Puišu priekšnesums bija vienkārši perfekts, ik Astro, ik Bts , bet pašlaik es biju viena izgājusi ārā no galvenās telpas lai padzertot ūdeni. Kamēr dzēru , sajutu kad man somiņā vibrē telefons . Izņemot to ārā, no riebuma saraucu uzacis, man zvanīja Māte . Kādu brīdi lūkojos uz ekrāna, līdz pacēlu klausuli.
- Klausos,- vēsi sacīju.
- Nu sīkā švilpaste, kur esi ?- viņa ar riebumu jautāja.
- Kāda tev daļa māt ? Visu šo laiku neesi ne ziņas likusies par mani, kāpēc lai es tev tagad teiktu ?- dusmīgi nošņāgdama atbildēju.
- Nepalaid muti sīkā žurka, es esmu tava māte,- viņa dusmīgi kliedza klausulī.
- Es tevi nekad neesu uzskatījusi par savu mātu, varbūt manī plūst tavas un tēva asinis, bet priekšs mani jūs esiet seveši cilvēki,- valdoties lai nekliegtu , dusmīgi atbildēju.
- Aizveries , tu tik tiešām norausiet pa savu muti par šādiem vārdiem ! Beidz blandīties apkārt kā palaistuve un brauc savāc savas mantas lai varam istabu iztīrīt ,- viņa vēl jo projām kliedzot klausulī , sacīja.
-,Man tak galīgi pie vienas vietas tie tavi visi draudi un es savu kāju vairs nekad nesperšu tai čusku midzeklī kuru tu sauc par mājām, dari ko gribi ar tām mantām, kaut vai sadedzini , man viņas nevaig,- jau pati kliedzot uz viņas , sacīju.
- Tu nepacel balsi uz manis ,- viņa dusmīgi sacīja.
- Man vienalga, un vairs nekad nezvani man , negribu vairs dzirdēt ne tevi ne tēvu , ceru kad pret māsu vismaz esiet daudz labāki kā bijāt pret mani , viss attā ! - Dusmīgi noskaldīju, un nometu klausuli.Uzreiz pēc sarunas es nobloķēju viņas un tēva numuru . Lai tak viņi iet ieskrieties, pēc vairāk kā gada man tik pazvana un jau atkal brauc ko augumā, lai galīgi viņi iet.
Vēl jo projām dusmīga es pagriezos lai dotos atpakaļ, līdz pamanīju kad mani vēro Suga.
Fak.. es ceru kad viņš nedzirdēja manu sarunu..Es visu vakaru biju vērojis Miu , jo viņa tik tiešām izskatījās pasakaini. Vienu brīdi es redzēju kad meitene pieceļas un viena pati dodas ārā. Es nezinu kāpēc, bet man bija sajūta kad man viņai ir jāseko, un tā arī es darīju.
Iznākot no galvenās zāles, es pamanīju viņu stāvot netālu no manis ar muguru pret mani. Cik sapratu viņa runā pa telefonu. Zinu kad nav labi noklausīties, bet mani mocīja zinkāre . Pieejot mazliet viņai tuvāk, es sapratu kad viņa strīdās ar kādu . Sākumā viņa runāja pieklusināti un dusmīgi , bet beigās jau pilnībā kliedza. Šausmas, viņu laikam tiešām kāds ir nokaitinājis. Pēc pāris sekundēm meitene nometa klausuli un pagriezās pret mani lai dotos atpakaļ, bet tik līdz ievēroja kad lūkojos uz viņas, apstājās un vienkārši šokēti skatījās man acīs.Gari nopūsdamās, es piesoļoju pie zēna.
- Hey, ko tu šeit dari ?- viegli pasmaidot , jautāju.
- Em , man godīgi ir jāatbild ?- viņš viegli pasmaidot, jautāja.
- Jā,- iesmejoties atbildēju.
- Es redzēju kad tu iznāc ārā viena, un man vienkārši bija sajūta kad tev jāseko,- viņš aizliekot vienu roku aiz galvas, īsi pasmaidot atbildēja.
- Oh, tas gan izklausās dīvaini ,- iesmejoties sacīju.
- Tā varētu būt ,- viņš ar nopietnu sejas izteiksmi sacīja,- tev viss ir kārtībā ?-
- Kāpēc jautā ?- paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāju.
- Em , es nejauši dzirdēju tevi runājot pat telefonu, un tu izklausījies ļoti dusmīga,- viņš vēl jo projām ar to nopietno sejas izteiksmi sacīja.
- Man viss ir kārtībā,- viegli pasmaidot, atbildēju.
- Tiešām ? Tu nemelo man ?- viņš paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja.
- Labi , es jūtos draņķīgi , bet neko padarīt ,- Noliecot galvu uz leju , sacīju, un jutu kā man acīs saskrien asaras. Nu nē, es nevaru raudāt, nejau tagad un nejau viņa klābūtnē.
