Liked by parkjihoonie, k.daniel, baejinyoung_, leedaehwi, park_woojin and 2,105 others
lyaa_kang dia suka ambil gambar kita tak comel hm .
view all 115 comment
parkhyunmiin tak comel benda , untunglah crush notis . aku bila lagi 😩
parkjihoonie awak comellah ❤️
cloudswoon @parkhyunmiin awak tunggu saya ke ? 😏yujin melihat post lya dan mengetag jihoon , hatinya mula rasa membara sahaja . iphone nya ditutup dan di hempas ke katil . pelbagai rancangan dia hendak membuat pada lya , " kau tunggu apa aku akan buat lepas ni "
" oh , jihoonie " panggil lya setelah nampak jihoon menunggu dirinya di hadapan rumah . " panggilan oppa ke , chagi ke , aegy ke baru comel " kata jihoon dengan cebik .
" nantilah lya pilih mana satu sesuai dengan jihoonie " senyum lya . jihoon meletakkan tapak tangannya di pipi lya .
" saya panggil awak aegy , jadi aegy tu saya dah cop untuk awak " senyum jihoon . lya mula kemerahan pipinya , jihoon tergelak melihat lya mula merona kemerahan di pipi .
" janganlah merah sangat , nampak macam awak pakai pemerah pipi banyak sangat " kata jihoon sambil usap pipi lya , mana taknya . lagi anda usap lagi merah pipi orang tu .
" jom lah kita gerak pergi sekolah " ajak jihoon , lya mengangguk gagap sedikit . jihoon mula ketawa kecil .
" janganlah macam tu , jom kita pergi sambil pegang tangan " , jihoon mula memberi tangan pada lya untuk pegang bersama . lya terus memegang tangan jihoon sambil berjalan menuju ke hentian bas .
" malu lah nak pegang " kata lya , ramai pula tu pelajar duduk situ sambil menunggu bas sampai .
" gwechana , kita sorok tangan ni " kata jihoon , terus dia kebelakangkan tangannya dan lya ke belakang .
tak lama selepas itu , bas sudah tiba . ramai pelajar sibuk beratur untuk naik ke dalam bas . ramai juga yang naik ke bas menyebabkan tiada tempat duduk untuk mereka berdua .
" kita berdiri sahaja lah " kata jihoon , terus berdiri di sebelah lya . " kalau rasa orang ada sentuh ke bagi tahu saya tahu " pesan jihoon , lya mengangguk tandanya okay .
" bestnya lya , dapat bersama dengan crush " kata hyunmin . jinyoung dan daehwi hanya mampu melihat dari jauh sahaja .
" kan , jihoon hyung tu bukan nak berterima kasih dengan kita . kan jinyoung " , jinyoung mengangguk setuju .
" tch , nanti aku suruh lya cakap dengan jihoon untuk ucap terima kasih " kata hyunmin . baru sahaja dia hendak masukkan cebisan roti yang terakhir sudab di ambil oleh seseorang .
" saya ambil ni ye , terima kasih " senyum sungwoon sambil kenyitkan matanya .
" weh , aku nak tanya . siapa tu ? " kata hyunmin blur dengan kejadian tadi .
" tu sungwoon hyung . kau punya crush " kata daehwi . susah dapat kawannya yang blur ni .
" yeke , dia makan sisa aku . tak rasa kotor ke ? " tanya hyunmin , rasa kasihan pada crushnya kerana makan sisanya .
" bagi dia tak , kitaorang tengok geli " kata daehwi dengan muka jijikan di beri .
" yah crush aku tu , mana tahu dia bakal suami aku " berangan hyunmin . belum apa - apa , daehwi bangun dari meja mereka dan berlalu pergi . rasa jijik tu jinyoung pun tahu macam mana .
" yah tunggu lah aku " kata hyunmin , dia berlari menuju ke arah daehwi dan jinyoung . kasihan sahabat anda yang tengah berangan , member tak support .
+tbc
tag LyaaHoon
YOU ARE READING
𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]
Romanceseason 1 mengisahkan seorang lelaki mula minat seorang perempuan melalui instagram akan tetapi dia tidak pernah tahu bahawa gadis itu adalah pelajar sekolahnya . dari situ bermacam perkara yang selalu menghalang mereka berdua sehinggalah mereka be...