" Tev ir ļoti skaisti smiekli." #16

129 16 0
                                    

- Viņa atsūtija jau visu ? - Jins sēžot man blakus , jautāja, un skatījās biļešu mājaslapā biļeti šodien uz Koreju.
- Jā, - pasniedzot zēna telefonu, sacīju.
Viņš paņēmis to , ātri ko sarakstīja datorā un telefonā , un tad pasniedza man telefonu atpakaļ.
- Ir viss , nopirku , viņai pēc Anglijas laika ir pēc 3 stundā lidmašīna, tāpēc es aizsūtiju viņai jau caur īziņu biļetes linku , visu iečekoju un tāda garā, viņai pat biļete nav jāizprintē, visu ar telefonu varēs uzrādīt ,- Jins aizverdama datoru sacīja , un pasmaidīja man plašu smaidu.
- Liels, liels, liels tev paldies Jin, es tev naudu par biļeti pārsūtīšu, tik iedod man savu konta numuru ,- Plaši smaidot sacīju zēnam.
- Viss kārtībā Mia , Tev nevaig man atdot naudu ,- Zēns īsi pasmaidot , sacīja.
- Bet tā nevar ,- viegli saraugdama uzacis sacīju.
- Nav vērts strīdēties ar viņu Mia , viņš nepiekāpsies,- Jimins smejoties sacīja.
- Ak , jūs visi esiet tik laipini pret mani , kad es pilnībā nezinu ko lai iesākt ,- mazliet apmulsi sacīju , un iesmējos. Pēkšņi pa telaps durvīm iebrāzās iekšā Cha Eunwoo.
- Mia kas noticis ?- Zēns uztraukti jautāja, un notupās man pretī.
- Heilija šodien ielidos Korejā,- Nopūšoties sacīju.
- Ar vecākiem ?- Zēns paceldams vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Nē, viņi viņu ar izmeta no mājām, un viņa pārbijusies zvanīja man jo nezināja ko lai iesākt, reali iedomājies viņi viņai aizliedza visus šos gadus kontaktēties ar mani , manī valda tātadas dusmas kad es tagad pilnībā esmu gatava lidot uz Angliju un viņus abus nožmiegt,- dusmīgi norūgdama atbildēju uz zēna jautājumu.
- Nopietni ? Heilju ar ? Man liekas kad viņi tik tiešām ir sviestā sagājuši , tad tu un tagad Heilija , ak Dievs,- zēns saķerdams galvu rokās, sacīja.
- Kušs, viss tagad ir labi , mēs ar Jinu nopirkām viņai biļeti uz šejieni un pēc pāris stundām viņa būs pie manis, es parūpēšos par viņu ,- Vāji pasmadot sacīju.
-Bet kad notiks tālāk Mia ?- Tae viegli saraugdams uzacis jautāja.
- Godīgi sakot es nezinu , man vajag kādu laiku lai es sagremotu kas vispār ir noticis pēdējo stundu laikā, turklāt ko es vispār tagad iesākšu tālāk,- nopūšoties atbildēju zēnam.
- Māsīc, tu zini kad vari ar Heiliju palikt pie manis tik cik ilgi vaig , un kad es tev palīdzēšu kā vien spēju,- Cha Eunwoo saņemot manas rokas savās , sacīja, un uzsmaidīja man uzmundrinošu smaidu .
- Paldies tev ,- apskavjot zēnu, sacīju.
- Cikos mums viņai būs jābrauc pakaļ uz lidostu ?- Zēns atrajoties no manis, jautāja.
- Viņa ielido Korejā piecos vakarā, - Paskatoties uz pulksteni , sacīju.
- Bet tev viss kārtībā ?- Jungkooks viegli pasmaidot, jautāja.
- Jā ,- atsmaidot zēnam atbildēju.
- Tiešām ?- Rapmonsters paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Tiešām, - īsi iesmejoties, atbildēju. Tik tagad pamanīju kad brālēns sarakstās ar kādu , un plaši smaida. Es varu derēt uz simts procentiem kad tā ir tā meitene ar kuru viņš būs kopā. Kā es to zinu ? Es tak pirms trīm gadiem to redzēju īpašajā sapnī.
- Es iziešu padzerties ūdeni, kādam atnest viņu ? - Pieceļoties kājās, jautāju. Puiši pamājā ar galvu kad nē, bet Suga piecēlās ar kājās.
- Es aiziešu ar tevi ,- Zēns viegli pasmaidot sacīja, un pienāca pie manis. Es tik pamāju ar galvu , un uzāku iet . Iznākot no telpas, starp mums bija diez gan neērts klusums. Vēl jo projām nevaru atiet no tā , ka zēns mani apskāva.
- Tātad ,- Suga gari novilgdama sacīja, kas lika man paskatīties uz viņa.
- Tātad ?- Paceldama vienu uzaci uz augšu, jautāju.
- Kāpēc tu pirmīt smaidīdama lūkojies uz Cha Eunwoo ?- Zēns viegli saraugdams uzacis , jautāja.
Es ielejot krūze ūdeni, iesmējos par viņa jautājumu.
- Man bija iemesls,- Viegli pasmaidot , atbildēju zēnam.
- Ja var zināt , kāds ?- Zēns pats padzeroties ūdeni, jautāja.
- Jo viņš sarakstījās ar savu nākotnes meiteni ,- Viegli iesmejoties, sacīju.
- Kā tu to zini ?- Zēns paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja.
- Es trīs gadus atpakaļ redzēju to īpašajā sapnī, tikai kušs, viņam ne vārda par to ,- Iesmejoties sacīju zēnam.
- Huh, mani mazliet sāk biedēt tie tavi īpašie sapņi,- Zēns sakrustojot rokas virs krūtīm, sacīja.
- Jo ?- Paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāju.