- Hey , paskaties uz manis ,- viņš klusām man sacīja. Es tik pamāju ar galvu kad nē . Zēns gari nopūsdamies, pienāca man klāt , un vieglītēm pacēla manu galvu uz augšu . Ieraugot kad man pār vaigiem notek pāris asaras, viņš tās noslaucīja ar savu īkšķi.
- Neraudi, viss būs labi ,- zēns man pasmaidot plašu smaidu, sacīja. Viņa smaids bija tik burvīgs, kas lika man vienkārši pašai pasmaidīt.
- Nu redzi, tā jau labāk,- zēns vēl jo projām plaši smaidot, sacīja.
- Laikam jau ,- viegli pasmaidot sacīju.
- Ja tu gribi ar kādu parunāt, tu droši vari vērsties pie manis , labi ?- Zēns mazliet ar rūpēm balsī sacīja.
- Ņemšu to vērā,- Īsi iesmejoties atbildēju.
- Tas tā kā bija arī mājies vai tu tagad negribi parunāt par to kas notika pirms brīža,- viņš neveikli iesmejos sacīja.
- Oh, tik tiešām gribi uzklausīt sveša cilvēka problēmas ?- viegli paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāju.
- Man nav grūti un man nepatīk redzēt tevi raudam,- Viņš viegli pasmaidot , sacīja.
- Varbūt kādu citu dienu pastāstīšu, bet ne šodien,- mazliet nopūsdamās sacīju.
- Nu labi,- viņš nopietni sacīja.
- Paldies ,- viegli pasmaidot sacīju.
- Par ko ?- viņš viegli saraugdams uzacis jautāja.
- Kad liki man pasmaidīt ,- īsi iesmejoties atbildēju.
- Oh, nav par ko ,- viņš mazliet apmulsis sacīja.
- Heh, varbūt dodamies atpakaļ ?- Dzirdot kad fonā sāk skanēt mūzika, sacīju.
- Jā labi ,- viņš viegli pasmaidīja, un sāka man soļot līdzās.Tik tagad es pamanīju kad man blakus vairs nesēž Mai . Es aši palūkojos uz Bts puišu pusi un sapratu kad viņas arī tur nav. Mani uzreiz pārņēma uztraukums , ko pamanīja Jungkooks.
- Tev viss labi ?- Zēns viegli saraugdams uzacis, jautāja.
- Nē, Mias te nav , es nezinu kur viņa ir ,- es galvu grozīdams šurp un tur , atbildēju.
- Suga arī kaut kur ir pazudis, varbūt viņi abi kur aizgāja?- Jungkooks viegli smaidot, jautāja.
- Es šaubos , mēs abi zinām Sugu , viņam nepatīk iepazīties ar jauniem cilvēkiem kur nu vēl divatā kur doties,- Viegli nopūsdamies, sacīju.
- Tas gan, bet kur viņi tad abi ir pazuduši, jo pirms desmit minūtēm es vēl redzēju ik Miu , ik Sugu,- Jungkooks viegli saraugdams uzacis, sacīja.
- Varbūt Mia aizgāja uz toleti un Suga kaut kur klīst apkārt,- es cenšoties sevi nomierināt ar tādām domām, sacīju.
- Tas skan loģiski, - Jungkooks smaidot atbildēja.
- Par ko runājat abi ?- Tae pagriezies pret mums, jautāja.
- Mia kur pazudusi,- Es nopūsdamies atbildēju.
- Un Suga ar ,- Jungkooks iesmejoties sacīja.
- Rekur viņi abi nāk ,- Viņš ar galvu norādot uz izeju, sacīja.
Es uzreiz pagriezos uz to pusi un atviegloti nopūtos, tā bija Mia , bet kāpēc viņa nāk kopā ar Sugu ?
- Izskatās kad mēs abi kļūdījāmies,- Jungkooks skatoties uz viņiem abiem, sacīja.
- Kā tu to domā ?- Uzmetot īsu skatienu viņam, jautāju.
- Man liekas kad viņi abi bija kopā devušies prom,- Zēns viegli paraustot plecus, atbildēja.
- Es šaubos , mēs tak abi pazīstam Sugu , visticamākas kad abi vienkārši saskrējās tāpēc kopā nāk,- viegli pasmaidot, sacīju.
- Nu tas arī skan loģiski,- Zēns īsi atsmaidot man , sacīja , un pievērsās atpakaļ skatuvei.
Nu nevar būt kad tik tiešām Mia ar Sugu bija kopā devušies ārpus zāles, tas neskan ticami,jo es tak pazīstu zēnu. Bet pagaidiet, nevar būt kad viņam ir parādījušās simpātijas pret mani māsīcu ?
YOU ARE READING
One Day | ✔️
FanfictionDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...