Mēs abi taisījāmies jau doties prom, līdz zēns ieraudzīja laikam sev pazīstamus cilvēkus šeit, un ar visā manām mantām devās turp. Protams man bija jāseko. Nonākuši pie galdiņa, es vienu no tiem zēniem atpazinu. Es tak viņu redzēju Parīzē.
- Čau puiši, nebiju jūs te pamanījis,- Cha EunWoo iesmejoties sacīja, un sarokojās ar abiem zēniem.
- Čau , čau, mēs te jau kādu laiciņu esam ,- zēns kuru pirmo reiz redzēju, sacīja.
- Ak jā, puiši iepazīstieties, mana māsīca Mia , Mia tie ir mani draugi , Yoongi un Taehyung no Bts grupas ,- Zēns smaidot, sacīja.
- Hm, tad šie ir tie puiši par kuriem visas meitene ir trakas , - īsi iesmejoties sacīju,- prieks iepazīties,- īsi pasmaidot sacīju.
- Apusēji, bet tu mani droši vai saukt pat Tae un viņu pa Sugu , - Tae pasmaidot intresantu smaidu, sacīja. Es tik pamāju ar galvu.
- Tu runā korejiski,- Suga viegli saraugdams uzacis, klusu sacīja.
- Protams, es tak esmu pēc tautības korejiete ,- Iesmejoties atbildēju.
- Pag, jūs esiet pazīstami?- Cha EunWoo izbrīnīti jautāja.
- Nē, bet pirms nedēļas kad biju Parīzē es no lidostas devos pa taisno uz parku, kur izklausījos telefona visu bateriju un man tak vaidzēja uzzināt kur ir kāda viesnīca, un Yoongi bija pirmas cilvēkd kuru ieraudzīju, tāpēc devos viņam pajautāt kur tuvumā ir viesnīca,- Īsi pasmaidot, atbildēju brālēnam.
- Tad kāpēc tu ar mani runājo angliski ?- Suga paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja.
- Nu piedod , atvaino, bet es neesu gaišreģe lai zinātu tai laikā vai tu runā korejiski , tāpēc runāju angliski,- Viegli saraugdama uzacis, atbildēju.
- Mhn,- zēns klusu nomurmināja sev zem deguna, un vairs neko neteica.
- Uh, labi puiši, līdz vakaram, es nu došos,- Cha EunWoo sacīja abiem zēniem.
- Labi līdz vakaram, un attā Mia, ceru kad vēl tiksimies kad ,- Tae pasmaidot plašu smaidu, sacīja pirms devāmies prom. Es tik pasmaidīju zēnam pretī un viegli pamāju ar glavu .
Iznākot ārā, es uzreiz pagriezos pret zēnu.
- Kas tev ir vakarā ?- Paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāju zēnam.
- Te pa tās viens pasākums kur jāuztājās ar puišiem un Bts tur ar būs,- Zēns viegli pasmaidot, atbildēja.
- Āaaa,- Gari novilkus, sacīju, un turpmāko ceļu līdz mājām viņa pavadījām runājot par mani.- Oh , tu zināji kad Cha EunWoo ir māsīca ?- Tae pārsteigts jautāja.
- Tak nē , - Nobolot acis, atbildēju.
- Kas ir ? Būtu labāk pasmaidījis, tu vismaz uzzināji viņas vārdu,- Tae smaidot sacīja, kas lika man saraugt uzacis.
- Nu un ? Tas neko nemaina,- Paraustot plecus sacīju.
- Eh, es tevi vienkārši nesaprotu, pazistu tik daudz gadus, bet vēl jo projām nespēju tevi izprast,- zēns gari nopūsdamies sacīja.
- Tā ir labāk,- īsi pasmaidot , sacīju.
- tev jā ,- zēns klusu nomurmināja sem deguna, un ko es nemaz netaisījos atbildēt.
Vispār man pat īsti negribētos mainīties, es jau kopš bērnības viemēr esmu bijis noslēpumais, kluss un ļoti reti kad atveros kādam pilnībā. Man bērnībā bija gājis grūti, mana ģimene nebija no tām bagātajām, tāpēc viemēr mums nauda bija jātaupa lai varētu dzīvot zem jumta un lai būtu ko ēst. Bet redz kā, gadiem ejot esmu kļūvis pasaulē par zināmu cilvēku un multimiljonāru, bet vēl jo projām esmu sevī noslēgts un turpinu to naudu turēt pie sevi kā dārgumi, nemētājos ar viņu apkārt kā piemēram Jungkooks.
- Suga, man liekas mums jāiet, vēl jāiet pāris reizes izmēģināt un tad taisīties vakaram,- Tae izraudams mani no domām, sacīja.
- Jā , labi ,- paraustot plecus atbildēju zēnam, un piecēlos kājās lai dotos prom.- Lūdzu Mia nāc ar mani, pārējiem puišiem un menedžerim būs pārsteigums kad uzzinās kad esi Korejā,- Cha EunWoo sacīja.
- Nu es padomāšu,- Gari novilgdama, sacīju.
Pēdējo pusstundu zēns cenšās mani pārliecināt lai dodos viņam līdzi uz pasākumu, jo negrib lai nīkstu mājās, turklāt grib pārsteigt pārējos zēnus un menedžeri kad esmu šeit. Jā, viņa grupas biedri mani pazīst un ir man draugi, tā pat kā viņu menedžeris. Viņu menedžerim sākumā nepatiku, bet kad viņš iepazina mani tuvāk un ieraudzīja kad protu ļoti labi dziedāt plus man izdomāju savu honogrāfiju, viņš mainīja domas par mani un kļūva man kā otrs tēvs. Ak jā, aizmirsu pateikt kad pa retam es sarakstu savas dziesmas, kuras protmas nekur nelieku, un izdomāju savu honogrāfiju pie savām vai citām dziesmām.
- Mia , tev jādod man tagad atbilde, jo drīz būs jādodās,- Cha EunWoo vēl jo projām lūdgamies sacīja.
- Nu labi , labi , es gribu pārējos satikt, un redzēt jūsu uztāšanos,- Beidzot piekrisdama zēna piedāvājumam, sacīju smaidot.
- Lieliski, un tagad maršs taisīties ,- zēns stumjot mani uz istabu , sacīja. Es tik iesmejoties devos prom.
Pēc pustundas es biju gatava. Man jau īsti nevaidzēja daudz laiku, jo man bija tik viena kleita koferī un vienas papēžu kurpes, kā arī es kosmētiku nelietoju daudz. Viss kas man no kosmētikas bija, to arī šodien uzliku. Tā bija skropstu tuša, uzacu zīmulis un lūpu spīdums. Mugurā es biju uzvilkus tumši zilu kleitu kura bija noklāta ar zvaigznēm un kajās zilas , matētas papēžu kurpes, protams neaizmirsīsim par miesas krāsas zeķubiksēm. Matus es biju viegli salakojusi un atstājusi brīvi krītot pār pleciem.
ESTÁS LEYENDO
One Day | ✔️
FanficDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...