YENİ DUYURU

307 16 0
                                    

Merhabalar tekrar bir aradayız. Bir önceki duyurumda bahsettiğim gibi hikayemi düzenlemeyi bitirdim. Elimden geldiğince olayları, aradaki kopuklukları düzeltmeye çalıştım. Hala ara ara dönüp araları düzeltebilirim. Yeni bir kaç bölüm yazdım. Haftada bir bölüm olmak üzere hepsini yayımlamaya başlayacağım.

Sizden ricam buna mecbur değilsiniz fakat hikayeye en baştan bir göz atmanız. Kesinlikle olaylar değişmedi fakat değişen bir kaç tane ufak detay var. Onları kaçırmamanız açısından bir göz atmanızı tavsiye ediyorum.

Ben yeni halini daha çok sevdim ve biraz daha fazla içime sindi. Neden bu kadar çok bekledik diye sormakta tabi ki haklısınız, ben olsam bende sorgulardım. Kötü bir şey olmadı fakat o ara bir kaç şey üst üste gelince bir süre yazmaya biraz ara verdim. Ve koptuğum zaman geri dönmek benim için çok zor oldu. Ne zaman başına otursam yazamıyordum. Ve ortaya kötü bir şeyler çıkarmaktansa hiç yazmamak daha iyidir diyerek iki yıldır hiç yazmadığımı farkettim. Bu hem bana hem hikayeme en başta da sizlere haksızlık oldu. Şimdiye kadar hala hikayemi ve beni terk etmediğiniz çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.

O arada ortaya beş adet kurgu çıkardım. Baştan göz attığınızda kalemimin değiştiğini fark edeceksiniz. Çünkü diğerlerini de yazarken kendimi elimden geldiğince sıradanlıktan uzak tutmaya ve geliştirmeye çalıştım. Hatta kurgularımdan birini bu platformda yayımlamaya çoktan başladım. Göz atmak isterseniz profilimde bulabilirsiniz. İsmi "Muhbir" Polisiye sevenlerin sıkılmadan okuyacağını düşünüyorum.

Çok değil bir kaç güne yeni bölümü yayımlayacağım. Çünkü daha hikayenin başındayız, göreceğiniz okuyacağınız çok şey var. Biraz daha sabırlı olduğumuzda her şeyin çok güzel olacağına inanıyorum. Bana olan inancınızı kaybetmediğiniz için  teşekkür ederim. Burada tekrar görüşmek dileği ile kendinize iyi bakın.

Fatmanur Kulaksız

YERALTI HAPİSHANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin