Приятен аромат на топло кафе и шоколад се разнесе около мен, просмуквайки се в носа и попивайки в сетивата ми. Ухаеше просто божествено, което ме прилъска да отворя очите си, в опит да приема силната светлина, влизаща от големия прозорец. Клепачите ми натежаваха все повече, но с много усилия успях да ги задържа отворени, въпреки, че бяха присвити.
Размърдах тялото си, изпъвайки се върху голямата спалня, а от устните ми се плъзнаха нечленоразделни звуци от наслада. Почувствах коприната около голите си крака, която се вплиташе в тях, карайки кожата ми да настръхва.
Потърках очите си с опакото на ръката си и отново се протегнах, поглеждайки към вратата, откъдето се появи Дейвид с голяма табла пълна с храна и широка усмивка, грееща върху устните му.
- Добро утро, любов! - поздрави весело, сядайки до мен като остави таблата на нощното шкафче.
- Добро утро! - отвърнах, прозявайки се. - Ти ли приготви всичко? - обърнах глава към приятно ухаещата храна, докато косата ми свободно се разпиляваше по меката възглавница.
- Не можех да оставя съпругата си гладна след такава нощ. - засмя се сладко, карайки лицето ми да почервенее от срам. - Как се чувстваш след снощи? Знаеш, за.. - попита мило, гледайки към чаршафа, който покриваше слабините и корема ми, където сочеха и очите му.
- Мисля, че се чувствам достатъчно неловко за такива въпроси. - захапах устна, прозявайки се звучно.
- Да, но все пак, не мога да си избия от ума си изражението ти, когато.. - протегнах се, поставяйки длан на устните му, за да спре.
- Дейвид, всичко е наред. Не ти беше виновен, а аз. Аз те излъгах и си поех последствията. - уверих го, сбръчквайки нос.
- Защо ме излъга? Защо ми каза, че си била изнасилена? Какво криеш, Кара? Какво криеш от мен? - зададе куп въпроси, оставяйки ме безмълвна.
- Не съм готова да говоря за това. - промълвих, затваряйки очи. - Ти ли ме облече? - смених темата.
- Да. - тежка въздишка се отскубна от устните му. - Не спираше да се въртиш, а беше гола и.. - отново го спрях, преди да каже нещо, което още повече щеше да ме засрами.
- Благодаря! - изправих се леко, подпирайки се на лактите си и изсъсках тихо.
- Боли ли те? - ръката му се озова около моята и инстинктивно го погледнах.
ESTÁS LEYENDO
SOLD (Erotic & Love) 🔞
Romance"Когато те видях се влюбих, а ти се усмихна, защото го знаеше." - Дейвид Джоунс "В един живот ще обичаш много пъти, но една любов ще изгори душата ти завинаги." - Кара Денвърс