Viņa ir mana un viņš ir mans. #29

107 16 3
                                    

Bija pagājusi kāda stunda , līdz mēs visu beidzot iekārtojāmies, un uzcēlām teltis.
- Tātad, mēs guļam pa teltīm kā bijām norunājuši ?- Jungkooks paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja, kas lika Jinam novērties no zupas gatavošanas.
- Protams, Mia ar Heiliju guļ, Es ar Rapmonsteru, Tu ar Tae, Jhops ar Jiminu un Suga viens,- Jins pieberot zupa lociņus, atbildēja.
- Bet kāpēc Suga var gulēt viens ?- Jimins nopūšoties jautāja, kas lika Sugam uzmest viņam nāvējošu skatienu.
- Jo es , esmu es , Jimin ,- Suga apgriežot acis, atbildēja.
- Pietiek puiši, nevaig mums te strīdus, mēs visu jau iepriekš bijām nolēmuši, un tā arī atstāsim,- Rapmonsters sasitot kopā plaukstas, sacīja, kas lika man salelties. Protams es izpelnījos visu puišu, un Heiljas skatienus.
- Tev viss labi Mia ? Tu šodie esi ļoti klusa ,- Tae noraizējies jautāja, kas lika Sugam uz manis palūkoties. Viņa skatiens vien jau kliedza lai es neuztraucos, viss būs labi.
- Man viss ir labi , tiešām,- plaši pasmaidot, atbildēju.
- Mia , ko saki ja mēs aiziet mazliet pabridāt pa ūdeni ?- Heilija ieķeroties manā elkoni, jautāja.
- Droši, man nav nekas pret to , - iesmejoties atbildēju, un ļavu māsai vilkt mani uz ūdens pusi.




Es pati jau biju pamanījusi , kad jau kopš paša rīta Mia ir pārāk klusa. Tas nav īsti viņas garā, tāpēc biju nolēmusi tagad ar viņu parunāt, un izvilkt no viņas informāciju.
Beidzot nonākot pie ūdens, un tālāk no puišiem, es atlaidu māsas roku, un palūkojos uz viņas.
- Saki man godīgi , kas ar tevi šodien notiek ?- Lūkodamās māsas acīs, jautāju. Nezinu kāpēc, bet viņa centās izvairīties no mana skatiena.
- Man viss ir labi Heilij,- Mia nopūšoties atbildēja, un iegāja līdz ceļiem ūdenī, protams es viņai sekoju.
Paldies Dievam , kad šodien bija karsta diena, jo mēs abas vismaz varējām uzvilkt šortus, un tagad droši staigāt pa ūdeni.
- Esi godīga pret mani Mia ,- Uzliekot roku uz viņas pleca, sacīju. Viņa pāris sekundes klusēja, un lūkojās tālumā.
- Un kā ir ar tevi Heilij, tu arī neesi pret mani godīga,- Viņa pēkšņi pagriežoties pret mani, un ielūkojoties man acīs, atcirtā. Oh , no viņas es ko tādu nebiju gaidījusi. Laikam tik tiešām kaut kas ir tāds noticis, kad viņa tik dzēlīgi man atbild.
- Pašlaik neiejauksim mani visā šajā, - Nopūšoties atbildēju, un pagriezos prom no viņas, jo jutu kā man acīs saskrien asaras. Es nedomāju kad tā būtu laba doma viņai teikt par manām jūtām pret Jungkooku, jo viņas tik un tā ir vienpusējas, kas mani ļoti sāpina.
- Nē Heilij, ir tieši laiks,- Mia pagriežot mani pret sevi, sacīja, bet tiklīdz ieraudzīja man acīs asaras, apjukusi mani vēroja.
- Kas noticis saulīt,- pēc pāris sekundēm atjēgusies, viņa sacīja, un sāka slaucīt man gar vaigiem nolijušās asaras.
- Man sāp Mia , ļoti ,- nopūšoties sacīju, un nokāru galvu uz leju. Galu galā viņa ir mana māsa, es nevaru no viņas to slēpt mūžīgi. Kā arī labāk ir pateikt tagad.
- Kas tev sāp Heilj ? Kāda tev nodarīja pāri ?- Viņa aši mani apskaujot , jautāja, un tad atraujoties , ielūkojās man acīs.
- Tikai apsolu kad nevienam to neteiksi, un neko nedarīsi, labi ?- Uzmetos aši skatienu Jungkookam, jautāju.
- Es apsolu, un tagad saki man ,- viņa pasmaidot man plašu smaidu, atbildēja.
- Es laiku atpakļ sāku piefiksēt kad manas domās sāk aizvien vairāk un vairāk riņķot apkārt ap Jungkooku. Sākumā es visu laiku centos sev ieskaidrot kad tas viss ir tikai tāpēc, kad viņš man ir laba draugs, bet tagad beidzot es esmu sapratu, kad tomēr man viņš patīk. Visvairāk jau sāp tas, kad tās jūtas ir vienpusējas, jo būsim reāli, es esmu trīs gadus jaunāka par viņu, un viņš ganjau domā kad esmu vēl bērns,- skumji iesmejoties, ātri pastāstīju viņai to , kas mani nomāc pēdējā laikā. Protmas es noklusēju to daļu , kad mani mazliet arī abēdina tas fankts kad starp viņu un Sugu nekā vēl nav, jo manuprāt viņi ir viens otram radīti.
- Ak mīļā, neraudi labi ? Viss ar laiku nokārtosies, un tici man , viņam jābūt pēdējam muļķim lai neiemīlētos tevī. Ne katram puisim ir pavecies izpelnīties tavu uzmanību. Tāpēc pacel galu uz augšu princesīt, savādāk tavs kronis noritīs,- Mia plaši smaidot sacīja, kas lika man acīs saskrien jaunām asaru vilnim, tik šoriez prieka asaru.
- Man ir tā paveicies ar tādu māsu kā tevi !- iesmejoties sacīju, un apķēru viņu, gandrīz nogāžot no kājām.
- Uzmanīgā, savādāk mēs abas iekritīsim vēl ūdenī,- Viņa atraujoties no manis, sacīja.
- Ups ,- paceļot vienu uzaci augšu, sacīju, kas lika mums abām izplūst smieklis.
- Nu redzi, tu smaidi, smaids tev vairāk piestāv, nekā bēdīga sejiņa,- Viņa iesmejoies sacīja, kas lika man pamāt ar galvu.
- Ak pareizi, es šurp pasaucu tevi lai uzzinātu las tevi nomāc, bet tā vietā es te savas problēmas tev pastāstu,- viegli uzitot sev pa pieri, sacīju.
- Neuztraucies Heilij, viss tiešām ir labi , pluss vakarā tu uzzināsi kāpēc esmu tik klusa visu dienu, un nemaz nedomā man ko vairāk jautāt. Es neko tev neteikšu, gaidi līdz vakaram.- Mia plaši pasmaidot sacīja , un pagriezās lai dotos atpakaļ pie puišiem.
Līdz vakaram ? Hmm.. kas diez tas varētu būt ? Man nekas pat nenāk prātā. Lai gan , pagaidiet ! Vai ir iespējas kad viņa ar Sugu tiekās ?




