извърнах наполовина глава към него и го дарих с малка усмивка. - Ти защо си още вкъщи? - сгуших се в одеалото около раменете ми, връщайки поглед към зимната приказка отвън, извисяваща се невероятно през огромния прозорец в спалнята ни.
- След малко излизам, а Даяна до половин час ще е тук. - ръцете му се плъзнаха към талията ми, затягайки се около корема ми и брадичката му се отпусна свободно на рамото ми.
- Защо не я оставиш да си почине малко? - допрях бузата си в неговата, гореща с нобола брада.
- Не искам да оставаш сама. - целуна ме звучно по бузата.
- Айра е тук. - не успях да сдържа широката си усмивка, при спомена за малкото кученце, обикалящо къщата ни денонощно. - Тя ще ме пази. - добавих, завъртайки се към него в ръцете му.
- Не. - поклати глава в отрицание. - Когато майка ми е тук, съм много по-спокоен. Айра не може да ми звънне, ако се случи нещо. - заключи пръсти около кръста ми.
- Майка ти има други грижи. - натъртих на първите две думи, за да го накарам да осъзнае какво беше изрекъл неволно.
- Добре тогава, ами Паркър? - въздъхна шумно, защото беше напълно на ясно, че с мен не можеше да спори.
- Искаш да ме оставиш сама с него? - едва сдържах смеха си.
- Кара, нямам време да мисля в последния момент. - изпъшка, напълно отделяйки се от мен.
CZYTASZ
SOLD (Erotic & Love) 🔞
Romans"Когато те видях се влюбих, а ти се усмихна, защото го знаеше." - Дейвид Джоунс "В един живот ще обичаш много пъти, но една любов ще изгори душата ти завинаги." - Кара Денвърс