IG + 70 [ S2 ]

39 2 2
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




sound track  :  only u  by  snsd taetiseo














sampai sahaja dirumah , jihoon menahan lya dari turun dari kereta .

" awak - awak "  panggil jihoon  , lya terus masuk kedalam keretanya semula dan memandang muka jihoon  . jihoon mula mendekatkan mukanya dengan lya menyebabkan lya tersenyum terlebih dahulu dari jihoon  .

" wae ?  awak nak cakap apa "  tanya lya senyum  , muka mereka berdua kini dekat sahaja . jihoon senyum ,   " saya sayang awak dan saya tak akan lepaskan awak kalau awak mintak putus pun " .

terus jihoon mencium bibir lya sekilas membuat lya terkejut tindakan jihoon tadi  .

" liciknya awak ni "  kata lya dengan menutup bibirnya dengan tangannya . jihoon mula tergelak melihat lya dengan matanya terkejut dan membulat  .

" comel lah awak ni , baik awak masuk dah lewat ni "  kata jihoon  , lya mengangguk senyum dan mula turun dari kereta jihoon  .

jihoon menunggu lya sehingga dia sudah masuk kedalam kediaman rumah milik ibu bapanya baru dia akan beredar  . sempat lagi lya melambai tangan jihoon sebelum masuk kedalam rumah , jihoon membalas lambaian lya  .

masuk sahaja lya ke dalan rumah terus dia menstartkan menenjin keretanya dan berlalu pergi untuk balik ke rumahnya  .



-



" jihoon ah " panggil lya dalam panggilan telefon , jihoon mengehem sahaja di dalam talian sambil menaipkan sesuatu di dalam laptop nya  .

" harini lya bosan , jadi boleh tak teman lya jejalan ? " tanya lya , takut - takut dia mengacau jihoon membuat kerja .

" teman ?  kalau lya teman jihoon dekat cafe boleh ? "  tanya jihoon balik  . 

" cafe ?  buat apa ? "

" jihoon tengah buat assigment sekarang ni boleh tak lya teman jihoon sebab jihoon sesorang dekat sini "  kata jihoon manja .

" arraseo , lya pergi sana  "

" nae , saya tunggu cinta hati saya datang . auch " 

" mengadalah dia ni , jumpa awak dekat sana  "

" nae ~  "

terus mereka berdua mematikan panggilan telefon . jihoon mula menaip keyboard nya , beriya juga dia meng search bahan - bahan yang masih tidak dapat lagi  .

selang beberapa jam , lya sudah tiba di cafe dan mula mencari jihoon  .  lya memandang tubuh seseorang yang familiat baginya , ye jihoon . sibuk menaip dan menaip dari beberapa jam lepas .

" annyeong jihoon ah " tegur lya sambil senyum .

" auwh , cinta hati sampai . meh duduk sebelah jihoon " ajak jihoon  , lya mula pelik .

" kenapa duduk sebelah ? "

" nanti kawan jihoon nak datang jadi , baik duduk sebelah jihoon sebelum dia duduk sebelah jihoon  ", terus lya duduk sebelah jihoon dengan rapat .

takut pun ada , biarlah dia rapat - rapat dengan jihoon nanti habis di kebas nya jihoon .

" annyeong jihoon  "  tegur daeun . jihoon terus menyuruh daeun duduk . lya mula memandang daeun dengan mencurigakan , macam dia hendak kata sesuatu .

" jihoon sshi , siapa ni "  tanya daeun sambil tunjuk lya . jihoon memandang lya ,  " dia yeochin jihoon  , lya nama dia "  kenal jihoon . daeun senyum palsu bila melihat lya adalah yeochin jihoon .

" daeun imnida " kenal daeun , dia terus membuka laptop . mukanya kelihatan marah sahaja , mungkin habis rancangan dia harini ?













+tbc



hi readers , please vomment ye . author amat hargai korang punya vomment  ❤️🥺




tag —  LyaaHoon

𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦  [ 𝐩𝐚𝐫𝐤 𝐣𝐢𝐡𝐨𝐨𝐧 ]Where stories live. Discover now