" bosan lah hari sukan ni " kata woojin sambil mencabut rumput . Jihoon di sebelahnya hanya memandang pelajar - pelajar lain sibuk berlatih berlari .
" kau tak nak masuk acara ke ? " , woojin memandang jihoon , jihoon mula mengeluh .
" aku tak suka masuk acara " jawab jihoon , jihoon cuba memandang tempat lain tapi matanya terus tertumpu pada Lya .
tersenyum dia melihat Lya sedang sibuk berbual bersama Hyunmin .
" pandangan cinta pertama ~ " nyanyi woojin . jihoon menjeling woojin .
" senyap woojin "
woojin terus senyap tapi ada sedikit cebisan gelak kecil . bab mengejek kawan dia setiasa nombor satu .
" hyung , tak nak berbual dengan Lya ke ? " tegur daehwi , dia mengambil tempat bersebelahan jihoon .
jihoon senyum .
" tak nak lah , nanti kena gosip habis hyung " .
" tch , mana ada lah . yang kenal dia pun kita orang punya batch "
" yeke , mana tahu kan "
" jihoon tak tahu , kau abang Lya " , daniel mengangguk . sahaja kacau hubungan jihoon dan lya .
tak pernah - pernah dia buat jahat pada orang lain .
ini kali pertama adiknya di sukai oleh orang sama sekolah dengan mereka berdua .
" aku sahaja je kacau , aku nak tengok jihoon macam mana " kata daniel sambil memandang jihoon yang berada tidak. jauh dari ahli wanna one .
" kau ni , jihoon baik orangnya . lagipun ni kali pertama dia minat seseorang " kata jaehwan . daniel memandang jaehwan tetapi dia memberi gelengan pada jaehwan .
susah hendak perjalan lelaki zaman sekarang , even itu kali pertama . belum tentu dia boleh jadi lelaki di luar sana .
+tbc
hi readers , mian ini punya part pendek sebab author punya idea makin low . semua ni sebab wonho , dia kacau dalam fikiran author . k lah , nanti kalau ada idea . mungkin part seterusnya panjang sikit .
tags – LyaaHoon
YOU ARE READING
𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]
عاطفيةseason 1 mengisahkan seorang lelaki mula minat seorang perempuan melalui instagram akan tetapi dia tidak pernah tahu bahawa gadis itu adalah pelajar sekolahnya . dari situ bermacam perkara yang selalu menghalang mereka berdua sehinggalah mereka be...