- Jo tu vari paredzēt nākotni , pluss tu jau reiz redzēju manu nāvi , kā lai es zinu kad neesi vairs redzējusi mani savos īpašajos sapņos?- Zēns paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāja, un iesmējās. Viņa nāve , ak vai , es to pa visam biju aizmirsusi.
- Esmu redzējusi tevi un pārējos, bet tas nav nekas tik ļoti svarīgs, pluss labāk ir ja es to noklusēju , - Nopūšoties atbildēju zēnam.
- Kāpēc ?- Zēns apjucis jautāja, kas lika man pasmaidīt. Viņš ir tik nežēlīgi mīlīga kad ir samulsis.
- Nevēlos lai jūs zināt kas var notikt nākotnē ar jums, lai viss iet tākā tam vaig ,- plaši pasmaidot sacīju.
- Ja tu tā saki , ticēšu ,- Zēns iesmejoties sacīja.
- Tev ir ļoti skaisti smiekli ,- Īsi pasmaidot sacīju zēnam, un tik pēc tam sapratu kad to pateicu skaļi. Zēns dzirdot manu sacīto , mazliet samulsu paskatījās uz manis.
- Em, paldies , - viņš īsi pasmaidot atbildēja. Ak Dievs , man tagad ir tāds kauns.
- Heh, vispār man tev ir jautājums , Min Yoongi ,- mazliet dusmīgi norūgdama , sacīju zēnam.
- Oh , kāds ?- zēns pamatīgi samulsis , jautāja.
- Kāpēc es vēl neesmu saņēmusi no tevis nevienu īziņu ? Mēs neesam draugi kad negribi lai man ir tavs numurs ?- Viegli saraugdama uzacis , jautāju zēnam, un pēc tam iesmējos par viņa sejas izteiksmi.
- Oh, piedod kad neesmu uzrakstījis tev , es vienkārši domāju kad tev uzbāzīšos ja sākšu pēkšņi rakstīt ,- zēns nokarot galvu uz leju, klusi sacīja.
- Viss tak kārtībā, tu man drošu jebkurā brīdī vari rakstīt, un es nekad nedomātu kad tu man uzbāzies. Tev vajadzēju redzēt kā mani bombardē pārējie puiši ,- Iesmejoties sacīju zēnam, kas lika viņam pasmaidīt.
- Nu sarunāts, tad vakarā tev uzrakstīšu lai tev mans numurs ar ir ,- viņš viegli pasmaidot sacīja, un atvēra man durvis uz viņu mēģinājumu telpu.
- Paldies,- īsi pasmaidot sacīju, un iegāju iekšā.
-Kur jūs abi tik ilgi bijāt ? - Jimins samiedzot acis, jautāja.
- Runājām,- īsi pasmaidot , atbildēju zēnam.
- Mia , kā tavuprāt ir pilnvērtīgāk pavadīt dienu ? Visu dienu sēžo un rakstot jaunas dziesmas vai visu dienu pavadot ārpus studijas pastaigājoties ārā un pavados laiku ar draugiem ? - Tae paceldams vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Hmm, ja runa iet tieši par tevi tagad , tad protams otrs variants. Jūs gana daudz trenējaties un pavadāt laiku katrs savā studījā, tāpēc vislabākais veids kā pavadīt dienu, ir ārpus studījas un ar draugiem, - Īsi pasmaidot zēnam, atbildēju.
- Paldies ,- Tae plašu pasmaidot sacīja, un pievērsās atpakaļ telefonam.
- Mia ? - Jungkooks apsēžoties man blakus , klusi jautāja.
- M ?- Paceldama vienu uzacis uz augšu, jautāju.
- Tev tik tiešām viss labi ? Jo aiz tā smaida var slēpties kas cits ,- Jungkooks norūpējues sacīja.
Ak vai , viņš ir tik ļoti izmainījies pa šiem trīm gadiem , nespēju aprast ar to vēl jo projām.
- Jā Kookie, viss labi , tikai mazliet grauž tas ko vecāki nodarīja māsai , bet viss ir labi ,- Vāji pasmaidot , atbildēju zēnam.
- Nu labi, bet Mia , tu tak mūs iepazīstināsi ar savu māsu , ja ?- Jungkooks plaši pasmaidot , jautāja , kas lika man iesmieties un pievērst Jina uzmanību.
- Tas ir jā ?- Jugkooks paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Jā, - Pasmaidot atbildēju.
- Cik vispār tavai māsai ir gadi ?- Jins paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja.
- Viņa ir sešus gadus par mani jaunāka, tas sanāk kad viņai šogad jau palika deviņpatsmit,- Smaidot atbildēju zēnam, un pamanīju kad Jungkooks dzirdot manu sacīto pasmaida.
- Tad jau sanāk kad viņa ir tikai trīs gadus par mani jaunāka,- Jungkooks plašu smaidot sacīja.
- Jā Kookie, tā pat kā tu trīs gadus par mani jaunāks ,- Smejoties sacīju zēnam.
- Vispār parādi mums bildi kā viņa izskatās, Mia ,- Jhops apsēžoties man blakus dīvānā, jautāja. Es tik noraidoši pamāju ar galvu .
- Nerādīšu, varēsiet paši ar viņu iepazīties vēlāk , - Smaidot atbildēju zēnam.
- Bet Mia, vai viņa vispār zin mūs ? Nu kā grupu un to kad tu esi ar mums draugos ?- Rapmonsters paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja.
- Lūk to gan es nezinu , - Smejoties atbildēju zēnam, un pievēru ciet acis. Es ļoti ceru kad viņa atlidos droši.

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
One Day | ✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن