Mēs esam viņas fani #12

121 19 0
                                    

3 gadus vēlāk

Trīs gadi bija paskrējuši kā ar vēja spārniem . Nu jau man bija divdesmit pieci gadi , biju pietiekoši nobriedusi un aizmirsusi visu negadīvo no savas pagātnes. Visu šo 3 gadu laikā mani īpašie sapņi bija rādijušies, un pa retam vēl kāds murgs. Biju pāris reizes redzējusi īpašajos sapņos kādu no Bts puišiem, vai vienkārši mazsvarīgas lietas. Runājot par Bts puišiem, visu šo gadu laikā neēsmu sazinājusies ar viņiem , protams velme man ir bijusi, bet visu laiku esmu bijusi tik ļoti aizņemta ar ceļošanu un bloga rakstīšanu kad par viņiem ātri aizmirsu. Runājot par ceļošanu, pašlaik es atrados Ķīnā, precīzāk iepirkšanās centrā, jo biju nolēmusi kad pa četriem gadiem beidzot man ir jāpamaina sava garderobe , jo manas drēbes vecās arī jau bija nonēsātas. Lieki piebilst kad manu matu krāsa ir atpakaļ dabīgi brūnā, jo visus krāsotos blondos matus nogriezu , rezultātā mani mati tagad knapi sniedzās līdz pleciem, bet man ļoti patīk.
Lēnam staigājot pa veikalu , pēkšņi sadzirdēju fonā skanot man nedzirdētu Bts dziesmu . Oh , dziesma izklausās vienkārši kolasāla. Man tā pietrūkst viņu , ceru kad zēni nav par mani aizmirsuši . Lēnām turpinot staigāt , biju jau paspējusi atrast un sakombenēt četrus jaunus abģērba un apavu komplektus , pluss biju nopirkus mazliet kosmētiku. Nezinu kāpēc, bet man gribējās mazas pārmaiņas.

 Nezinu kāpēc, bet man gribējās mazas pārmaiņas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Visu nopirksu , es devos uz viesnīcu . Ķīnā es jau atrados otro nedēļu, tāpēc bija jau laiks doties kur citur. Šo gadu laikā esmu biju pabījusi tik ļoti daudz dažādās vietās, un biju tik daudz ko jaunu iemācijusies. Esmu neizsakāmi laimīga kad man ir šāds sapnis kuru gandrīz kā esmu piepildījusi .
Ja tā godīgi , es vēl jo projām pa retam aizdomājos par Sugu . Kā viņam iet ? Ko viņš dara ? Vai zēns ir mainījies? Vai viņam ir draudzene ? Ehh .. jā , man zēns vēl jo projām patīk , dīvaini ne ? Es viņu neesu satikusi , un neesu ar viņu kontaktējusies jau trīs gadus , bet man viņš vēl jo projām patīk. Es biju domājusi kad aizbraucot prom visas jūtas pazudīs, bet nekā.
Pēc pusstundas iešanas, es biju beidzot nonākusi viesnīcā un visas savas jaunās lietiņas salikusi koferī . Paņēmusi datoru , es iegāju savā blogā. Pirms trīm gadiem kad publicēju rakstu par Bts , manu blogu sāka lasīt desmit reiz vairāk cilvēki kā iepriekšs, pluss bija tik daudz jautājumi kā es dabūju gatavu tikties ar Bts puišiem un uzņemt bildes. Bija arī citi rakstījuši kad tā nav patiesība, bet tiklīdz kā paši Bts puišu apstiprināja savā twitterī kad tik tiešām pavadīja ar mani vienu nedēļu un ļāva uzrakstīt šo rakstu par viņiem, visas sliktās runas apklusa. Lai nu kā, es esmu ievērojusi kad zēni seko līdzi maniem rakstiem , jo pa retam var redzēt kad viņi ir nospieduši kādu man patīk .
Gari nopūsdamās, es izgāju no bloga un iegāju biļešu mājaslapā.





