Chapter 54 // 31 December (Part 2.)

704 60 4
                                    

Часът минаваше 21:30. В къщата все още се чуваха гласове, но знаех, че нямаше да е за дълго. Даяна щеше да прекара Нова година с Ник, Ана и Дерек има планове за малкото им семейство, Питър щеше да ходи на някакво парти, а Дейвид..

Е, честно казано нямах представа. Не бях говорила с него, откакто припаднах. Предполагах, че ще остане с мен. Може би щеше да спретне една хубава вечеря, да гледаме хубав филм? Може би.

- Кара, може ли? - чувах не толкова далечния глас на Даяна пред вратата на стаята ми.

- Влез. - свих се върху леглото, когато тя влезе.

- Как си, мила? - загриженост се изписа върху красивото и лице.

Дейвид наистина приличаше на нея.

- И по-добре съм била. - опитах да се засмея, но прозвуча като хлипане.

- Искаш ли да останем при теб? - седна до мен, а ръката и погали ръката ми нежно.

- Не, вероятно до тогава ще съм заспала. - усмихнах се.

- Кара, Дейвид излезе преди часове. Във фирмата е пълен хаос, може би няма да успее да се прибере, не искам да оставаш сама. - обясни и въпреки, че едва ли искаше да го защитава, го правеше несъзнателно.

- Даяна, няма проблем. Не ми е до празненства. - притворих очи, за да чуя тежката и въздишка.

- Обади ми се ако имаш нужда от нещо, моля те. - изправи се от леглото и се наведе към мен, поставяйки майчинска целувка по челото ми.

Кимнах едва. Не исках да я лишавам от това да прекара първата си истинска Нова година с Ник. И двамата заслужаваха да са щастливи. А и си имах Айра, тя нямаше да ме остави сама.

- Хайде, Ник! Ще закъснеем и Далия ще ни убие! - отново чувах Даяна, но този път доста по-тихо.

Всеки момент щях да остана сама. Цялата къща на разположение само за мен. Може би нямаше да е толкова зле да остана сама.

Очакваше ме горещата вана, цялата кухня само за мен, бутилка червено вино, и приятната компания на малката пухкава топка, която обикнах толкова много.

Веднага щом чух входната врата да се затваря се изнизах от леглото и напуснах стаята, а Айра веднага се затича към мен.

- Здравей, момиче. - засмях се, когато ме облиза веднага щом клекнах до нея. - Гладна ли си? - разроших козината и, изправяйки се.

SOLD (Erotic & Love) 🔞Where stories live. Discover now