Vakardien atgriežoties mājās, brālēns protams man uzbruka ar daudz jautājumiem. Kur es biju pazudusi ? Kāpēc es atgriezos kopā ar Sugu ? Un vēl daudz tādu līdzīgu jautājumu. Protams es zēnam atbildēju godīgi un pastāstīju par telefona sarunu ar māti , par ko viņš bija diez gan dusmīgs . Bet lai nu kā, zēnu izbrīnija tas kad Suga piedāvājās man palīdzēt, jo viņš teica kad zēns esot pārāk noslēgts sevī un nepielaiž sev klāt nevienu cilvēku kur nu vēl palīdz. Tas man likās mazliet dīvaini, jo Suga pret mani attiecās ļoti jauki, bet nu labi. Nav vērts lauzīt par to galvu, jo galu galā es šos zēnus nepazīstu.
Vakardien man bija uznākusi ļoti liela luste palasīt mana bloga komentārus, un mani izbrīnikas tas, kad ļoti daudzi jautāja lai uzrakstu blogu par Bts puišiem. Nē nu man jau nebūtu grūti ko tādu izdarīt, bet man nepatiktu rakstīt ko par viņiem bez viņu atļaujas , pie tam ja es vēl neko nezinu par viņiem. Tāpēc es biju apņēmusies šodien doties uz BigHit ēku un parunāt ar pašiem puišiem un viņu menedžeri par šo ideju. Man bija itkā doma pavadīt kādu nedēļu vai divas ar viņiem, lai es varētu mazliet tuvāk iepazīt viņus, pavērot viņu treniņus un uzņemt pāris bildes blogam. Es ļoti ceru kad viņiem nebūs nekas pret to , jo būtu intresanti uzrakstīt kādu rakstu kas nav saistīts ar ceļošanu, pie tam būtu jauki arī iepazīties ar kādu jaunu cilvēku.
Izdzērusi savu rīta kafiju , es uzmetu ašu skatu sienas pulkstenim. Hm, bija puss vienpatsmit no rīta, gan jau visi jau būs ieradušies. Ātri aizejot uz istabu , paķēru savu mugursomu , un tai ieliku visas svarīgās lietas kuras pārsvarā nēsāju līdzi. Kad visu biju izdarījusi, uzvilku kājās kedas, un devos prom no mājām.Es nezinu kāpēc , bet mani nepameta tā dīvaina sajūta visu šo rītu , tā itkā kaut kam vaidzētu notikt , bet kam ?
- Suga , tu dzirdi ?- Tae piebakstot man pie pleca, jautāja.
- M ? - Paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāju.
- Rapmonsters domā kad mums būtu jāpamaina šai dziesmai honogrāfija,- Tae norādot uz dziesmu kuru taisāmies tuvākajā laikā izlaist, sacīja.
- Kāpēc ? Man liekas kad viss tur ir labi ,- Paraustot plecus, sacīju.
- Nu man ar sākumā tā šķita, bet tad kad dziļāk pavēros to kā mēs pie šis dziesmas dejojam, var redzēt kad pāris vietās mēs neieslīgstam ritmā, bet dejojam kā izmukuši roņi no ūdens,- zēns iespurdzoties, sacīja.
- Nopietni ? Tu mūs tiko salīdzinājo ar roņiem ?- Smejoties, jautāju.
- Nu ja tak, paskaties pats ,- zēns iesmejoties, pasniedza man savu telefonu .
Pēc tam kad noskatījos visu video, es sāku smieties.
- Taisnība, pāris vietās mēs izskatāmies pēc roņiem kas ir izbēguši no ūdens,- Viegli pasmaidot sacīju.
Pēkšņi pa treniņzālee durvīm ienāca Jimins smejoties.
- Kāpēc smejies ?- Tae paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja.
- Nekas,nekas, es tik pa komiksu vienu smejos , ak jā, menedžere sauca mūs visu ,- Jimins īsi pasmaidot, sacīja.
- Labi, tad ejam,- pieceļoties kājās, sacīju, un uzsāku lēnām iet uz viņa kabinetu. Nonākot gala mērķi , sapratu kad visi pārējie jau gaida mūs.
- Oh, lieliski, visi esiet ieradušies,- menedžeris smaidot sacīja.
- Ko jūs vēlējāties mums sacīt ?- Jhops plaši smaidot jautāja.
- Tātad, tākā jums drīz būs jauns albūms, es vēlējos noskaidrot kā jums iet ar honogrāfiju dziesmām,- Viņš atspiedies ar elkoņiem pret saciem ceļiem, sacīja.
- Hmm, lieta tāda kad visām dziesmām viss ir izdomāts un ir labi, izņemot to galveno dziesmu,- Rapmonsters viegli saraugdams uzacis, sacīja.
- Kā tas ir ?- Menedžeris paceļot vienu uzaci uz augšu, jautāja.
- Honogrāfija ir izdomāta, bet pāris vietās deju soļi nesaskan ar mūzikas ritmu, tāpēc ir doma ko pamainīt ,- Tae viegli nopūties , atbildēju.
- Nu labi , es jums puiši uzticot , tāpēc zinu lad izdomāsiet ko ,- viņš viegli pasmaidot sacīja, bet pēkšņi kāds pieklauvēja pie durvīm un pēc pāris sekundēm ienāca iekšā. Mia ? Ko viņa šeit dara ?Pēc puss stundas es biju nonākusi kompānijā un pašlaik stāvēju pie menedžera durvīm. Gari nopūtudies es pieklauvēju un devos iekšā. Oh, Bts puiši šeit arī bija, lieliski.
- O Mia , ko tu šeit dari ?- Menedžers pieceldamies kājās, izbrīnīti jautāja.
- Sveiki visiem , es ierados lai ar jums visiem parunātu par vienu lietu ,- īsi pasmaidot , sacīju.
- Tiešām ? Par ko ?- Rapmonsters paceldams vienu uzaci uz augšu , jautāja.
- Tas gan, par ko tad ?- Menedžers iesmejoties, jautāja.
- Um, es pat īsi nezinu kā lai iesāk,- Aizliekot vienu roku aiz galvas, neveikli sacīju.
- Sāc no sākuma, un nāc piesēdi ,- Tae plaši pasmaidot, sacīja, un palaida mani apsēsties starp viņu un Sugu.
- Tātad , saku uzreiz kad neko jums neuzspiežu , tā ir jūsu pašu visu izvēle ,- Īsi pasmaidot , sacīju.
- Nevelc garumā un saki,- Jimins iesmejoties , sacīja.
- Tas gan , tu sāc mani ieintriģēt ,- Jungkooks plaši smaidot , piebilda.
- No sākuma tu saki Tae , ja ? Tad nu tā, lieta tāda kad pēdejo gadu un divus mēnešus es ceļoju apkārt pa visu pasauli un paralēli par katru valsti kurā esmu pabijusi rakstu savā blogā rakstu , piemetinto klāt bildes un tā. Tagad kad biju Parizē nedēļu atpakaļ, es satiku divus sava bloga lasītājus un viņi man jautāja vai es nevarētu uzrakstīt blogu par jums puiši, kā pa grupu. Protmas tai brīdī man tā likās neiespējams, jo pirmkārt, es jūs kā grupu vispār nepazīstu, neko daudz nezinu par jums, un otrkārt, man nepatīk rakstīt ko pa cilvēkiem kurus nepazīstu un pie tam bez viņu atļaujas. Lai nu kā, vakar atgriežoties pēc pasāku man es iečekoji savu rakstu komentārus, un tur lielākā daļa cilvēku man lūdzās lai es uzrakstu par jums, tāpēc man iešāvā prātā ideja kad es varētu ko tādu pamēģināt. Protams ja jūs nevēlaties lai daru ko tādu , es nedarīšu,- neveikli pasmaidot , aši pastāstīju visiem savu ideju. Pāris minūtee bija klusums tā itkā zēni un menedžeris censtos sagremot tiko dzirdēto, un tad jau atsākās saruna.
- Nu , es kā menedžeris doti to atļauju, bet ko jūd puiši sakāt par to ?- Menedžers pārlaidis skatienu pāti zēniem, jautāja.
- Man nekas nav pret , esmu ar mieru ,- Jins ar Jhopu vienbalsī iesaucās , un pēc tam abi saskatīdamies sāka smieties.
- Piekrītu viņiem abiem , esmu ar mieru , un ko jūs sakāt , Jimin , Suga , Tae un Rapmonster ?- Jungkooks plaši smaidot , jautāja.
- Labi , - Tae viegli pasmaidot , sacīja.
- Protams, tas būtu ļoti intresanti , pie tam vēlētos palasīt pēc tam to rakstu,- Jimins plaši smaidot, sacījaz
- Sarunāts,esmu ar mieru ,- Suga klusu noteica , un uzmeta man ašu skatienu. Lūk tagad viņš uzvetās tieši tā kā viņu raksturoja Ch EunWoo.
- Ja pārējie ir ar mieru , tad viss ir sarunāts, tik kā mēs tev varam palīdzēt tā tapšanā ?- Rapmonsters viegli pasmaidot, jautāja.
- Ja jūs esiet ar mieru , es labprāt pavadītu ar jums vienu nedēļu, iepazītu jūs pati personīgi, pavērotu treniņus un ja drīgst , uzņemtu pāris fotogrāfijas,- Īsi pasmaidot , atbildēju.
- Protams, tad viss ir sarunāts, no rīdienas varam sākt,- Rapmonsters plaši smaidot, sacīja.
Oh, perfekti, tas nemaz nebija tik grūti kā biju iedomājusies. Tagad tik jāgaida rīdiena lai varu sākt realizēt savu ideju.
ESTÁS LEYENDO
One Day | ✔️
FanficDivdesmit divus gadus vecā meitene Mia bija nesen uzsākusi sava sapņa piepildīšanu. Vai viņai bija krāsaina pagātne ? Nē ! Vai viņu kāds atbalstīja sapņa piepildīšanā ? Protams kad nē ! Vai meitenei bija plānos iemīlēties ? Galīgākais apsurds, prota...