Bija pagājuši jau trīs gadi kā pēdējo reizi satiku savu māsīcu Miu . Protams mēs pa retam sazvanāmies vai sarakstāmies, bet viņai arī laika nav nemaz tik daudz kā man . Visus šos gadus esmu intensīvi sekojis līdzi viņas blogam un esmu tik ļoti neizsākāmi laimīgs par viņu. Man ir liels prieks kad viņa ir palaidusi pagātni vaļā un piepilda savu sapni.
- Kāpēc tu tik ļoti smaidi ? - Jungkooks viegli saraugdams uzacis jautāja, kas pievērsa pārējo puišu uzmanību.
- Es vienkārši aizdomājos par Miu , - Smaidot atbildēju draugam.
- Ahh Mia , man viņa tā pietrūkst ,- Jins nopūšoties sacīja.
- Neesi vienīgais , mums visiem viņa pietrūkst,- Rapmonsters īsi pasmaidot sacīja.
- Kā viņai iet ?- Suga pēkšņi ievaicājās, kas lika man šokēti pagriesties pret viņu.
- Es tak nebiju vienīgais kas to dzirdēja , ja ?- Viegli saraugdams uzacis , jautāju.
- Nē , es ar dzirdēju ,- Tae ar pusatvērtu muti , atbildēja.
- Nav jau nekāds pasaules gals kad jābūt jums visiem tik šokētiem, galu galā viņa arī ir mana draudzene ,- Suga klusi sacīja , un nolaida skatienu uz savām rokām.
- Nē nu vienkārši tas ir dīvaini kad tu ko tādu pajautā ,- Es īsi iesmejoties sacīju.
- Piekrītu , jo tu Suga neesi tas cilvēks kas baigi pielaiž sev klāt kādu , tāpēc mēs esam izbrīnīti kad esi sadraudzējies ar viņu ar ,- Jimins plaši smaidot sacīja.
- Eh, labi nevaig , ja ?- Suga klusi norūgdams sacīja.
- Labi viss , viņai iet ļoti labi , ceļo apkārt, ir neizsakāmi laimīga par to kad ir iespēja iepazīt tik daudz jaunu kultūru un vietu ,- Smaidot atbildēju uz Sugam. Zēns dzirdot manu atbildi , nokāra galvu , un bija redzams kad plaši pasmaida. Es nezinu kā ar pārējiem, bet es to redzēju , un tas mani ļoti ieintriģēja . Vai tik tiešām viņam patīk mana māsīca?
- Tad jau labi ,- viņš paceļot glavu uz augšu , savā vēsajā tonī sacīja.
Es jau taisījos viņam atbildēt , līdz man sāka zvanīt svešs numurs . Es zēniem pateicu kad iziešu un tad pacēlu .

- Jā ?- Klusi sacīju.
- Čau , te Mia ,- Meitene otrā galā priecīga sacīja.
- Ak vai , čau , kāpēc zvani no sveša numura ?- Viegli saraugdams uzacis jautāju.
- Oh , man telefons izlādējās, tāpēc zvanu no lidostas ,- viņa otrpus klausuli , smejoties atbildēja.
- Lidostas ? Kurp tad tagad dosies ?- Prieciecīgi jautāju.
- Uz Koreju ,- Viņa iesmejoties atbildēja.
- Tu nopietni ? Ak Dievs , puiši būs priecīgi ,- Laimīgs sacīju.
- Kušs, viņiem ne vārda , es gribu to uztaisīt kā parsteigumu visiem , un es tev zvanu tāpēc kad domāju lad varētu pie tevis padzīvot atkal , ja tev nav nekas pretī ,- Viņa īsi nopūšoties sacīja.
- Protams , viss kārtībā, cikko tu ielidosi ? Lai varu tevi savākt ,- Plaši smaidot jautāju.
- Es tev pēc tam uzrakstīšu uz īziņu , es te lidostā būšu vēl divas stundas, pa to laiku man telefons uzlādēsies , a un atceries , nevienam ne vārda par to kad ierodos ,- viņa smejoties otrupuss klausulim sacīja.
- Sarunāts, tad gaidīšu tavu īziņu , attā,- iesmejoties sacīju.
- Attā,- meitene noteica, un nometa klausli.

Ak Dievs , es nespēju noticēt kad satikšu savu māsīcu atkal . Smaidot iegāju atkal pie puišiem telpā.
- Kur tu tik ilgi biji pazudis ?- Jins smejoties jautāja.
- Man zvanīja no bankas,- Samelojoties sacīju.
- Ko tad tiem vaig ?- Jimins smejoties jautāja.
- Sakarā ar to kad man drīz kartei termiņš beigsies ,- iesmejoties atbildēju, lai gan tā ir taisnība, man drīzumā jāiet nomainīt karte.
- Nu skaidrs,- Tae smejoties sacīja.
- Es vakar redzēju kad Mia ir ielikusi jaunu rakstu ,- Jungkooks priecīgs sacīja.
- Nopietni ? Es nepamanīju,- Rapmonsters sašutis iesaucās, kas lika man iesmieties.
- Par ko tagad ir raksts ?- Suga paceļot vienu uzaci uz augšu , jautāja. Nu dien man liekas kad viņam patīk viņa.
- Par Ķinu,- Jimins smaidot atbildēja.
- Puiši , man tik izskatās vai arī jūs esiet baigiem fani viņas blogam ?- Smejoties jautāju zēniem.
- Nezinu neko par pārējiem , bet es dievinu viņas rakstīto un uzņemtās fotogrāfijas ,- Jins smaidot sacīja .
- Esmu viņas fans ,- Jungkooks smejoties sacīja.
- Mēs pārējie arī , bet kā ir ar tevi Suga ?- Jimins smaidot jautāja. Zēns pacēla skatu no telefona un pamāja ar galvu .
- Ko tu tur dari ?- Es viegli saraugdams uzacis , jautāju Sugam.
- Lasu viņas pēdējo rakstu ,- Viņš īsi pasmaidot atbildēja.
- Nu dien fans ,- Jhops smejoties sacīja . Suga tik uzmeta viņam nāvējošu skatienu , un pievērsās atpakaļ telefonam.
Pēkšņi sajutu kad man kabatā novibrē telefons. Aši izvilku to ārā un iegāju īziņās.

- Mia

Ielidoju Korejā pusdivos naktī . ☺️


 ☺️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
One Day | ✔️Where stories live. Discover now