Man pat pašai nemanot, bija jau pienācis vakars, kas nozīmē kad drīz visi pārējie uzzinās par mani uz Sugu.
Pašlaik mēs visu sēdējām pie ugunskura, un cepām maršmelovus . Sanāca tā kad mēs visi sēdējā aplī, un tieši man blakus sēdēja Suga.
- Mia , ir jau vakars, - Heilja lūkodamās uz manis ar plašu smaidu, sacīja, kas lika puišiem apjukušiem skatīties te uz mani , te uz viņu . Nevar būt kad viņa jau atkoda mani .
- Par ko iet runa ?- Jhops paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāja. Es uzreiz palūkojos uz Sugu, kas lika viņam pamāt ar galvu, ir laiks.
- Tātad man ir kas sakāms,- Pieceļoties kājās, sacīju, uzreiz pēc manis piecēlās arī Suga. Puisis uzreiz satvēra manu roku, savā. Puiši protams ar puatvertām mutēm vēroja to .
- Mēs ar Miu esam pāris,- Suga plaši smaidot sacīja, kas lika Heilija no laimes iespiegties, un pielēkt kājās. Uzreiz pēc viņas sekoja pārējie puiši. Protams uzreiz pēc tā nāca daudz apsveikumi.
- Cik ilgi jūs abi tiekaties ?- Pēkšņi Jimins iejautājās, kas lika man mazliet sarauties.
- Vairāk kā nedēļu , - Suga plaši smaidot , atbildēja. Jimins dzirdot to atbildi , ielūkojās man acīs. Tajās bija redzamas sāpes, bet par spīti tām, viņš veltīja man plašu smaidu.
- Tik ilgi jau ? Kāpēc jūs mums ātrāk neteicāt ? Mēs ar Heiliju domājās kad mūsu plāns savest jūs kopā nenostrādāja ,- Jungkooks šokēts sacīja.
- Ko ? Kāpēc es nezināju par tādu plānu?- Tae apmulsis iesaucās, kas lika Jungkookam iesmieties.
- Jo tu būtu uzreiz pateicis viņiem ,- Heilja viegli iesmejoties, atbildēja. Tae dzirdot atbildi, pats iesmējās, un pamāja ar galvu.
- Mēs jums neko ātrāk neteicām, jo vēlējāms to pateikt kādā īpašā vietā,- Smaidot atbildēju uz Jungkooka jautājumu.
- Taisnība, un es gribu lai jūs visi ziniet kad tagad viņa ir mana, tikai mana , un neviena cita ,- Suga pārlaižot skatienu pār visiem puišiem, sacīja. Protams visi dzirdot to sāka smieties, kā arī pats zēns.
Vai es varētu vēlēties ko vairāk ? Man ir viss ko jebkurš cilvēks varētu gribēt. Uzticami draugi, perfektas māsa, piepildīts sapnis un mīļots puisis pie sāniem.

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
One Day | ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant