Chapter 46 // Toilet. 🔞

1.7K 63 3
                                    

КАРА

- Какво е това? - още с влизането, Джесика започна да крещи.

- Само това беше свободно. - слязох от стълбата, подавайки на Марк коледните лампички. - Какво очакваш, Джес? 23 Декември е, невъзможно е да намериш свободна зала. - поклати глава и в този момент телефона ми звънна. - Ало? - вдигнах го, отдалечавайки се достатъчно от тях.

- Довечера свободна ли си? - беше Майк.

Нямаше начин да не го позная.

- Какво искаш? - отвърнах малко по-грубо. - Не ме потърси няколко месеца, а сега ми звъниш? - изръмжах раздразнено.

- Знам, съжалявам. Трябва да поговорим. Важно е. - помоли ме и можех да си представя големите му зелени очи, които жално се взираха в мен.

- Идеята е лоша. - продължавах да отказвам и щом извърнах глава към Марк и Джесика, Дейвид вече беше при тях, взирайки се намръщено в мен. - Ще затварям. - без да дочакам отговор, прибрах мобилното устройство и тръгнах към съпруга си.

- С кого говориш? - изревнува с потъмнели очи.

- С Ана. - усмихнах се наполовина. - Продължаваме ли? - възкликнах въодушевено към хората, които изпълняваха капризите на Дейвид.

- Кара, може ли за малко? - яростта, с която ме гледаше, побиваха ме тръпки от нея.

- Вкъщи ще говорим. - настоях, обръщайки му гръб, а той хвана лакътя ми, завъртайки ме отново към себе си.

- Сега ще говорим. - заяви бавно и ме задърпа към тоалетните.

- Сериозно? - извиках, влачейки се след него. - Какво? Не си ме чукал в тоалетната и ти доставя удоволствие ли? - продължавах да недоволствам.

- Какво ти направих, за да се държиш като кучка? - блъсна вратата след себе си, гледайки ме като диво животно, сякаш всеки момент щеше да ме разкъса.

- Опря пистолет в главата на най-добрия си приятел. - отсякох всяка дума, за да се забие дълбоко в ума му.

- Не сме приятели, Кара! - изсъска, зашепяйки ме в стената с тялото си, а двете му ръце се залепиха от двете страни на главата ми.

SOLD (Erotic & Love) 🔞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz