Diena pirms pasākuma un pirmspēdējā diena kā esmu Korejā. Puišiem vēl neesmu neko teikusi par to kad došos prom rīt pēc pasākuma, negribās lai viņi saskumst, bet nu tomēr man viņiem rīt tas būs jāpasaka, bet tikai pēc visa svinīgā. Lai nu kā, tai dienā kad piecēlu augšā Sugu , un pateicu kad es tā agrāk cēlu augšā kādu kas man reiz bija tuvs , no zēniem dzirdēju ļoti daudz jautājumu . Es protams uz nevienu no tiem neatbildēju , vienīgais ko pateicu , bija kad priekšs manis tā ir smaga tēma, un es par to nevēlos runāt, vismaz vēl pagaidām. Pēc mana sacītā viņi visi nomierinājās un devās trenēties, bet lai nu kā, pašlaik es atkal atrados viņu mēģinājumā. Zēni pašlaik kaut ko apsprieda savā starpā, bet es biju apgūlusies dīvānā lai mazliet pagulētu, jo pagāšo nakti biju slikti gulējusi, vētras dēļ. Pa visam drīz es aizmigu .
Es lēnā solī staigāju pa Koreja parku , tā itkā es kādu gaidītu , pēkšņi man pretī nāk smaidīdams Suga. Zēns man aizrautīgi māj ar roku , man pašai pat nejūtot uz sejas uzplok plašs smaids. Es pati paatrinot soli devos viņam pretī . Pēkšņi man garām ātri pajiet kāds zēns vai pat meitene , uz ātrā solī iet uz Sugas pusi . Tās bija tik pāris sekundes , un nākamajā momentā Suga tur rokas uz savas vēdara . Viņš tās noņem nost un ielūkojās man acīs, un nākamajā momentā krīt.
Pašlaik mēs visi centāmies klusām apspriest visu par rīdienas pasākumu, jo bijām pamanījuši kad Mia bija aizmigusi te pat uz dīvāna.
Šodien meitene atkal bija ieradusies kopā ar Cha Eunwoo , tik zēns sēdēja netālu no Mias , un ko darīja telefonā. Pēkšņi mēs sadzirdējām kad Mia runā pa miegam.
- Nē, nē , celies, never acis ciet ,- viņa dīdoties pa dīvānu, kliedza, kas mums lika visiem nobijušiem lūkoties uz viņas. Cha Eunwoo redzot viņi tādu , uzreiz sāka purināt.
- Mia , Mia, celies, sasodīts ,- zēns kratot meiteni , skaļā balsī sacīja, bet meitene nereaģēja un turpināja tik murgot .
- nepamet mani , nepamet ,- viņa turpināja pa miegam kliegt. Es nespēdams noraudzīties to , ātri piecēlos un piesoļoju pie viņas.
- Kas viņai ir ?- Es jautāju Cha Eunwoo.
- Murgi, - viņš drebošā balsī sacīja.
Man nav ne jausmas kas te pašlaik notiek. Es nekad neesu redzējis nevienu cilvēku tā murgojot, un kad nevar vispār piecelt, un otrkārt , es pirmo reizi savā mūžā redzu tik ļoti nobijušos Cha Eunwoo .
Zēns turpināja sparīgi kratīt meiteni , bet viņa nekā nereaģēja.
- Sasodīt Mia , celies , aghh,- zēns saķerot galvu , skaļi norūgdams sacīja.
- Kāpēc viņu nevar piecelt ?- Rapmonsters pienākot pie mums, jautāja. Cha Eunwoo nepaspēja atbildēt neko , kad pēkšņi Mia apklusa, un atvēta acis.Un atkal tie bija atsākušies , murgi . Es jutu kad murga laikā kāds mani kratīja, bet es nekādīgi nespēju atvērt acis, jo manās rokās gulēja Suga viss asinīs. Tiklīdz kā atvēru savas noraudātās acis , es uzreiz ar acīm meklēju Sugu. Ieraugot viņu netālu no manis , es aši piecēlos kājās un pieejot pie viņa, cieši apskāvu, un nelaidu vaļa. Bija jutams kad zēns nebija ko tādu gaidījis, tāpēc stāvēja sastindzis.
- Mia ? - brālēns klusām , sacīja, kas lika man atrauties no Sugas, un uzreiz iet pie viņa. Zēns mani uzreiz apskāva.
- Am, kas te notiek ?- Jungkooks apmulsi , jautāja.
- Tu tikko apskāvi Sugu , vai man tik tā izskatījās? - Tae klusi jautāja.
Es protams noignorēju viņu abu jautājumus.
- Atkal viņi ?- Brālēns atlaižot mani , jautāja, es tik pamāju ar galvu .
Jā, viņš ir vienīgais cilvēks kurš zin par maniem īpašajiem sapņiem un murgiem.
- Mia ,- Suga klusām , bet man dzirdot sacīja. Es uzreiz pagriezos pret zēnu, un ielūkojos viņa acīs. Man galvā grozījās tik daudz jautājumu. Kāpēc es ar viņu tikos ? Kas bija tas cilvēks ? Un sasodīts, vai Sugam ir jāmirst ?! Atceroties to skatu kā viņš gulēja man klēpī viss asinis un gandrīz jau miris, lika man acīs saskriet asarām.
- Mia , kāpēc tu raudi ? - Suga uzliekot savu roku man uz pleca , jautāja.
- Tu gandrīz nomiri ,- čukstus sacīju, kas lika zēnam saraugt uzacis.
- Ko ?- zēns apmulsis jautāja. Es gari nopūsdamās aizgāju un apsēdos dīvānā.
- Tev viss labi Mia ? - Jins notupies man pretī , jautāja.
- Jā, - klusi atbildēju zēnam, un nolaidu skatienu uz savām rokām.
Sasodīts, tajās pirms brīža vēl gulēja gandrīz miris Suga.
- Bet ja godīgi ?- Jhops apsēžoties man blakus, jautāja.
- Nē ,- Gari nopūtusies , atbildēju, un pievēru acis.
- Varbūt gribi pastāstīt ko tu redzēji murgā ? Tev vieglāk paliks,- Jins viegli pasmaidot, jautāja.
- Es ļoti šaubos vai man vieglāk paliks,- Īsi iesmejoties, atbildēju, un atvēru acis.
- Kāpēc ?- Jungkooks ar Tae vienbalsīgi jautāja.
- Jo tas ir ļoti sarežģiti ,- Brālēns atbilēja manā vietā, un apsēdās man pretī.
- Kā tas var būt sarežģīti ? - Suga pēkšņi iejautājās.
- Jo jūs to nesapratīsies,- viegli pasmaidot , atbildēju.
- Kā tas ir ? Tu jau vari pamēģināt pastāstīt,- Rapmonsters pasmaidot sacīja.
- Tu viņiem teiksi ?- Brālēns klusi man jautāja. Es mazu brītiņu klusēju, un tad pamāju ar galvu kad jā.
- Tas ko es jums tulīt teikšu , var jūs diez gan šokēt ,- klusi nopūsdamies, sacīju.
- Hmm, kas tas tāds varētu būt ?- Tae paceldams vienu uzaci uz augšu, jautāja.
- Klausies tāpēc . Tātad , es nezinu kāpēc , bet es redzu tādus īpašos sapņus un murgus , - Skatoties uz savām rokām sacīju .
- Ar ko tad viņi atķirās no parastiem sapņiem , kad tu viņus sauc par īpašajiem ?- Jungkooks viegli apmulsis, jautāja.
- Ar to kad , kad tās ir kāda vīzija no nākotnes,- Ielūkodamies zēna acīs, atbildēju.
- Pagaidi, ko ?- Jins apmulsi , sacīja.
- Jā , lai cik neticami tas izkalusītos, tā ir taisnība, es ar kad to uzzināju pirmo reiz, neticēju, bet ar laiku viņa man sāka stāstīt lietas ko ir redzējusi saistībā ar mani nākotnē, un laikam ejot es sapratu kad viss tas ko viņa man ir teikusi piepildās,- Brālēns viegli saraugdams uzacis, sacīja.
- Tas gan , - klusi nopūtusies , piebildu.
- Kād tev viņi sāka rādīties ? Un tu viņus visu laiku redzi ?- Jimins paceldams uz augšu uzacis, jautāja.
- Man viņi pirmo reizi parādījās viduskolas sākumā, un sākumā bija tikai īpašie sapņi , ar laiku sāka rādīties aizvien vairāk un vairāk murgi , un nē, man viņi reti kad rādās, pēdējos gadus nevienus no viņiem neredzēju ,- Īsi pasmaidot atbildēju zēnam.
- Kā tu viņus atšķir ?- Jhops saraugdams uzacis, jautāja.
- Es nepratīšu jums pastāstīt kā es viņus atšķiru , es vienkārši jūtu kuri ir tie īpašie un kuri ir parastie sapņi ,- pasmaidot atbildēju zēnam, uzmetu ašu skatienu Sugam. Zēns sēdēja uz zemes un bija viegli saraucis uzacis.
- Kā tu vispār saprati kad tie ir īpašie sapņi uz murgi ?- Jungkooks klusi jautāja, un lūkojās dziļi man acīs.
- Sākumā es neatšķiru , es domāju kad tie ir parasti sapņi, bet laikam ejo es sapratu kad situvācijas kad ar mani notiek , esmu jau piedzīvojusi , līdz es sapratu kad spēju redzēt tos saucamos īpašos sapņus,- īsi iesmejoies, atbildēju zēnam.
- Un murgi ? Ko tu tajaos redzi ?- Tae paceldams vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Pārsvarā nāvi , agrāk pagātnē biju redzējusi tik daudz cilvēku nāvi ik murgos un pēc tam reālajā dzīvē , visvairāk biedēja tas fakts kad es nekad nevarēju saprast kad tie mani murgi īstenosies īstajā , tagadējā dzīvē , tāpēc dēļ viņiem es kādu brīdi biju ieslīkusi sevī un nekur pēc skolas un darba nedevos, līdz man pazudu visi īpašie spaņi un murgi,- Gari nopūtusies, atbildēju, un padzēros ūdeni kuru man sniedza brālēns.
- Ak Dievs , man ir tik ļoti žēl tevis , es nespēju iedomāties kā tu jūtos , tu zini kad kāds mirs, bet nezini kad un neko nevari darīt lietas labā,- Rapmonsters pielicis rokas pie mutes, sacīja.
- Taisnība, bet laikam ejot es ar to samierinājos un pat biju priecīga kad man viņi visi pazuda, tik tagad nesaprotu kāpēc viss ir atgriezies,- Viegli saraugdama uzacis,sacīju.
- Ko tu redzēji tagad ?- Suga pēkšņi ievaicājās, kas lika visiem palūkoties uz viņa, zēns to ieraugot, sarauca uzacis.
- Neskatās uz mani tā , man intresē jo viņa uzreiz piecelusies apskāva mani un pēc tam raudāja,- zēns klusi sacīja, un pēc tam ielūkojās man acīs. Es smagi norīdama siekalas , novērsos no viņa skatiena.
- Tas gan Mia , ko tu redzēji ?- Brālēne paceldams vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Sugas nāvi ,- Klusi sacīju , kas lika visiem ieraut elpu un Sugam iespurgties.
YOU ARE READING
One Day | ✔️
FanfictionDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...