Chapter 38 // One more orgasm.

1.7K 79 6
                                    

КАРА

- Е, сега ще ни обясните ли защо и двете сте си направили труда да дойдете до тук в толкова ранен час? - Дейвид упорито настояваше да разбере какво търсеха двете жени в дома ни.

- Добре. - въздъхна Сара. - Помолих Хана да дойде с мен, защото не знаех как ще реагирате. - очите и гледаха навсякъде, но не и към сина и.

- Какво става? - усетих го как се напрегна до мен.

- С баща ти ще се разведем. - тя сведе виновно поглед, а Дейвид стисна очи, опитвайки да сдържи напиращия гняв.

- Как така ще се развеждате? - осмелих се да попитам.

- Кара, не се бъркай. - измърмори съпругът ми тихо.

- Не, наистина не разбирам как го решихте? - настоях.

- Кара, достатъчно! - изсъска Дейвид и рязко се изправи.

- Скъпи.. - започна майка му, но беше грубо прекъсната.

- Изобщо не желая да ме замесвате в отношебията ти с татко. Животът си е ваш, правете какво искате! - изкрещя, напускайки хола.

- Дейвид, почакай! - извиках след него, настигайки го в коридора.

- Остави ме! Моля те! - изръмжа през зъби.

Опитах да кажа нещо, но когато видях мрачното му изражение, просто замълчах и сведох глава. Не исках да го ядосвам още повече, а точно това бе на път да се случи. 

- Скъпа, ще си го изкарам на теб, ако продължим този разговор. - постави длан на врата ми, целувайки нежно челото ми и тръгна към входната врата.

Въздъхнах шумно, облягайки се на стената. За миг сутрунта стана кошмарна. Сара винаги знаеше как да развали настроението на човек.

* * *

Времето беше студено, обичайно за сезона, но ми се искаше да съм на друго място, някъде, където имаше тишина и спокойствие. Искаше ми се с Дейвид вече да бяхме заминали.

- Какво правиш? - той се настани до мен, обгръщайки ме с ръцете си.

- Има ли възможност да заминем по-скоро? - отпуснах главата си на гърдите му.

SOLD (Erotic & Love) 🔞Où les histoires vivent. Découvrez maintenant