Liked by baejinyoung_, parkhyunmiin, k.daniel, lee_woojin, leedaehwi, parkjihoonie and 2,009 others.
lyaa_kang semalam dapat date dengan crush tapi ada member dia pula hehe 😂❤️
parkhyunmiin untunglah dapat date dengan crush hm
cloudswoon @parkhyumiin esok date dengan saya .
k.daniel hala semak pula dua ekor ni
lya_kang @k.daniel tak baik kata kawan baik itew ekor ehek .[ jihoon ' s pov ]
semalam dia updated picture terbaru dia . aku nak juga tahu siapa kerash dia .
daniel ?
aku ?
aku sikit fikir pasal ni sahaja . aku betul - betul tak suka orang kacau aku tengah on kerash dengan lya . mesti ada sahaja orang sibuk .
aku mesti dapatkan lya sebelum daniel tu dapat , bencinya lahai .
" kau fikir apa tu ? " , hei . mamat ni kang , aku tampar gak . aku tengah fikir macam mana nak tewaskan si daniel boleh lagi duduk kacau aku .
" aku fikir , macam mana nak dapatkan lya sebelum orang lain dapat " kata aku , aku kalau orang suka memang aku tak duduk diam sebab ye la . aku betul - betul suka dekat lya hm .
" oh , apa kata kau confess je . tak lama. lagi nak cuti sekolah , ajak lah dia keluar jalan - jalan " cadang woojin .
betul juga mamat ni cakap , asal bijak sangat dia ni dari aku .
" terima kasih woojin sebab sumbangkan idea kau dekat aku " senyum aku . woojin jeling dekat aku .
" upah ada tak ? "
" balik sekolah nanti kita pergi makan dekat kedai mak jah tepi jalan tu "
" cun , janji kau belanja "
bahagia betul woojin ni . nasib kedai mak jah punya makanan murah lepas tu sedap .
ada juga duit aku nak simpan untuk date dengan lya nanti .
[ author ' s pov ]
" nanti aku nak cakap bagitahu hal sebenar dekat jihoon sunbae lah " kata lya , hyunmin terbantut hendak menulis .
" ye ke weh , baik cepat - cepat nanti kena rembat " kata hyunmin . lya memandang hyunmin sambil sengih .
" tapi aku malu pula nak cakap " kata lya .
" tak lama lagi nak cuti sekolah , kau cuba ajak sunbae pergi jalan - jalan dekat mall " cadang hyunmin . sama sahaja cadangan dengan si woojin .
" betul juga kan , nanti aku cuba direct messange dengan dia dekat instagram "
hyunmin mengangguk setuju , lya senyum sahaja . lya mula fikir , malu tu kena buang juga sebab ni soal perasaan dia dan suka dia . kalau ada mesti melepas tak dapat jihoon sunbae .
+tbc
hi readers , sorry hambar sikit . ehek .
tag — LyaaHoon
YOU ARE READING
𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]
Romanceseason 1 mengisahkan seorang lelaki mula minat seorang perempuan melalui instagram akan tetapi dia tidak pernah tahu bahawa gadis itu adalah pelajar sekolahnya . dari situ bermacam perkara yang selalu menghalang mereka berdua sehinggalah mereka be...