- Престани! - изкикотих се за пореден път, залитайки неволно към парапета, който ни обграждаше.
- Мисля че прекали с виното. - тежката въздишка на Дейвид ме накара още по-силно да се засмея. - Сериозно, Кара, ще паднеш. - измънка, хващайки ръката ми и секунда по-късно се намирах в обятията му.
Всеки кикот, изплъзващ се от устните ми, секна в мига, в който очите ми срещнаха неговите и ръцете му намериха мястото си около кръста ми. Погледите ни казваха много повече, отколкото можехме да изречем с думи. Тялото ми потрепваше при всеки негов допир, подвластна на влиянието му. Чувствах се колкото кралица, толкова и робиня около него.
- Красива си. - зашепна нежно, галейки с палец почервенелите ми бузи.
- Лошо ми е. - стиснах устни, премигвайки бързо, но очите ми го гледаха все така наивно и кротко.
- Не ме слушаш, мъничка. - долових тихия му кикот и лекото въртене на очите му. - Това играе лошо за теб. - наведе се максимално към мен, за да удари дъха си в кожата по врата ми.
Всичко в мен отново избухна с един замах. Толкова исках да почувствам кожата му по своята отново. Да усетя меките му пръсти, които бавно докосваха всяка част от настръхналата ми кожа, оствяйки топли следи след себе си. Властните му устни, целувайки всеки сантиметър от тялото ми. Влиянието, което имаше над мен, за да ме прави толкова безсилна.
- Искам те. - нежелан стон се проплъзна от устните ми непозволено и тогава отново усетих пеперудите в стомаха си, причинени от жадната му целувка.
* * *
Главата ме болеше. Много, много ме болеше. Усещах остра болка в слепоочието си и не можех да отворя очи, клепачите ми натежаваха. Нямаше и капка сила в тялото ми, с която да направя опит да помръдна.
- Добро утро, скъпа! - дрезгавия глас на Дейвид се просмука в ушите ми, притъпявайки болката до малка степен.
- Защо съм толкова безсилна да се движа и главата ми.. - изпъшках, отпускайки се напълно отново.
- Напи се снощи, с вино. - едва успяваше да прикрие смеха си.
- Боже мой! - изпищях, покривайки лицето си с длани.
- И искаше да правим секс. - този път последва смях. - В колата. На задната седалка. - ръцете му хванаха моите, премахвайки ги от лицето ми, за да види целия срам, изписан върху него.
CZYTASZ
SOLD (Erotic & Love) 🔞
Romans"Когато те видях се влюбих, а ти се усмихна, защото го знаеше." - Дейвид Джоунс "В един живот ще обичаш много пъти, но една любов ще изгори душата ти завинаги." - Кара Денвърс